Iltaa
Mistäköhän kannattaisi lähteä vikaa etsimään, kun -94gt ei tahdo kylmänä eikä varsinkaan haalean lämpimänä startata...
Lämpimällä moottorilla on tähän asti aina heti käynnistyny. Konepellin alta tekniikka on hyvinkinpitkälti vakio, joskin vikaa on yritetty metsästää uusimalla virranjakajan pyörjä, kansi, tulpanjohdot, tulpat sekä puola. Ei auttanu.
Startti pyörittää moottoria ihan terveen kuuloisesti, muttei vain käynnisty. Polttoainepumppukin kuulostaisi toimivan ihan normaalisti.
Aikaisemmin vesivuoto kiusasi ja sitä etsiessä on moottoriin vaihdettu imusarjan ylempi ja alemmat tiivisteet sekä jakopäänkopan tiiviste. Ja dampperikin meni vaihtoon, sen kumin takia. Käynnistys ongelma on kylläkin ollut jo alusta-asti. Tuon imusarjan tiivisteiden uusimisen jälkeen ennakko säädettiin 11 kohdalle.
Muuten mustangi on kyllä toiminut mukavasti ensimmäisen kesän! Varsinkin nyt kun sai alustan viimein kuntoon..
Auto siis on 94gt kovalla katolla, 302 jonka perässä T5
-Pyry