Homer hei, ei tuu mitään kilpailua kun sä et pääse radalle ajamaan, kun sulla on niin kovat desipelit sivuputkissa
ps tuutko kaanaaseen sunnuntaina ?
Homer hei, ei tuu mitään kilpailua kun sä et pääse radalle ajamaan, kun sulla on niin kovat desipelit sivuputkissaFBFIN65 kirjoitti:Pidä vaan ne ahdistimet, varsinkin takapäässä, paremmat mhikset sua vastaan![]()
![]()
.
ja ehkä lopputötteröiks Marteliuksen Ellipsit, mutta eiköhän tossa kesänpäälle Onko auto liian äänekäs sisälle vai ulkopuolelle? Todennäköisesti sisäpuolelle?? Ensin pitää kysyä, että onko perusteet kunnossa? Auton lattiapellin ja lattiamaton välissä joku eristävä materiaali? Dynamat tai vastaava äänieristematto biltemasta ja tukkii kaikki reiät tarkasti rintapellistä, shifterin ympäristö, takaluukun reiät ohjaamosta jne auttaa merkittävästi ongelmaan. Jos nämä kaikki ovat oikeasti kunnossa, niin sitten lisävaimennusta putkistoon tai paremmat vaimentajat. Myös liian pienet pakosarjojen primäärit saavat aikaiseksi melkoisen pläikeen (ainakin isoissa koneissa). Päättyykö putket auton alle vai tulevatko päät hiekkapellin alta & lävitse?FBFIN65 kirjoitti:Onko kukaan tehnyt putkisto muutoksia talven aikana, liian kovien äänien vuoksi ?
Jos putket loppuu alle, niin auttaako kabiinin äänien suhteen yhtään sivuputket vai pitääkö vetää taakse? Vaivana on kierrosalue, jossa tuntee olevansa kirkonkellon sisällä.Fastback kirjoitti:Päättyykö putket auton alle vai tulevatko päät hiekkapellin alta & lävitse?
Paras on vetää putket pois auton alta ja perästä ulos. Sivuputket jymistävät korvien juuressa miehekkäästi - ikkunat auki ajaminen näyttää coolilta mutta sattuu päähän. Jos koneessa alkaa olemaan voimaa ja jytkettä tarpeeksi, niin kaikki ratkaisut joissa putkisto loppuu alle tai sivuun on tuskallista.munmummu69 kirjoitti:Jos putket loppuu alle, niin auttaako kabiinin äänien suhteen yhtään sivuputket vai pitääkö vetää taakse? Vaivana on kierrosalue, jossa tuntee olevansa kirkonkellon sisällä.Fastback kirjoitti:Päättyykö putket auton alle vai tulevatko päät hiekkapellin alta & lävitse?
Juu, ei kivoin vaihtoehto pidemmälle matkalle ole alle päättyvät putket, jos vaatii sitä matkustusmukavuutta. Tietty on olemassa korvatulppiaFastback kirjoitti:Paras on vetää putket pois auton alta ja perästä ulos. Sivuputket jymistävät korvien juuressa miehekkäästi - ikkunat auki ajaminen näyttää coolilta mutta sattuu päähän. Jos koneessa alkaa olemaan voimaa ja jytkettä tarpeeksi, niin kaikki ratkaisut joissa putkisto loppuu alle tai sivuun on tuskallista.munmummu69 kirjoitti:Jos putket loppuu alle, niin auttaako kabiinin äänien suhteen yhtään sivuputket vai pitääkö vetää taakse? Vaivana on kierrosalue, jossa tuntee olevansa kirkonkellon sisällä.Fastback kirjoitti:Päättyykö putket auton alle vai tulevatko päät hiekkapellin alta & lävitse?
Fastbackki hei...Fastback kirjoitti:Onko auto liian äänekäs sisälle vai ulkopuolelle? Todennäköisesti sisäpuolelle?? Ensin pitää kysyä, että onko perusteet kunnossa? Auton lattiapellin ja lattiamaton välissä joku eristävä materiaali? Dynamat tai vastaava äänieristematto biltemasta ja tukkii kaikki reiät tarkasti rintapellistä, shifterin ympäristö, takaluukun reiät ohjaamosta jne auttaa merkittävästi ongelmaan. Jos nämä kaikki ovat oikeasti kunnossa, niin sitten lisävaimennusta putkistoon tai paremmat vaimentajat. Myös liian pienet pakosarjojen primäärit saavat aikaiseksi melkoisen pläikeen (ainakin isoissa koneissa). Päättyykö putket auton alle vai tulevatko päät hiekkapellin alta & lävitse?FBFIN65 kirjoitti:Onko kukaan tehnyt putkisto muutoksia talven aikana, liian kovien äänien vuoksi ?
Minulla on suunnitelmissa kovien pakoäänien hiljentäminen kabiiniin. Lääkkeeksi olen kaavaillut dynamat mattoa koko lattialle, extra kerros shifterin reiän ympärille ja tulipeltiin. Täytyy varmaan takaluukun lattiakin vuorata dynamatilla ja sovittaa luukun matto sen päälle. Jos näillä toimenpiteillä ei vaimene tarpeeksi mukavaan matkustamiseen, niin vaihtoehto on supertrapp vaimentajat putkiston päähän tai yksinkertäisesti paremmin vaimentavien pönttöjen vaihtaminen. Peltorit korville on edullisin vaihtoehto ja jos haluaa vähän enempi sijoittaa niin ostaa radiopeltorit.
Kyllä se murisee japsikasi yhtä lailla kuin nämä jenkki paskatkinTapsa kirjoitti:Suorat on suorat... ja ääni sille!
kadulle flowmasterit vaimentaa muuten sopivasti resonanssit ..
pitäähän moottorin rähistä
niin eroittuu muista pörisijöistä!
vrt GT2,Trans-Am tai muut vastaavat sarjat missä äänimailma
pääsee oikeuksiinsa
EI japsi kustomeista lähde HD-soundia vaikka kuinka suorilla
vetelee
Eli siis japsikasi on YHTÄ PASKA kuin jenkkikasi...ROKI kirjoitti:Kyllä se murisee japsikasi yhtä lailla kuin nämä jenkki paskatkinTapsa kirjoitti:Suorat on suorat... ja ääni sille!
kadulle flowmasterit vaimentaa muuten sopivasti resonanssit ..
pitäähän moottorin rähistä
niin eroittuu muista pörisijöistä!
vrt GT2,Trans-Am tai muut vastaavat sarjat missä äänimailma
pääsee oikeuksiinsa
EI japsi kustomeista lähde HD-soundia vaikka kuinka suorilla
vetelee![]()
.
http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... 1239259735Fastback kirjoitti:Onko auto liian äänekäs sisälle vai ulkopuolelle? Todennäköisesti sisäpuolelle?? Ensin pitää kysyä, että onko perusteet kunnossa? Auton lattiapellin ja lattiamaton välissä joku eristävä materiaali? Dynamat tai vastaava äänieristematto biltemasta ja tukkii kaikki reiät tarkasti rintapellistä, shifterin ympäristö, takaluukun reiät ohjaamosta jne auttaa merkittävästi ongelmaan. Jos nämä kaikki ovat oikeasti kunnossa, niin sitten lisävaimennusta putkistoon tai paremmat vaimentajat. Myös liian pienet pakosarjojen primäärit saavat aikaiseksi melkoisen pläikeen (ainakin isoissa koneissa). Päättyykö putket auton alle vai tulevatko päät hiekkapellin alta & lävitse?FBFIN65 kirjoitti:Onko kukaan tehnyt putkisto muutoksia talven aikana, liian kovien äänien vuoksi ?
Minulla on suunnitelmissa kovien pakoäänien hiljentäminen kabiiniin. Lääkkeeksi olen kaavaillut dynamat mattoa koko lattialle, extra kerros shifterin reiän ympärille ja tulipeltiin. Täytyy varmaan takaluukun lattiakin vuorata dynamatilla ja sovittaa luukun matto sen päälle. Jos näillä toimenpiteillä ei vaimene tarpeeksi mukavaan matkustamiseen, niin vaihtoehto on supertrapp vaimentajat putkiston päähän tai yksinkertäisesti paremmin vaimentavien pönttöjen vaihtaminen. Peltorit korville on edullisin vaihtoehto ja jos haluaa vähän enempi sijoittaa niin ostaa radiopeltorit.