Motorsport alu kannet?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Vieras

Motorsport alu kannet?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Moro

Onko kenelläkään kokemuksia noista motorsportin gt40-y303 kansista joita saa uspartsista? Onko niissä studit vai ei?
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

JOkuhan sellaset osti, ja osti sitten ne pedestial mount rocker armsit perään. Eli ei oo studit.
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Varmistin asian töissä; ei ole studeja kiinni valmiina.
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Moro

Joo mä soitin jo uspartsiin noista kansista! Ei oo studeja. ja noi kannet mitkä suomeen tulee on irroitettu tehtaalla jälkituotanto moottorista.

Lähinnä ajattelin noita kansia koska tallilla on noi gt 40 ruisku romppeet!
Niin pitäis toi paketti toimia hyvin yhteen!
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Onkos niitä tullut sinne lisää? Hinta sama kuin ennen?
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
MONTTU
Addikti
Viestit: 275
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 23:52
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

Tilasin sellaiset 302 koneeseen. Puristussuhteesta tulee ongelma ( 64cc palotilat ) . Aikani pähkäiltyäni tilasin jatkoksi 347 stroker kitin. Nyt on kantti kohdallaan. Kansiin saa Crane conversion kitin usapartsista, quideplatet ja studit samassa paketissa ( tilasin jo ).
1966 HT 347 Stroker
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Pony kirjoitti:Onkos niitä tullut sinne lisää? Hinta sama kuin ennen?
Tällä hetkellä loppu varastosta. Ilmoittelen kun tulee 8)
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Moro

Tuo studien laittaminen edellyttää ilmeisesti uusien kierteiden tekoa kansiin?
Kun kysyin noita kansia viimeviikolla (siis viikko 44) niin niitä oli just tullu ja tällä viikolla niitä kuulemma saa!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Moron taas

Jos haluaa pistää studit kansiin niin uspartsilta löytyy kitti sitä varten suoraan hyllystä hinta on 84€. Tällöin tosin tarvii käyttää 3/8 kierteellä olevia studeja.
Taidan pistää paketin tilaukseen niin saan ton 351ä:sen kasaan.
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Kamat on tiistaina hyllyssä...
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Arto65FB kirjoitti:No voi sun rähmä. Jos ovat vielä sillä hinnalla, niin eihän tästä kansien valinnasta tule mitään. Rahat vai kolmipyörä, rahat vai kolmipyörä?
Rahat vai kolmipyörä on myös mun lemppari. Mäkin oon lukenu pienenpänä ankkalehteä.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
MONTTU
Addikti
Viestit: 275
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 23:52
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

Kannet on pöydällä, otin pahvit myös, ohuet FEL-PRO 1011-2.
Kyllä se on tälläkertaa kolmipyörä, rahat nimittäin meni jo.

Näissä kansissa ei ole jysittyjä lovia pedestal mount rockersseille eli pitäis olla jotkut ohjauslevyt. Taitaa olla helpompi heittää studit quide plateilla niin pelaa normaalipituisilla tönäreillä ( pedestal mount rockereita ei sitten säädetä ).

Tietääkö kukaan miksi näitä ei voi muka käyttää rail type vipoilla? Mun mielestä venttiilit näytää "long tip" mallisilta eli vipan ei pitäisi osua retaineriin.
1966 HT 347 Stroker
jusu
Aktiivi
Viestit: 43
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja jusu »

MONTTU kirjoitti:Kannet on pöydällä, otin pahvit myös, ohuet FEL-PRO 1011-2.
utelias kyselee pahvien vahvuutta ennen asennusta mm?
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Hieman offtopic, mutta pakko kysyä. Muistaako kukaan '90-luvulla myytyjä SVO:n 351 Tunnelport kansia? Onkohan moisia eksynyt Eurooppaan tai jopa Suomeen? Ihan hakuammuntaa...
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
MONTTU
Addikti
Viestit: 275
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 23:52
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

1011-2 ON 0,39" ELI 0,9906 MILLIÄ.
1966 HT 347 Stroker
Vastaa Viestiin