nokka-akseli
nokka-akseli
-95 GT, manuaali, 3.55 väl, alukannet.
minkälainen nokka-akseli passeli, täytyyhän muistaa vähäpäästöisyys.
en sulje pois mekaanisen nokan mahdollisuutta.
minkälainen nokka-akseli passeli, täytyyhän muistaa vähäpäästöisyys.
en sulje pois mekaanisen nokan mahdollisuutta.
Re: nokka-akseli
Riippuu käytettävästä moottorin ohjausjärjestelmästä (ECU) ja ohjelmoijan taidoista. Toisin sanoen noilla eväillä vaikka mekaanisen rollerin saa vähäpäästöiseksi.
Vakio ECU:n kanssa saa olla tosi tarkka valinnoissa, mutta toimittajien vaähäpäästöiset nokat yleensä toimii.
Vakio ECU:n kanssa saa olla tosi tarkka valinnoissa, mutta toimittajien vaähäpäästöiset nokat yleensä toimii.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: nokka-akseli
Joo, ei kosketa ecuun.
pysytään turvallisella puolella, mutta eihän se pienikään piriste pahaksi ole.
pysytään turvallisella puolella, mutta eihän se pienikään piriste pahaksi ole.
- Sulkava
- Mega-addikti
- Viestit: 579
- Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
- Auto: 1995 Mustang
- Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....
Re: nokka-akseli
kyselin tossa eri viestissä kokemuksia Accelin ohjelmoija boksista -- joka auttaa silloin kun vaihdetaan mm nokka ..ahdin jne .. eli apuva saattaisi löytyä tuolta
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos
Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Soutuneuvos

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Re: nokka-akseli
Mulla Ford Racingin E303 ja vakio ecu. Nippa nappa vähäpäästösen rajoissa, mutta sallituissa arvoissa kuitenkin.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- Sulkava
- Mega-addikti
- Viestit: 579
- Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
- Auto: 1995 Mustang
- Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....
Re: nokka-akseli
tohon 1995 mosaan on ehdotettu nokaksi tollasta Cranea
http://www.cranecams.com/index.php?show ... vl=2&prt=5
eli 444-222 numeroa--koneessa on Edelin kannet ja Prochargerin ahdin... siis millaisia eroja tohon Ford motor-s nokkaan??
http://www.cranecams.com/index.php?show ... vl=2&prt=5
eli 444-222 numeroa--koneessa on Edelin kannet ja Prochargerin ahdin... siis millaisia eroja tohon Ford motor-s nokkaan??
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos
Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Soutuneuvos

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Re: nokka-akseli
Jaa mihin niistä? E:hen vai? Vähemmän asteita, enemmän nostoa. Crane sulkee imuventtiilin 5° aikaisemmin, joten dynaamista puristusta on ihan vähän enemmän. (Kai?) Nokkakulma on Racingissä 2° kapeampi. Voisi ennemmin kysyä mitä yhteistä niillä on.Sulkava kirjoitti:siis millaisia eroja tohon Ford motor-s nokkaan??
Jenkkien foorumeilla ei oikein pidetä noita Racingin nokkia enää minään. Tosin niillä pidetään muutenkin custom-nokkia ainoina oikeina. OTS-nokat ei tahdo saada kannatusta siellä puolen Atlanttia.
Re: nokka-akseli
musse67 kirjoitti:Mulla Ford Racingin E303 ja vakio ecu. Nippa nappa vähäpäästösen rajoissa, mutta sallituissa arvoissa kuitenkin.
mites tuossa, onko alkuperäiset nostajat?
Re: nokka-akseli
On.stang-95 kirjoitti:musse67 kirjoitti:Mulla Ford Racingin E303 ja vakio ecu. Nippa nappa vähäpäästösen rajoissa, mutta sallituissa arvoissa kuitenkin.
mites tuossa, onko alkuperäiset nostajat?
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic