Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tilasin sellaiset 302 koneeseen. Puristussuhteesta tulee ongelma ( 64cc palotilat ) . Aikani pähkäiltyäni tilasin jatkoksi 347 stroker kitin. Nyt on kantti kohdallaan. Kansiin saa Crane conversion kitin usapartsista, quideplatet ja studit samassa paketissa ( tilasin jo ).
Tuo studien laittaminen edellyttää ilmeisesti uusien kierteiden tekoa kansiin?
Kun kysyin noita kansia viimeviikolla (siis viikko 44) niin niitä oli just tullu ja tällä viikolla niitä kuulemma saa!
Jos haluaa pistää studit kansiin niin uspartsilta löytyy kitti sitä varten suoraan hyllystä hinta on 84€. Tällöin tosin tarvii käyttää 3/8 kierteellä olevia studeja.
Taidan pistää paketin tilaukseen niin saan ton 351ä:sen kasaan.
Arto65FB kirjoitti:No voi sun rähmä. Jos ovat vielä sillä hinnalla, niin eihän tästä kansien valinnasta tule mitään. Rahat vai kolmipyörä, rahat vai kolmipyörä?
Rahat vai kolmipyörä on myös mun lemppari. Mäkin oon lukenu pienenpänä ankkalehteä.
Kannet on pöydällä, otin pahvit myös, ohuet FEL-PRO 1011-2.
Kyllä se on tälläkertaa kolmipyörä, rahat nimittäin meni jo.
Näissä kansissa ei ole jysittyjä lovia pedestal mount rockersseille eli pitäis olla jotkut ohjauslevyt. Taitaa olla helpompi heittää studit quide plateilla niin pelaa normaalipituisilla tönäreillä ( pedestal mount rockereita ei sitten säädetä ).
Tietääkö kukaan miksi näitä ei voi muka käyttää rail type vipoilla? Mun mielestä venttiilit näytää "long tip" mallisilta eli vipan ei pitäisi osua retaineriin.
Hieman offtopic, mutta pakko kysyä. Muistaako kukaan '90-luvulla myytyjä SVO:n 351 Tunnelport kansia? Onkohan moisia eksynyt Eurooppaan tai jopa Suomeen? Ihan hakuammuntaa...
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3