C6 tilalle C4

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Juu tuo tiedossa oleva C4 on juuri tuo isommalla kopalla, eli 164 hampaiselle passeli, mukaan siihen tulee uudehko Hughesin turpiini, kardaani ym. siihen liittyvää roipetta.
:krooh:
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja Fastback »

PeteP kirjoitti:Juu tuo tiedossa oleva C4 on juuri tuo isommalla kopalla, eli 164 hampaiselle passeli, mukaan siihen tulee uudehko Hughesin turpiini, kardaani ym. siihen liittyvää roipetta.
jahas, paljonko on turbiinin stallspeed tai tiedätkö halkaisijaa?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Fastback kirjoitti:
PeteP kirjoitti: mukaan siihen tulee uudehko Hughesin turpiini
jahas, paljonko on turbiinin stallspeed tai tiedätkö halkaisijaa?
juu seoli jotain 2200-2500 luokkaa. Noissa,ainakin -73 koprajet version C6 lootissa on muuten tehtaalla spetsiaalina laitettu pienempi limppu :shock:
:krooh:
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Sittehän roippeet on kasassa jos kerran on olleet jo nipussakin. :mrgreen:
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja PeteP »

JouJou! nonnii homma liikahti vihdoin eteenpäin, laatikko kotona, asennushommat aluillaan. Nyt vaan täytyis varmistaa tuo vetolevyn painotus, elikkä mukana tuli vetolevy 351windsoorin perästä,vuosimallista ei tietoa. Muutenhan tuo menee heittämällä, mutta varmuutta ei oo tosta puntituksesta, Käsittääkseni molemmissa on 28oz , Vai onko CJ:ssä mahd. 50oz ? ohessa kuva jossa ylempi Windsorin = (paksumpi puntti) ja alempi Cj-Cleven (pitempi mutta matalampi) :shock: Ja Hoi! Vaihteiston palkki edelleen hakusessa :help:

Kuva
:krooh:
Avatar
paltant.ponitalli
Addikti
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert.
Paikkakunta: Karjakoski bank of a river

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja paltant.ponitalli »

mulla on -82 merc.lankkukylki siinä ollu alkujaan aod+302 mulle tullessa parikyt vuotta sitten oli jo vaihdettu C4 tilalle.ensimmäisenä kesänä kuski missas pakin pakkovaihdolla=pannat sileeks suraavaks meni pakkipanta poikki omia aikojaan,sitten meni akselin stefa ja öljyt pihalle ihan vaan töistä tullessa,suraavaks turbiini levis,viimitteeks alko lämmetä ja pito lähti, nyt on kestäny huimat saaste koneen tehot.tietenkin kaikesta saa proon ja kestävän muutoksilla.mustissa oli paikalla fmx joka oli jenkeissä vaihdettu manuaalin tilalle se piti peruttaessa kolinaa.nyt C6 ja kestää kyllä todella kovaa kättä on kyllä favoritti mulle.jos meinais et C6 olis eniten tehoo syövä -60hv ja manuaali vähiten -25hv ni kait nää muut jää tohon väli sektoriin.pers tuntumalta kyllä tuntuis enemmältä. kyllä se manuaali ottaa sen verran terävämmin kiinni. :LMAO:
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Sitten kun tulee 429 aika,niin C6 on kova sana :roll:


Tuli tuossa mukana tuo pitempi kartaani, Mitenkähän tollanen kumikartaani kestää rytkytystä? , enpä oo ennen törmänny moiseen vulkanoituun jatkeeseen:shock:

Kuva
:krooh:
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Hiukan huoltoa ym. suurin työ oli poistaa sininen maali Bellhousingista

Kuva

Suodatin pestynä, kätevä keksintö

Kuva

Hughesin turbinelli streetMaster :o

Kuva
:krooh:
Avatar
fairlane
Aktiivi
Viestit: 106
Liittynyt: 10 Heinä 2004, 10:36
Paikkakunta: valkeakoski

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja fairlane »

mulla on kanssa tollanen kumikardaan :roll-roll: en tiedä kuinka se kestää kunnon rytkytystä mutta mulla on ainakin pysyny "vielä" yhtenä kappaleena.
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Juu, ihan mielenkiintonen rakenne,miten lie syvällä tuo vulkander..
:krooh:
Avatar
paltant.ponitalli
Addikti
Viestit: 300
Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert.
Paikkakunta: Karjakoski bank of a river

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja paltant.ponitalli »

fairlane kirjoitti:mulla on kanssa tollanen kumikardaan :roll-roll: en tiedä kuinka se kestää kunnon rytkytystä mutta mulla on ainakin pysyny "vielä" yhtenä kappaleena.
todennäkösesti kestävää sorttia jos on sulla kestäny tossa woima-vaunussa :LMAO:
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
Avatar
fairlane
Aktiivi
Viestit: 106
Liittynyt: 10 Heinä 2004, 10:36
Paikkakunta: valkeakoski

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja fairlane »

joskus purettiin tollanen oldsin vastaava kumihässäkkä oli ihan perkeleesti kiinni pillillä tarvi antaa kuumaa ja sulattaa kumi pois välistä voi näissä olla tieteskin eroja ja jos on öljyyntyny se voi haurastuttaa sitä kuminuljua, muistaakseni aika pitkä on se kumiosuus.olisko tolla haettu jotain värinän vaimennusta
Avatar
fairlane
Aktiivi
Viestit: 106
Liittynyt: 10 Heinä 2004, 10:36
Paikkakunta: valkeakoski

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja fairlane »

mulla on itellä nyt ollu viimekesän kiinni tollanen tci super street fighter c4(laakkosen kautta kotiin toimitettuna 1450€) +samanfirman
10" turbiinii stall noin 3000jotain. ainakin viime kesän pelas hyvin vaikka jokkut noita haukkukin
taitaa olla vähän arpapeliä kuinka nääkin kestää .ainoo ärsyttävä on että 3.5:1 välityksellä huutaa kyllä motarilla kone noin 3100rpm ylivaihde olis kyllä tosi komeeta :mrgreen:
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Joo! Lisävaihdehäntä maksaa vaan ihan kipeesti. Mulla 3.25:1 välkkä. 120 kmh sujuu vielä jotenkin, 140 kmh vaatii korvatulpat. ... niin, näin siis vanhalla koneella. Lieneekö uusi meluisampi?
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2632
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: C6 tilalle C4

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

PeteP kirjoitti:JouJou! nonnii homma liikahti vihdoin eteenpäin, laatikko kotona, asennushommat aluillaan. Nyt vaan täytyis varmistaa tuo vetolevyn painotus, elikkä mukana tuli vetolevy 351windsoorin perästä,vuosimallista ei tietoa. Muutenhan tuo menee heittämällä, mutta varmuutta ei oo tosta puntituksesta, Käsittääkseni molemmissa on 28oz , Vai onko CJ:ssä mahd. 50oz ? ohessa kuva jossa ylempi Windsorin = (paksumpi puntti) ja alempi Cj-Cleven (pitempi mutta matalampi) :shock: Ja Hoi! Vaihteiston palkki edelleen hakusessa :help:
Onko nuo itse tehtyjä puntituksia? Vaikea sanoa kuvan perusteella sitä eikä tätä.

Mutta ei, CJ-Clevessä ei ole 50oz epätasapaino.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle :( )
Vastaa Viestiin