MSD pro billet 8455
MSD pro billet 8455
Pyörijän alla olevat nappulat epäsymmetrisessä järjestyksessä, mikä niistä on ykkönen.
vai onko mitään merkitystä?
http://www.jegs.com/InstallationInstruc ... 1-8455.pdf /// Ohjeiden mukaan pitäisi merkata ykkösen paikka ja näin voisi uuden asentaa helposti katsomalla merkkiä. Nyt tosin ei ole merkintöjä tehty vaan revistettu todenäköisesti hihasta ykköselle paikka, ja näin saamme sytytyksen menemään sekaisin. Millä nyt sitten saa tietää miten epäsymmetrisyyden saa symmetriseksi pyörijän alapuolella oleville napukoille?
vai onko mitään merkitystä?
http://www.jegs.com/InstallationInstruc ... 1-8455.pdf /// Ohjeiden mukaan pitäisi merkata ykkösen paikka ja näin voisi uuden asentaa helposti katsomalla merkkiä. Nyt tosin ei ole merkintöjä tehty vaan revistettu todenäköisesti hihasta ykköselle paikka, ja näin saamme sytytyksen menemään sekaisin. Millä nyt sitten saa tietää miten epäsymmetrisyyden saa symmetriseksi pyörijän alapuolella oleville napukoille?
Re: MSD pro billet 8455
Tuon yksinkertaisempaa ohjetta ei ole. Jos tuolla ei osaa niin pitää antaa viisaampien robata sitä sinun vehjettäsi. Yksinkertaisesti katso mihinkohtaan vasen etummainen tulpanjohto menee jakajankanteen, laita tussilla pikkumerkki jakajankupeeseen samoin jakajan jalkaan ja lohkoon. Siinä sinulle on se merkki oikeasta kohdasta. Pyöritä moottoria niin että pastori osoittaa siihen merkkiin . Jos et ymmärtänyt niin vie suosiolla ammatti hanurille.stang-95 kirjoitti:Pyörijän alla olevat nappulat epäsymmetrisessä järjestyksessä, mikä niistä on ykkönen.
vai onko mitään merkitystä?
http://www.jegs.com/InstallationInstruc ... 1-8455.pdf /// Ohjeiden mukaan pitäisi merkata ykkösen paikka ja näin voisi uuden asentaa helposti katsomalla merkkiä. Nyt tosin ei ole merkintöjä tehty vaan revistettu todenäköisesti hihasta ykköselle paikka, ja näin saamme sytytyksen menemään sekaisin. Millä nyt sitten saa tietää miten epäsymmetrisyyden saa symmetriseksi pyörijän alapuolella oleville napukoille?
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: MSD pro billet 8455
Tarkoittaa siis moottoria edestäpäin katsottuna vasemman puolen etummainen sylinteri on ykkönen. Ts. vänkärin puolen etummainen.ROKI kirjoitti:Yksinkertaisesti katso mihinkohtaan vasen etummainen tulpanjohto menee jakajankanteen, laita tussilla pikkumerkki jakajankupeeseen samoin jakajan jalkaan ja lohkoon. Siinä sinulle on se merkki oikeasta kohdasta. Pyöritä moottoria niin että pastori osoittaa siihen merkkiin .
Re: MSD pro billet 8455
jep, jopa minulle ROKI:n kirjoittama on päivän selvää, mutta mietintää aiheuttava asia onkin pyörijän alla oleva metallilevy ,jossa on EPÄSYMMETRISESTI pieniä nupukoita, joita on kahdeksan(8)
onko näillä merkitystä mikä on YKKÖSEN kohdalla?
onko näillä merkitystä mikä on YKKÖSEN kohdalla?
Re: MSD pro billet 8455
Asennusohjeen mukaisesti ei taida olla, koska jakaja ajoitetaan pelkästään pyörijän mukaan. Tiedä sitten tarkemmin...stang-95 kirjoitti:jep, jopa minulle ROKI:n kirjoittama on päivän selvää, mutta mietintää aiheuttava asia onkin pyörijän alla oleva metallilevy ,jossa on EPÄSYMMETRISESTI pieniä nupukoita, joita on kahdeksan(8)
onko näillä merkitystä mikä on YKKÖSEN kohdalla?
Re: MSD pro billet 8455
nupukoilla on merkitys, sytytys on, niin kuin jokainen tietää kasinkoneessa, kaksi nopeaa ja hidas ja sitä rataa, siitä tyypillinen käynti ääni.(nupukoiden epäsymmetrisyys)
meillä jakajassa ei minkäänlaista ykkösen merkintää ,joten sytytyksen hakeminen paikalleen pelkkää haku ammuntaa.
nyt siirrellään johtoja kannessa ja toivotaan parasta, pelätään pahinta.
meillä jakajassa ei minkäänlaista ykkösen merkintää ,joten sytytyksen hakeminen paikalleen pelkkää haku ammuntaa.
nyt siirrellään johtoja kannessa ja toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Re: MSD pro billet 8455
ööh, nyt en ymmärrä... mitkä nopeat ja hitaat?
Lähdetään aluksi liikkeelle siitä että mikä vuosimalli ja sytkä on kyseessä?
Lähdetään aluksi liikkeelle siitä että mikä vuosimalli ja sytkä on kyseessä?
Re: MSD pro billet 8455
Elä sinä toveri hyvä niillä nupukoilla päätäsi vaivaa. Vaan tee just niin kuin sulle ehdotin niin sulla ei ole mitään ongelmaa. Jos haluat viellä tarkennusta niin ota se edestäpäin kaatottuna vasemmalta ensimmäinen tulppa irti, laita sormi reikään pyöritä akselin päästä hylsyavaimella pyörintäsuuntaan niin kauan kun tussahtaa tulpan reiästä. aseta tamperin merkki 0 kohtaan, merkkaa pastorin kynen kohta tussilla jakajan kuoreen siinä sulla on 1 sytty kohta. Laita kans sinne jakajan jalkaan ja lohkoon merkki niin pysyy syttyajoitus kohdallaan, jokohan tää selkisstang-95 kirjoitti:jep, jopa minulle ROKI:n kirjoittama on päivän selvää, mutta mietintää aiheuttava asia onkin pyörijän alla oleva metallilevy ,jossa on EPÄSYMMETRISESTI pieniä nupukoita, joita on kahdeksan(8)
onko näillä merkitystä mikä on YKKÖSEN kohdalla?
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: MSD pro billet 8455
Ilmeisesti kiskaisit jakajan pois ennen kuin merkkasit tee itse toimintaa sanoisin. Se on helppo saada takasin, tee kuten tuossa aiemmin totesin. Tussahduksen jälkeen tamperinmerkki 0 kohtaan, ota se jakaja käteesi ja käännä alipaine kello itseäsi kohti, ja käännä pyöriää kuin kellon viisareita kello 1 . Sitten vaan laitat jakajan taksin lohkoon samassa asenossa, jos ei mene eka yrittämällä öljypumpun akseliin niin käännä pumpunakselia vaikka 8m hylsyllä pitkälläjatkolla tarittavanmonta kertaa jotta jakaja menee ykkös asennossa paikalleen. Siitä se lähtee käyntiin jos et ole sotkenut johdotuksia jo aivan sekasin, moottori pyörii oikealle jakaja vasemmalle, siihen suuntaan asetat johdot syttyjärjestyksessä, tää on helppoa kuin heinän teko vai mitästang-95 kirjoitti:nupukoilla on merkitys, sytytys on, niin kuin jokainen tietää kasinkoneessa, kaksi nopeaa ja hidas ja sitä rataa, siitä tyypillinen käynti ääni.(nupukoiden epäsymmetrisyys)
meillä jakajassa ei minkäänlaista ykkösen merkintää ,joten sytytyksen hakeminen paikalleen pelkkää haku ammuntaa.
nyt siirrellään johtoja kannessa ja toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: MSD pro billet 8455
Mää muistasin, että se oli: hidas...hidas...nopeanopea...hidas..... Olin kerran tanssikursilla!!2065 kirjoitti:ööh, nyt en ymmärrä... mitkä nopeat ja hitaat?
Lähdetään aluksi liikkeelle siitä että mikä vuosimalli ja sytkä on kyseessä?
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: MSD pro billet 8455
Foxiahan tuo on, mutta eikös koppa ollut SN95???Homer65 kirjoitti:Mää muistasin, että se oli: hidas...hidas...nopeanopea...hidas..... Olin kerran tanssikursilla!!JEPjep ei siitä mitään tullu! Menikö OT
!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: MSD pro billet 8455
No tuolla perusteella, miksi kärjellisessä kärkiä liikuttavat kohoumat jakajan akselissa ovat tasavälein ja kärjettömässä anturin hammaspyörässä hampaat ovat tasavälein? Ja edelleen jakajan kannessa terminaalit ovat tasavälein.stang-95 kirjoitti:nupukoilla on merkitys, sytytys on, niin kuin jokainen tietää kasinkoneessa, kaksi nopeaa ja hidas ja sitä rataa, siitä tyypillinen käynti ääni.(nupukoiden epäsymmetrisyys)
meillä jakajassa ei minkäänlaista ykkösen merkintää ,joten sytytyksen hakeminen paikalleen pelkkää haku ammuntaa.
nyt siirrellään johtoja kannessa ja toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Olisivatko kohoumat pyörijän kohdistusta varten?
Tee kuten Roki selosti, ajoita pyörijän kehällä olevan metallinastan mukaan. Tässä asentokuva jakajalle.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: MSD pro billet 8455
Aika valssiksi menee. Parempi varmaan tosiaan aasiantuntija hommata paikalle...
Re: MSD pro billet 8455
Ai tanssinopettaja?Antti66HT kirjoitti:Aika valssiksi menee. Parempi varmaan tosiaan aasiantuntija hommata paikalle...
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: MSD pro billet 8455
Åken käydessä oikeutta rahoistaan, suosittelisin nykytaiteen kyseessä ollessa ehkäpä Uotisen Jokkea. Progressiivinen ote ja tunnetta peliin.
Kittiä Jiiriin.
Kittiä Jiiriin.