Mahtavaa että meille Teppo lehteä tekee.
Taitaa olla ihan kärkipään harrasteautolehtiä Suomessa.
Esaleeni/Esa Liikanen
Valvoja: Ville K
Mustangkerholle haettiin "toimihenkilöä" corral-lehden ilmoituksella viimevuoden lopulla. Ilmoitukseen vastaaneiden hakijoiden joukosta johtokunta valitsiYhdistyksen lehden päätoimittaja on pääasiallisesti Fordeihin myytävien varaosien & palveluita tuottavan yrityksen toimitusjohtaja, on seikka mikä sai minut pohtimaan asiaa. Minun mielestä siinä saattaa esiintyä pieniä eturistiriitoja. Jos hallituksella pysyy valvonta hanskassa, niin annetaan Tepolle työrauha.
Mahtava juttu, hyvähyvä lisää !! Lisää juttuja autolla AJAMISESTA, rakentelu ja talleissa makaavia rojekteja saa kattella päivittäin ihan tarpeeksi. Itse ainakin saan lisää virtaa ruuvvaamiseen luettuani jonkun jo liikkuvasta kalustosta. Joopa joo, olishan noita kaikenlaisia juttuja kirjotettavana jos vaan runosuoli sykkis, olis aikaa, jne...Jones kirjoitti:Tarina oli ensimmäinen ikinä missään julkaistu hengentuotteeni. Saapa nähdä tuleeko jatkoa...
Mutta oikeasti: Nytpähän nähdään minkätyyppistä tarinaa TE haluatte uudistuneeta Corralista lukea. Jos 'mitäänsanomattomalle lätinälle' ei ole tilaa niin kirjoitetaan sitten asiaa, kyllä sitäkin irtoaa.
Yep, täällä julkisella puolella lyhyesti.Fastback kirjoitti:Aikooko Teppo kommentoida asiaa?
Erittäin hyvin sanottu, olitsitpa ollut vuosikokouksessa. Kun tätä hieman maksetun apulaisen ideaa esiteltiin, niin heti ilmoittauduin sitä vastustamaan periaatteesta, että tämähän on vapaaehtoista harrastamista. Koska en kuitenkaan itse pystynyt tarjoamaan enempää vapaaehtoistyötä, enkä nähnyt kokouksessa tai muutenkaan kovin paljon vapaaehtoisia tiettyihin pakollisiin tehtäviin, niin en voinut muuta kuin kannattaa, että kokeillaan sitten tätä ideaa. Klubi on kasvanut hurjasti jo omana jäsenaikanani ja vaatimukset klubin palveluille tuntuivat jo joskus aktiiviaikoina hieman hämmentäviltä.Fastback kirjoitti:Lehti on ulkoasultaan parantunut ja palkatun henkilökunnan vaikutus näkyy. Pari asiaa silti laittoi miettimään. Miten juttuihin vaikuttaa se, että lehteä tekemään palkattu työntekijä pyörittää omaa Fordeihin keskittynyttä yritystä? Olenko minä ainoa kenellä tulee tästä mieleen mahdollisuus busineksen tekoon & oman edun tavoitteluun? Onko tulevaisuudessa Tuumacid Ford Mustang Owners Club of Finland? Odotan tähän asiallisia vastauksia.
Have you driven Mustang lately – Fun Run 2007 artikkelista on pakko kommentoida. Tekstimuoto sopisi esson baarissa kaverien kesken puhuttuna, mutta painettuna Corralin sivulla tuo pistää silmään. Artikkelia oli vaikea lukea, koska teki mieli pomppia eteenpäin hakien että löytyisikö sieltä jotain asiaa. Yhden sivun juttu on venytetty kolmelle sivulle kaikenmaailman ylimääräisillä täytelauseilla ja sanahelinällä. Kaikki sen tajuavat että juttujen tekijät ovat vähissä, mutta täytyykö väkisin heittää täytettä lehteen. On parempi jättää tekemättä, jos ei ole mitään sanottavaa.
Tahdon herättää keskustelua aiheesta ja odotan asiallista linjaa.
Fastback alias Jari Pentinmäki
Häh, odotappas early-alustaspektaakkelia, niin ei ole sulle kymmeneen sivuun mitään luettavaa.stangrider kirjoitti:itse en taas jaksa lukea kovin teknillispainotteista juttua, kun en ymmärrä mitään niistä hyponeuroottisista pattipäämännistä
Vielä kun joku johtokunnasta sanoisi saman ääneen. Minua ihmetyttää suuresti miten naivin kuvan itsestään antavat eräät henkilöt kun puhuvat ettei mitään, ei mitään eturistiriitaa ole olemassakaan. Minulla haisee välittömästi palaneen käry nenään.Arto65FB kirjoitti:Erittäin hyvin sanottu, olitsitpa ollut vuosikokouksessa. Kun tätä hieman maksetun apulaisen ideaa esiteltiin, niin heti ilmoittauduin sitä vastustamaan periaatteesta, että tämähän on vapaaehtoista harrastamista. Koska en kuitenkaan itse pystynyt tarjoamaan enempää vapaaehtoistyötä, enkä nähnyt kokouksessa tai muutenkaan kovin paljon vapaaehtoisia tiettyihin pakollisiin tehtäviin, niin en voinut muuta kuin kannattaa, että kokeillaan sitten tätä ideaa. Klubi on kasvanut hurjasti jo omana jäsenaikanani ja vaatimukset klubin palveluille tuntuivat jo joskus aktiiviaikoina hieman hämmentäviltä.Fastback kirjoitti:Lehti on ulkoasultaan parantunut ja palkatun henkilökunnan vaikutus näkyy. Pari asiaa silti laittoi miettimään. Miten juttuihin vaikuttaa se, että lehteä tekemään palkattu työntekijä pyörittää omaa Fordeihin keskittynyttä yritystä? Olenko minä ainoa kenellä tulee tästä mieleen mahdollisuus busineksen tekoon & oman edun tavoitteluun? Onko tulevaisuudessa Tuumacid Ford Mustang Owners Club of Finland? Odotan tähän asiallisia vastauksia.
Tahdon herättää keskustelua aiheesta ja odotan asiallista linjaa.
Fastback alias Jari Pentinmäki
Juu. Tepon kanssa hieman asioineena ja ihan hivenen livenä nähneenä täytyy sanoa ettei mitään silmään kusettajan kuvaa ole jäänyt. Ainoa mikä käryää on tämä yhteys, Tuumacid, Corral yms sai minut ihmettelemään asiaa, tuli väkistenkin "pässi kaalimaan vartijana" efekti mieleen. En aio kyllä estää tai haitata Tepon työskentelyä yhtään, kuten sanoin jo aiemmin, lehti näytti hyvältä, joten annan työrauhan Tepolle. Tämä eturistiriita oli asia mistä ei missään kanavassa Corralissa tai FMOC:n nettisivuilla ole ollut mitään puhetta tai edes vihjailua. Halusin nostaa kissan pöydälle ja kysyä asiasta. Ainoa asia mitä ihmettelen, niin miksi tämä keskustelu pitäisi viedä jäsenten osioon? Onko kerholla jotain salattavaa? Mun mielestä tämä palvelee uusiakin harrastajia, ennenkaikkea he näkevät että täällä ollaan valmiita avoimeen keskusteluun aiheesta.Arto65FB kirjoitti:
Jo kokouksessa itsekseni veikkailin, että vaikka muitakin hyviä ehdokkaita tuli jo silloin mieleen, niin yksi itsellekin mieleen tullut ehdokas olisi Teppo, mikä edelleen helpotti kannatusta, Tepolla on jopa kateellisuutta herättäen asti sellainen "Can do. And right now" -asenne. Ja ei, et ole ainoa, jolla tuli mieleen jonkunlainen eturistiriita, mutta itsellä oli kokemus Tuumacid FMOC Slalom Cupin järjestämisestä parilta vuodelta ja kyllä se oli aina Teppo, joka ensimmäisenä kysyi, että onko tässä joku ongelma muiden palveluiden tarjoajien suhteen. Vai huomasitko, että oliko kilpailijoiden mainokset pudotettu "vahingossa" pois tai maksaako Tuumacid vähemmän kuin muut mainostajat. Tuskinpa, senhän näkee kirjanpidosta. Moottoripaja-sarjassa taas ei ole mitään toimittajaspesifiä minusta, enemmänkin männävuosien "moottorissa pitäisi olla voimaa" -sarjan jatkoa. Vastaavia raportteja varmaan lukijat odottavat mielenkiinnolla esim. HHP:n keväthuoltopäiviltä.
Älä Jones masennu, kritiikistä opikseen ja uutta juttua putkeen. Eipä miunkaan jutut ffcf:n kerholehdessä varmaan parhaimmasta päästä ole ja ei kaikki jaksa lukea Fastback pentinmäen isolohkobossinossijne juttuja läpitteJones kirjoitti:Kiitos palautteesta
Ymmärsin jotta kirjallinen urani on siis vastatuulessa, taidanpa pysytellä tiukasti päiväduunissani. Nyt en ihmettele yhtään että jotkut kirjailijat viettävät 'boheemielämää' masennettuaan kritiikistä. Tarina oli ensimmäinen ikinä missään julkaistu hengentuotteeni. Saapa nähdä tuleeko jatkoa...
Mutta oikeasti: Nytpähän nähdään minkätyyppistä tarinaa TE haluatte uudistuneeta Corralista lukea. Jos 'mitäänsanomattomalle lätinälle' ei ole tilaa niin kirjoitetaan sitten asiaa, kyllä sitäkin irtoaa.
terveisin Jouni Ojala