C6 tilalle C4
Re: C6 tilalle C4
Juu tuo tiedossa oleva C4 on juuri tuo isommalla kopalla, eli 164 hampaiselle passeli, mukaan siihen tulee uudehko Hughesin turpiini, kardaani ym. siihen liittyvää roipetta.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: C6 tilalle C4
jahas, paljonko on turbiinin stallspeed tai tiedätkö halkaisijaa?PeteP kirjoitti:Juu tuo tiedossa oleva C4 on juuri tuo isommalla kopalla, eli 164 hampaiselle passeli, mukaan siihen tulee uudehko Hughesin turpiini, kardaani ym. siihen liittyvää roipetta.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: C6 tilalle C4
juu seoli jotain 2200-2500 luokkaa. Noissa,ainakin -73 koprajet version C6 lootissa on muuten tehtaalla spetsiaalina laitettu pienempi limppuFastback kirjoitti:jahas, paljonko on turbiinin stallspeed tai tiedätkö halkaisijaa?PeteP kirjoitti: mukaan siihen tulee uudehko Hughesin turpiini
Re: C6 tilalle C4
Sittehän roippeet on kasassa jos kerran on olleet jo nipussakin. 
Re: C6 tilalle C4
JouJou! nonnii homma liikahti vihdoin eteenpäin, laatikko kotona, asennushommat aluillaan. Nyt vaan täytyis varmistaa tuo vetolevyn painotus, elikkä mukana tuli vetolevy 351windsoorin perästä,vuosimallista ei tietoa. Muutenhan tuo menee heittämällä, mutta varmuutta ei oo tosta puntituksesta, Käsittääkseni molemmissa on 28oz , Vai onko CJ:ssä mahd. 50oz ? ohessa kuva jossa ylempi Windsorin = (paksumpi puntti) ja alempi Cj-Cleven (pitempi mutta matalampi)
Ja Hoi! Vaihteiston palkki edelleen hakusessa


- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
Re: C6 tilalle C4
mulla on -82 merc.lankkukylki siinä ollu alkujaan aod+302 mulle tullessa parikyt vuotta sitten oli jo vaihdettu C4 tilalle.ensimmäisenä kesänä kuski missas pakin pakkovaihdolla=pannat sileeks suraavaks meni pakkipanta poikki omia aikojaan,sitten meni akselin stefa ja öljyt pihalle ihan vaan töistä tullessa,suraavaks turbiini levis,viimitteeks alko lämmetä ja pito lähti, nyt on kestäny huimat saaste koneen tehot.tietenkin kaikesta saa proon ja kestävän muutoksilla.mustissa oli paikalla fmx joka oli jenkeissä vaihdettu manuaalin tilalle se piti peruttaessa kolinaa.nyt C6 ja kestää kyllä todella kovaa kättä on kyllä favoritti mulle.jos meinais et C6 olis eniten tehoo syövä -60hv ja manuaali vähiten -25hv ni kait nää muut jää tohon väli sektoriin.pers tuntumalta kyllä tuntuis enemmältä. kyllä se manuaali ottaa sen verran terävämmin kiinni. 
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
Re: C6 tilalle C4
Sitten kun tulee 429 aika,niin C6 on kova sana
Tuli tuossa mukana tuo pitempi kartaani, Mitenkähän tollanen kumikartaani kestää rytkytystä? , enpä oo ennen törmänny moiseen vulkanoituun jatkeeseen:shock:

Tuli tuossa mukana tuo pitempi kartaani, Mitenkähän tollanen kumikartaani kestää rytkytystä? , enpä oo ennen törmänny moiseen vulkanoituun jatkeeseen:shock:

Re: C6 tilalle C4
Hiukan huoltoa ym. suurin työ oli poistaa sininen maali Bellhousingista

Suodatin pestynä, kätevä keksintö

Hughesin turbinelli streetMaster


Suodatin pestynä, kätevä keksintö

Hughesin turbinelli streetMaster

Re: C6 tilalle C4
mulla on kanssa tollanen kumikardaan
en tiedä kuinka se kestää kunnon rytkytystä mutta mulla on ainakin pysyny "vielä" yhtenä kappaleena.
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
Re: C6 tilalle C4
todennäkösesti kestävää sorttia jos on sulla kestäny tossa woima-vaunussafairlane kirjoitti:mulla on kanssa tollanen kumikardaanen tiedä kuinka se kestää kunnon rytkytystä mutta mulla on ainakin pysyny "vielä" yhtenä kappaleena.
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
Re: C6 tilalle C4
joskus purettiin tollanen oldsin vastaava kumihässäkkä oli ihan perkeleesti kiinni pillillä tarvi antaa kuumaa ja sulattaa kumi pois välistä voi näissä olla tieteskin eroja ja jos on öljyyntyny se voi haurastuttaa sitä kuminuljua, muistaakseni aika pitkä on se kumiosuus.olisko tolla haettu jotain värinän vaimennusta
Re: C6 tilalle C4
mulla on itellä nyt ollu viimekesän kiinni tollanen tci super street fighter c4(laakkosen kautta kotiin toimitettuna 1450€) +samanfirman
10" turbiinii stall noin 3000jotain. ainakin viime kesän pelas hyvin vaikka jokkut noita haukkukin
taitaa olla vähän arpapeliä kuinka nääkin kestää .ainoo ärsyttävä on että 3.5:1 välityksellä huutaa kyllä motarilla kone noin 3100rpm ylivaihde olis kyllä tosi komeeta
10" turbiinii stall noin 3000jotain. ainakin viime kesän pelas hyvin vaikka jokkut noita haukkukin
taitaa olla vähän arpapeliä kuinka nääkin kestää .ainoo ärsyttävä on että 3.5:1 välityksellä huutaa kyllä motarilla kone noin 3100rpm ylivaihde olis kyllä tosi komeeta
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: C6 tilalle C4
Joo! Lisävaihdehäntä maksaa vaan ihan kipeesti. Mulla 3.25:1 välkkä. 120 kmh sujuu vielä jotenkin, 140 kmh vaatii korvatulpat. ... niin, näin siis vanhalla koneella. Lieneekö uusi meluisampi?
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: C6 tilalle C4
Onko nuo itse tehtyjä puntituksia? Vaikea sanoa kuvan perusteella sitä eikä tätä.PeteP kirjoitti:JouJou! nonnii homma liikahti vihdoin eteenpäin, laatikko kotona, asennushommat aluillaan. Nyt vaan täytyis varmistaa tuo vetolevyn painotus, elikkä mukana tuli vetolevy 351windsoorin perästä,vuosimallista ei tietoa. Muutenhan tuo menee heittämällä, mutta varmuutta ei oo tosta puntituksesta, Käsittääkseni molemmissa on 28oz , Vai onko CJ:ssä mahd. 50oz ? ohessa kuva jossa ylempi Windsorin = (paksumpi puntti) ja alempi Cj-Cleven (pitempi mutta matalampi)Ja Hoi! Vaihteiston palkki edelleen hakusessa
![]()
Mutta ei, CJ-Clevessä ei ole 50oz epätasapaino.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle
)
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle