ravistus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: ravistus

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Ootko jo koittanu mitata tuleeko sille suuttimelle virtaa auton käydessä?
Avatar
stang-95
Aktiivi
Viestit: 102
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppälahti

Re: ravistus

Viesti Kirjoittaja stang-95 »

musse67 kirjoitti:Ootko jo koittanu mitata tuleeko sille suuttimelle virtaa auton käydessä?
no eipä ole tuota tullut tehtyä
otin kyllä piuhan irti, jolla ei ollut käyntiin mitään vaikutusta.
Avatar
stang-95
Aktiivi
Viestit: 102
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppälahti

Re: ravistus

Viesti Kirjoittaja stang-95 »

jep,jep
virtaa tuli saman verran kuin toimivaan pyttyynkin.eli ei siinä vikaaaaaaaa
mitähän sitten, voiskohan MSD:n kannessa olla jotain mystistä, vaikka ei näkyvää halkeamaa.
tiiä sitten?
Avatar
harmi80
Addikti
Viestit: 201
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: ravistus

Viesti Kirjoittaja harmi80 »

Oletko varmistanut, että ongelma on varmasti pelkästään ykkösessä?

Kokeilepa niin, että käynnissä ollessa nyppäät tulpanjohdon irti; onko vaikutusta?
-71 HT 351C 4v
Avatar
stang-95
Aktiivi
Viestit: 102
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppälahti

Re: ravistus

Viesti Kirjoittaja stang-95 »

mikä tässä on varmaa.No, ykkösestä suuttimen johto pois, ei vaikutusta, vitosesta, jo alkaa lisää ontumaan.
Ykkösen pakosarja aivan kylmä, muut kuumia
tarviiko tuossa enää piuhoja nykiä irti, minusta ykkönen tulee jouten mukana.
kipinä hyvä, painetta on.
tulppa kuiva, joten missä bensa, suuttimetkin kävi huollossa, voi helevata.
Lauri
Addikti
Viestit: 490
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Re: ravistus

Viesti Kirjoittaja Lauri »

stang-95 kirjoitti:jep,jep
virtaa tuli saman verran kuin toimivaan pyttyynkin.eli ei siinä vikaaaaaaaa
mitähän sitten, voiskohan MSD:n kannessa olla jotain mystistä, vaikka ei näkyvää halkeamaa.
tiiä sitten?
Ihan vain varmuuden vuoksi totean tässä että suuttimille kuuluu tulla jatkuva sähkö, suutinta ohjataan pätkimällä maata. Miten mittasit tuon liittimen?
Avatar
stang-95
Aktiivi
Viestit: 102
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppälahti

Re: ravistus

Viesti Kirjoittaja stang-95 »

kyllä, suuttimille tulee jatkuva virta. suuttimet ja sähköt kunnossa.
mutta,mutta.kone kasattu aivan uusilla tiivisteillä,imusarjan etureunassa aivan järjetön
imuvuoto, eipä minulle ainakaan tullut mieleen, että voisi olla moinen aihettaja ja ongelman tekijä.
nyt imupuoli purkuun, tasopintojen tarkistus, uudet tiivisteet, silikonia tarpeen mukaan.
jos toimimattomuus johtui vain ja ainostaan tästä,tulipahan uusittua paljon osia ja tehtyä turhaa työtä.mutta, tätä kait se harrastaminen on.
Avatar
stang-95
Aktiivi
Viestit: 102
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppälahti

Re: ravistus

Viesti Kirjoittaja stang-95 »

jatketaas nyt sytytyksellä.(auton, itellä ei enää toimi)
purimpa tuossa imupuolen pois, putsailin paikat, tilasin uudet tiivisteet, purin venttiilikoneiston, tyhjensin nostajat, nostajat paikalleen, keinut ym.
pyöräytin männän yläkuolokohtaan( dampperi tdc +tulpan reijästä toljotus).
meinasin säätää ensimmäiset venat ,mutta kurkkasin virranjakajan kannen alle,
pyöriä näyttää suoraan seuraavaa napukkaa eli kolmosta, siis mitä hä.
ei kait se näin kuulu olla, vai kuuluuko?
Vastaa Viestiin