ravistus
Re: ravistus
Ootko jo koittanu mitata tuleeko sille suuttimelle virtaa auton käydessä?
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Re: ravistus
no eipä ole tuota tullut tehtyämusse67 kirjoitti:Ootko jo koittanu mitata tuleeko sille suuttimelle virtaa auton käydessä?
otin kyllä piuhan irti, jolla ei ollut käyntiin mitään vaikutusta.
Re: ravistus
jep,jep
virtaa tuli saman verran kuin toimivaan pyttyynkin.eli ei siinä vikaaaaaaaa
mitähän sitten, voiskohan MSD:n kannessa olla jotain mystistä, vaikka ei näkyvää halkeamaa.
tiiä sitten?
virtaa tuli saman verran kuin toimivaan pyttyynkin.eli ei siinä vikaaaaaaaa
mitähän sitten, voiskohan MSD:n kannessa olla jotain mystistä, vaikka ei näkyvää halkeamaa.
tiiä sitten?
Re: ravistus
Oletko varmistanut, että ongelma on varmasti pelkästään ykkösessä?
Kokeilepa niin, että käynnissä ollessa nyppäät tulpanjohdon irti; onko vaikutusta?
Kokeilepa niin, että käynnissä ollessa nyppäät tulpanjohdon irti; onko vaikutusta?
-71 HT 351C 4v
Re: ravistus
mikä tässä on varmaa.No, ykkösestä suuttimen johto pois, ei vaikutusta, vitosesta, jo alkaa lisää ontumaan.
Ykkösen pakosarja aivan kylmä, muut kuumia
tarviiko tuossa enää piuhoja nykiä irti, minusta ykkönen tulee jouten mukana.
kipinä hyvä, painetta on.
tulppa kuiva, joten missä bensa, suuttimetkin kävi huollossa, voi helevata.
Ykkösen pakosarja aivan kylmä, muut kuumia
tarviiko tuossa enää piuhoja nykiä irti, minusta ykkönen tulee jouten mukana.
kipinä hyvä, painetta on.
tulppa kuiva, joten missä bensa, suuttimetkin kävi huollossa, voi helevata.
Re: ravistus
Ihan vain varmuuden vuoksi totean tässä että suuttimille kuuluu tulla jatkuva sähkö, suutinta ohjataan pätkimällä maata. Miten mittasit tuon liittimen?stang-95 kirjoitti:jep,jep
virtaa tuli saman verran kuin toimivaan pyttyynkin.eli ei siinä vikaaaaaaaa
mitähän sitten, voiskohan MSD:n kannessa olla jotain mystistä, vaikka ei näkyvää halkeamaa.
tiiä sitten?
Re: ravistus
kyllä, suuttimille tulee jatkuva virta. suuttimet ja sähköt kunnossa.
mutta,mutta.kone kasattu aivan uusilla tiivisteillä,imusarjan etureunassa aivan järjetön
imuvuoto, eipä minulle ainakaan tullut mieleen, että voisi olla moinen aihettaja ja ongelman tekijä.
nyt imupuoli purkuun, tasopintojen tarkistus, uudet tiivisteet, silikonia tarpeen mukaan.
jos toimimattomuus johtui vain ja ainostaan tästä,tulipahan uusittua paljon osia ja tehtyä turhaa työtä.mutta, tätä kait se harrastaminen on.
mutta,mutta.kone kasattu aivan uusilla tiivisteillä,imusarjan etureunassa aivan järjetön
imuvuoto, eipä minulle ainakaan tullut mieleen, että voisi olla moinen aihettaja ja ongelman tekijä.
nyt imupuoli purkuun, tasopintojen tarkistus, uudet tiivisteet, silikonia tarpeen mukaan.
jos toimimattomuus johtui vain ja ainostaan tästä,tulipahan uusittua paljon osia ja tehtyä turhaa työtä.mutta, tätä kait se harrastaminen on.
Re: ravistus
jatketaas nyt sytytyksellä.(auton, itellä ei enää toimi)
purimpa tuossa imupuolen pois, putsailin paikat, tilasin uudet tiivisteet, purin venttiilikoneiston, tyhjensin nostajat, nostajat paikalleen, keinut ym.
pyöräytin männän yläkuolokohtaan( dampperi tdc +tulpan reijästä toljotus).
meinasin säätää ensimmäiset venat ,mutta kurkkasin virranjakajan kannen alle,
pyöriä näyttää suoraan seuraavaa napukkaa eli kolmosta, siis mitä hä.
ei kait se näin kuulu olla, vai kuuluuko?
purimpa tuossa imupuolen pois, putsailin paikat, tilasin uudet tiivisteet, purin venttiilikoneiston, tyhjensin nostajat, nostajat paikalleen, keinut ym.
pyöräytin männän yläkuolokohtaan( dampperi tdc +tulpan reijästä toljotus).
meinasin säätää ensimmäiset venat ,mutta kurkkasin virranjakajan kannen alle,
pyöriä näyttää suoraan seuraavaa napukkaa eli kolmosta, siis mitä hä.
ei kait se näin kuulu olla, vai kuuluuko?