Ja näin sitä meinasin laittaa.
Kannet olen jo ostanu ja ne on World Productsin Windsor Jr:t
- palotila 58 cc
- imuventtiilit 1.94
- pakovenat 1.60
Ja täytyy niistä vähän valurosoja silotella ja kanavia kohdistaa!
Nokka-akseliksi ajattelin Ford Racingin E 303:sta jossa nostoa vähän vajaa 0,5 tuumaa.
Keinuvivuiksi ajattelin 1.7 vipusuhteella olevia, ottaakohan vakio mäntiin kiinni?
Peltisarjat, shortyt on jo melkein paikallaan avaran putken kera!
Näin meinasin aluksi! Sitten myöhemmin uutta imusarjaa! BBK:n SS-I tai Trick Flown Track Heat.Ja en tiedä tartteeko vielä isompaa kaasuläppää ja Maffia ja isompia suuttimia?
Mitä ootte mieltä tollasesta kokonaisuudesta? Mikä on hyvää tai huonoa? Miten itse tekisitte?
Ja sitten ehkä tärkein kysymys: Ymmärtääkö tuon auton oma ruiskusysteemi säätää sen mukaan syttyä ja ruiskua jos sitä noin virittää???
Mitenkäs päästöt? Eikös tuossa pitäis vielä pysyä päästöt kurissa?
Eiköhän tässä oo näin aluksi jo tarpeeksi asiaa!