Hälyttimen äänet

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
JaniC
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged

Hälyttimen äänet

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Tietääkö kukaan, että miten ja mistä saisi hälyttimen sireenin toimimaan. Hälyt toimii muuten hyvin paitsi jos tulee varkaat murtautuu autoon niin ei kuulu ääntä vaan pelkästään valot vilkkuu. Aika ikävää! Onko jotain firmaa, joka voisi korjata vian jos ei itse osaa vai pitääkö ostaa uusi hälytin ja asentaa jossain? Hälytin on Clifford...vakio? Auto on 95' GT
:cry:
Jani
JaniC
Mega-addikti

330cid Supercharged

Eikö kukaan tiedä mitään liikettä, jossa saisi korjattua hälyttimen vai pitääkö mun hommata kokonaan uusi. :cry:

Jani
95' GT
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

http://www.sk-autosound.fi/

Kysy tuolta.
Itse sain tuolta avun omaan hälytinongelmaan.
-Jukka-
JaniC
Mega-addikti

330cid Supercharged

Tuohon firmaan en menis vaikka maksettaisiin...En suosittele! Oiskohan Stereo Stereo hyvä paikka??? :?

Jani
Kimi
Addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Tuohon firmaan en menis vaikka maksettaisiin...En suosittele!
Syy?
Omistajalla nopeampi Mustang ja se kismittää??
Tixi-tuning -autojen neonvalot häikäisee???

Itse olen saanut erittäin asiallista palvelua ko. puodista, joten minua arveluttaa (noin yleensäkin) perustelemattomat lausunnot/mielipiteet.

- Eli niinkuin ameriikan tsykiatri sanoisi: "Share Your feelings with the group".
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
JaniC
Mega-addikti

330cid Supercharged

Syy on se, että ostin sieltä noin vuosi sitten subbarin (SPL Dynamics 15') autooni ja viikon kuuntelun jälkeen siihen tuli vikaa ja meni takuukorjaukseen. Lähettivät sen tutkittavaksi jälleenmyyntitehtaalle. Siellä se sitten oli noin viikon verran ja kun kävin hakemassa sen takaisin niin kalvo oli leikattu "veitsellä" irti magneetista ja sanoivat että "Tämä elementti on palanut, ei voi korjata!". Antoivat sen takaisin ja oli ihan selvästi eri subbari kuin mennessä...haettu varmaan joltain varaston hyllyltä valmiiksi rikkinäisenä...pölyinen! Lisäksi en saanut mitään raporttia jälleenmyyntitehtaalta mitä he olivat tehneet subbarille...on yhteistyössä SK-Autosoundin kanssa, että se siitä. Valmistusnumeroitahan SPL Dynamicsin subbareissa ei ole laitettu mihinkään. Myös kaverilleni kävi siellä SK-Autosoundissa sillä tavalla kun se oli asentamassa vahvistinta ja jätti autonsa päiväksi sinne niin kas kummaa oli muista stereoista hävinnyt ruuveja ym. pientä osaa. uskokaa pois ennen kuin teille käy jotain vastaavaa :evil: :evil:
Vieras

Re: Hälyttimen äänet

Viesti Kirjoittaja Vieras »

djcombo kirjoitti:Tietääkö kukaan, että miten ja mistä saisi hälyttimen sireenin toimimaan. Hälyt toimii muuten hyvin paitsi jos tulee varkaat murtautuu autoon niin ei kuulu ääntä vaan pelkästään valot vilkkuu. Aika ikävää! Onko jotain firmaa, joka voisi korjata vian jos ei itse osaa vai pitääkö ostaa uusi hälytin ja asentaa jossain? Hälytin on Clifford...vakio? Auto on 95' GT
:cry:
Jani
Vaikuttaakos se vipukatkaisin tähän asiaan? Mulla ainaskin vivun heitolla hälytin menee joteskin päältä pois.
JaniC
Mega-addikti

330cid Supercharged

Uusi hälytin hankittu. Ei enää ongelmia.

Jani
Jukka
Superpölöttäjä

djcombo kirjoitti:Uusi hälytin hankittu. Ei enää ongelmia.

Jani
Minkä merkkisen hällärin ostit?
Hinta kiinnostaa,asennettuna luonnollisesti.

Toisessa Mustangissa on luonnollisesti Cobra-hälläri ja samanlaisen ajattelin hommata toiseenkin.
-Jukka-
EP
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja EP »

Jukka kirjoitti: Minkä merkkisen hällärin ostit?

Toisessa Mustangissa on luonnollisesti Cobra-hälläri ja samanlaisen ajattelin hommata toiseenkin.
Joo ehdottomasti asennettuna. Meni meinaan parikertaa kesällä hermot kun itse asentelin ja ei lähtenyt toimimaan. Ilmoitti vaan aina vika koodia.
Mittasin johdot, testasin ja mittasin kaikki kytkimet, tarkistelin liitokset, koitin vaikka mitä, epäilin jo polttaneeni koko laitteen.
Ei tullut tyhmänä mieleen, että ovikytkin ei ehkä toimikkaan kun ovi menee kiinni, eli lopulta keksin, kun olin teipannut kaikki kytkimet kiinni asentoon, että kuskin puolelta ovikytkimen vastakappale puuttui ovesta.

Ja samalla keksin, miksi sisävalojen sulake oli joskus irroitettu!
veekoo
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

EP kirjoitti:
Jukka kirjoitti: Minkä merkkisen hällärin ostit?

Joo ehdottomasti asennettuna. Meni meinaan parikertaa kesällä hermot kun itse asentelin ja ei lähtenyt toimimaan. Ilmoitti vaan aina vika koodia.
Mittasin johdot, testasin ja mittasin kaikki kytkimet, tarkistelin liitokset, koitin vaikka mitä, epäilin jo polttaneeni koko laitteen.
Ei tullut tyhmänä mieleen, että ovikytkin ei ehkä toimikkaan kun ovi menee kiinni, eli lopulta keksin, kun olin teipannut kaikki kytkimet kiinni asentoon, että kuskin puolelta ovikytkimen vastakappale puuttui ovesta.

Ja samalla keksin, miksi sisävalojen sulake oli joskus irroitettu!
Samoin. Asennettuna, ehdottomasti. Minulla meni 2 kpl halyttimia takaisin tehtaalle, kun keskuslukituksen solenoidi rikkoi jotain halyttimesta. Lopuksi asentaja laittoi valiin releen ja homma alkoi toimia. Siina olisi ollut kiva selitella takuulapuissa, etta taas karahti, mutta kun kyseessa oli valtuutettu asennuspaja, niin homma sujui ilman harmaita hiuksia.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
JaniC
Mega-addikti

330cid Supercharged

Hommasin Viper-merkkisen hälyttimen...tuttu Pimp my ride-ohjelmasta. Samalla laitoin autoon uuden keskuslukituksen, kun vanhasta oli ovimoottorit rikki. Lisäksi etulasiin sai lisävarusteena sellasen vilkkuvan Viper-logon (sinisellä ledivalolla) jossa lukee "Protected by Viper". Koko juttu asennettuna 735e. Tietysti hintaan kuului myös vanhan hälyttimen irroitus.

http://www.halytin.com/

Jani
95' GTS
Jukka
Superpölöttäjä

djcombo kirjoitti:Hommasin Viper-merkkisen hälyttimen...tuttu Pimp my ride-ohjelmasta. Samalla laitoin autoon uuden keskuslukituksen, kun vanhasta oli ovimoottorit rikki. Lisäksi etulasiin sai lisävarusteena sellasen vilkkuvan Viper-logon (sinisellä ledivalolla) jossa lukee "Protected by Viper". Koko juttu asennettuna 735e. Tietysti hintaan kuului myös vanhan hälyttimen irroitus.

http://www.halytin.com/

Jani
95' GTS
Kallis! :shock:
Itse maksoin merkkiliikkeestä hankitusta Cobrasta huomattavasti vähemmän.
-Jukka-
veekoo
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Juu.. Mulla taisi lysti olla noin 400-450e asennettuna eika ollut halvin. Jonkun pingpongin mikalie olisi saanut n. 100e halvemmalla.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
JaniC
Mega-addikti

330cid Supercharged

No hyvähän sen hälyn olla pitää. :wink: