Mustikuume yltyi taas kerran aika pahaksi...Kunhan saa noita nykyisiä harrastevehkeitä realisoiduksi, niin laitetaan sitten 67-73 luiskaperse hakuun. Ehkä isolohkoakin tekisi mieli...

edit. muutin otsikkoa
Valvoja: Ville K
Kumityynyjä on montaa erilaista versiota bb versioon ja niissä kulmat ja korkeudet ovat alkuperäisistä poikkeavia. Mä löysin säkällä alkuperäiset CJ/SCJ tyynyt - kiitos Ouluun, ei tarvinnut tapella ylimääräistä (normaalia) enempää.paltant.ponitalli kirjoitti:isokopassa ainakin,monesta vanhasta osasta saa vähintään uuden veroisen,jotkut uustuotanto osat laitti versioita.mutta kaikki löyty -71 machiin lopulta ja joka ikinen nippeli läpi,aikanaan.jotain speciaali osaa kuten B.B koneen kiinikkeet pikkasen vaivan näön takana.mutta kaikkea sai,kanavat pitää kuitenkin löytyä.
Katos!!! Onnitteluni! Ei tuommoisen aidon C-koodin kanssa voi muuta tehdä kuin vetää pussihousut jalkaan ja entisöidä. Korkeintaan up-deitata alustaa bolt-on muutoksin alustaan, jarruihin tms. Katsohan muuten lohkon kansitasosta, onko siellä stanssattuna auton VIN-koodi, jos löytyy niin olisi matching numbers moottori kaikenkukkuraksi. Oliko auto muuten C6 vai toploader vaihteistolla.302TT kirjoitti:Jaa-a, piti kaikessa rauhassa katsella talven aikana sopiva musti, ehkä jopa ajokuntoinen ja menin sitten ostamaan ensimmäisen vastaan tulleen projektin...-71 429CJ Mach1:stä nyt sitten harrastellaan tulevaisuudessa ja näinköhän joutuu sujauttamaan vielä pussihousutkin jalkaan...? On aika lailla toista luokkaa nuo CJ-kansien kanavat verrattuna eurokinnereihin