Virallinen diesel pulinapalsta - moderator approved

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
janne260
Mega-addikti
Viestit: 560
Liittynyt: 26 Touko 2004, 10:07
Paikkakunta: jkl

Re: Virallinen diesel pulinapalsta - moderator approved

Viesti Kirjoittaja janne260 »

Fastback kirjoitti:Janne, eikös sulla ole rempattu 260 cid joten miksi lisätietoja kaipaat :lol:
Kaikki kummallinen kiinnostaa aina...
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Virallinen diesel pulinapalsta - moderator approved

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Tässä Janne!

http://www.carjunkietv.com/cj-news/Dies ... -Week.html

10.60 s jotain...



Galaxien 60"-luvun bensatekniikkaa vastaan tuli turpaan turbodieselille ... :wink:


10,30 tuolla nakulla on jo ajettu... kovaa kulkee, mutta tuo savupilvi on ruman näköistä. Näyttää niinkuin kone olisi todella raa'sti säädetty päin sitä itteensä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Re: Virallinen diesel pulinapalsta - moderator approved

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Fastback kirjoitti:
10,30 tuolla nakulla on jo ajettu... kovaa kulkee, mutta tuo savupilvi on ruman näköistä. Näyttää niinkuin kone olisi todella raa'sti säädetty päin sitä itteensä.
Eikös ne cummins-padoilla aja reippaasti alta kympin ja pikkareilla :shock:

Sinänsä hyvää käyttöä sn95-kopalle, ennemmin diisseli tuohon kuin johonkin vanhempaan. Leppäjeeppiin kävis paremmin ulkonäönkin puolesta, kulahtanut 80-luvun lsd ei ku ltd farmariin
Go tell Alice....
Avatar
janne260
Mega-addikti
Viestit: 560
Liittynyt: 26 Touko 2004, 10:07
Paikkakunta: jkl

Re: Virallinen diesel pulinapalsta - moderator approved

Viesti Kirjoittaja janne260 »

Fastback kirjoitti:
10,30 tuolla nakulla on jo ajettu... kovaa kulkee, mutta tuo savupilvi on ruman näköistä. Näyttää niinkuin kone olisi todella raa'sti säädetty päin sitä itteensä.
Niin, miten se muuten oikeasti on, täällä joku varmaan vois valaista aiheesta.
Jotenkin on sellainen luulo, että tuo musta on pää-asiassa kiinteätä tavaraa jota vaan väkisin irtoaa, kun on riittävästi syöttöä rajumpaan tehon irroitukseen.
Eli ei ole ns. rikkaallaan.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73

Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Re: Virallinen diesel pulinapalsta - moderator approved

Viesti Kirjoittaja Fastback »

janne260 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:
10,30 tuolla nakulla on jo ajettu... kovaa kulkee, mutta tuo savupilvi on ruman näköistä. Näyttää niinkuin kone olisi todella raa'sti säädetty päin sitä itteensä.
Niin, miten se muuten oikeasti on, täällä joku varmaan vois valaista aiheesta.
Jotenkin on sellainen luulo, että tuo musta on pää-asiassa kiinteätä tavaraa jota vaan väkisin irtoaa, kun on riittävästi syöttöä rajumpaan tehon irroitukseen.
Eli ei ole ns. rikkaallaan.
Dieselille kun annetaan syöttöä niin nokisavua tulee. Tarkoitin tuolla säätämisellä, että kuin bensakone olisi säädetty päin prinkkalaa.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vastaa Viestiin