Jos Mercuryn siipien väliin menen Jallun työntämään niin varmasti menee laatulehti silpuksi...
Viskoflektin oikea toiminta
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1330
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Viskoflektin oikea toiminta
Kuinkas tuollaisen '72 FoMoCo-tuotteen viskoflektin pitäisi pelata, kuinka sen voi tarkistaa? Mersuforumilla neuvottiin noiden tähtikeulien vastaavan laitteen tarkastamiseksi pistämään tyhjäkäynnillä lehti flektin siipien väliin ja sen pitäisi normaalilämpöisenä pysäyttää siivet. Ja näin tuossa käyttiksessä tapahtuikin, kuumana sitten alkaa humisemaan kunnolla ja vähäinenkin voimantunne häviää...
Jos Mercuryn siipien väliin menen Jallun työntämään niin varmasti menee laatulehti silpuksi...
Eli onkohan visko jo ehtoopuolella kun aina pyörii melko lujaa? Viileänä ja normaalilämpöisenäkin flekti selvästi imee ilmaa aika voimakkaasti. Lämpöongelmia ei ole ollut ja kone myöskin lämpiää käyntilämpöön hyvinkin nopeasti.
Jos Mercuryn siipien väliin menen Jallun työntämään niin varmasti menee laatulehti silpuksi...
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
- hannu
- Aina äänessä
- Viestit: 1169
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: Viskoflektin oikea toiminta
Juuri tuolla tavalla se toimii, kun se on muuttunut "kiinteäksi" flektiksi, eli on rikki.Late kirjoitti:Kuinkas tuollaisen '72 FoMoCo-tuotteen viskoflektin pitäisi pelata, kuinka sen voi tarkistaa?
Jos Mercuryn siipien väliin menen Jallun työntämään niin varmasti menee laatulehti silpuksi...Eli onkohan visko jo ehtoopuolella kun aina pyörii melko lujaa? Viileänä ja normaalilämpöisenäkin flekti selvästi imee ilmaa aika voimakkaasti. Lämpöongelmia ei ole ollut ja kone myöskin lämpiää käyntilämpöön hyvinkin nopeasti.
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1330
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Re: Viskoflektin oikea toiminta
Näin vähän arvelinkin. Täytyypä lisätä talven ostoslistaan.
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
Re: Viskoflektin oikea toiminta
Oisko sähkönen mitään?
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
- Drummer
- Mega-addikti
- Viestit: 632
- Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
- Paikkakunta: Ristiina
Re: Viskoflektin oikea toiminta
Jos sähköiseen tuulettimeen päätyisit niin pistäppä samalla vakavasti harkintaan uusi syyläri... Jos ei ole valmiiksi paikallaan nelirivistäMouTine kirjoitti:Oisko sähkönen mitään?
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1330
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Re: Viskoflektin oikea toiminta
Ei kai sitä pussihousumobiiliin mitään sähköhärpättimiä laitetaMouTine kirjoitti:Oisko sähkönen mitään?
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
Re: Viskoflektin oikea toiminta
Onko visko kovin jähmeä kylmänä vai "miltei kiinteä vai hyrrä..
multakin vois löytyä ehjä jallu silppuri, eikun visko.
multakin vois löytyä ehjä jallu silppuri, eikun visko.
Re: Viskoflektin oikea toiminta
Lainaan Laten topikkia tällä kertaa.hannu kirjoitti:Juuri tuolla tavalla se toimii, kun se on muuttunut "kiinteäksi" flektiksi, eli on rikki.Late kirjoitti:Kuinkas tuollaisen '72 FoMoCo-tuotteen viskoflektin pitäisi pelata, kuinka sen voi tarkistaa?
Jos Mercuryn siipien väliin menen Jallun työntämään niin varmasti menee laatulehti silpuksi...Eli onkohan visko jo ehtoopuolella kun aina pyörii melko lujaa? Viileänä ja normaalilämpöisenäkin flekti selvästi imee ilmaa aika voimakkaasti. Lämpöongelmia ei ole ollut ja kone myöskin lämpiää käyntilämpöön hyvinkin nopeasti.
Foxin visko on juurikin muuttunut Hannun mainitsemaksi kiinteäksi.
Sähköflektiäkin mietin, mutta taidan laittaa uuden ehjän viskon risan tilalle.
Nyt onkin enää vai yksi pulma.
Mikä ero viskoissa on ilmastoinnilla varustetun auton ja ilman ilmastointia välillä?
-Jukka-