Kannattaako stroukata?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Re: Kannattaako stroukata?

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Mexico65 kirjoitti:, taka-akseli ei kunnolla kestä kiinni pelkän vakio lehtijousen varassa,
Lehtijousi :shock: Onks se samanlainen ku kontio-sisussa :lol:

Mexico65 kirjoitti: Harraste auto ei ole kilpa-auto, vaan sillä pitäisi pystyä ajelemaan välillä pitkiäkin matkoja ilman teknisiä ongelmia. Yleensä laiminlyödyt vahvistus muutokset aiheuttavat suurimmat ongelmat juuri siellä missä niitä vähiten toivoisi.
Niinpä ja monesti ei ole järkeä jokapäiväiseen kesäharrasteautoon laittaa mitään oikein tehokasta pataa ja muutenkin epämukavuutta lisäävää jäykkää kytkintä saati jäykkää alustaa. Tietty kuka tykkää mistä tykkää mutta harvassa taitaa olla ne jotkaa ajelee monisataheppaisilla(350hv´+) jokapäiväisiä +50km työmatkoja. lyhyet matkat ajaa millä vaan. Tietty ei tässä touhussa ole järjellä mitään tekemistä.

Ite oon kyllä tykännyt pikkustroukkerista vaikka tuo on vaan 331cid, hyvinhän se rengasta polttaa, kiva kiertää botniaringiä, ei liian jäykkä kytkinkään etteikö sillä tarpeen vaatiessa päivittäisiä ajoja ajaisi. Kumminkin kun koneessa on potentiaalia, pikkasen kansia porttais, jyrkempi nokka jne. ehkä joskus se kakstoistapuolikas, slickseillä :roll-roll:
Go tell Alice....
Vastaa Viestiin