Jani
Syy?Tuohon firmaan en menis vaikka maksettaisiin...En suosittele!
Vaikuttaakos se vipukatkaisin tähän asiaan? Mulla ainaskin vivun heitolla hälytin menee joteskin päältä pois.djcombo kirjoitti:Tietääkö kukaan, että miten ja mistä saisi hälyttimen sireenin toimimaan. Hälyt toimii muuten hyvin paitsi jos tulee varkaat murtautuu autoon niin ei kuulu ääntä vaan pelkästään valot vilkkuu. Aika ikävää! Onko jotain firmaa, joka voisi korjata vian jos ei itse osaa vai pitääkö ostaa uusi hälytin ja asentaa jossain? Hälytin on Clifford...vakio? Auto on 95' GT
Jani
Joo ehdottomasti asennettuna. Meni meinaan parikertaa kesällä hermot kun itse asentelin ja ei lähtenyt toimimaan. Ilmoitti vaan aina vika koodia.Jukka kirjoitti: Minkä merkkisen hällärin ostit?
Hinta kiinnostaa,asennettuna luonnollisesti.
Toisessa Mustangissa on luonnollisesti Cobra-hälläri ja samanlaisen ajattelin hommata toiseenkin.
Samoin. Asennettuna, ehdottomasti. Minulla meni 2 kpl halyttimia takaisin tehtaalle, kun keskuslukituksen solenoidi rikkoi jotain halyttimesta. Lopuksi asentaja laittoi valiin releen ja homma alkoi toimia. Siina olisi ollut kiva selitella takuulapuissa, etta taas karahti, mutta kun kyseessa oli valtuutettu asennuspaja, niin homma sujui ilman harmaita hiuksia.EP kirjoitti:Joo ehdottomasti asennettuna. Meni meinaan parikertaa kesällä hermot kun itse asentelin ja ei lähtenyt toimimaan. Ilmoitti vaan aina vika koodia.Jukka kirjoitti: Minkä merkkisen hällärin ostit?
Hinta kiinnostaa,asennettuna luonnollisesti.
Toisessa Mustangissa on luonnollisesti Cobra-hälläri ja samanlaisen ajattelin hommata toiseenkin.
Mittasin johdot, testasin ja mittasin kaikki kytkimet, tarkistelin liitokset, koitin vaikka mitä, epäilin jo polttaneeni koko laitteen.
Ei tullut tyhmänä mieleen, että ovikytkin ei ehkä toimikkaan kun ovi menee kiinni, eli lopulta keksin, kun olin teipannut kaikki kytkimet kiinni asentoon, että kuskin puolelta ovikytkimen vastakappale puuttui ovesta.
Ja samalla keksin, miksi sisävalojen sulake oli joskus irroitettu!
Kallis!djcombo kirjoitti:Hommasin Viper-merkkisen hälyttimen...tuttu Pimp my ride-ohjelmasta. Samalla laitoin autoon uuden keskuslukituksen, kun vanhasta oli ovimoottorit rikki. Lisäksi etulasiin sai lisävarusteena sellasen vilkkuvan Viper-logon (sinisellä ledivalolla) jossa lukee "Protected by Viper". Koko juttu asennettuna 735e. Tietysti hintaan kuului myös vanhan hälyttimen irroitus.
http://www.halytin.com/
Jani
95' GTS