Musseprojekti, GT -88
Musseprojekti, GT -88
Jos jotain kiinnostaa, tuolla on aloittelemani stangiprojekti. Sinne tulee lisää shittii sitä mukaan kun homma etenee...
Re: Musseprojekti, GT -88
Täällä on piinaavan projektikrapulan jälkeen ruvennut tapahtumaan jotain. Täytyypi sano, että nytten kun tuosta on sisusta napsittu pois, niin en kyllä ihmettele, että koppa on niin löysä. Pistehitsi siellä ja toinen tuolla...
Mutta pikkuhiljaa homma etenee, mikä lienee tärkeintä.
Mutta pikkuhiljaa homma etenee, mikä lienee tärkeintä.
Re: Musseprojekti, GT -88



Re: Musseprojekti, GT -88
RS5000, sitten pitää olla ducktail-spoileri. Pistäpä vielä kuvaa tuosta veitsivakaajasta.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Re: Musseprojekti, GT -88
Voisit varmaan linkittää tän projektin myös tuonne : http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... c&start=30
Löytyy varmaan lisää kiinnostuneita fox-kopan omistajia.
Löytyy varmaan lisää kiinnostuneita fox-kopan omistajia.

Re: Musseprojekti, GT -88
Pitääpi tempaista kun talliin menenArto65FB kirjoitti:RS5000, sitten pitää olla ducktail-spoileri. Pistäpä vielä kuvaa tuosta veitsivakaajasta.
Varsinaisesti mitään mullistavaa tämä projekti ei tuo esille ja turboahtamisesta ei tuolla juuri perusteta. Käyn kuitenkin laittamassa sinnekin vinkkiä, jos kaikki kettukoppa harrastajat ei täällä käy.Eve kirjoitti:Voisit varmaan linkittää tän projektin myös tuonne : http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... c&start=30
Löytyy varmaan lisää kiinnostuneita fox-kopan omistajia.
Re: Musseprojekti, GT -88
Itse itselleni satikuita antaen, ei pitäisi huudella ennen kuin katsoo. Kettuporukassahan on verrattaen paljon ahtaajia.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Musseprojekti, GT -88
Eikös ne kettutytöt ainakin ole vapareita!!!
Nehän siis VAPAUTTAA ahdettuja kettuja???
Voi olla ettei liity tähän topiikkiin, mutta




Voi olla ettei liity tähän topiikkiin, mutta


Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Musseprojekti, GT -88
Ei kaikki kettutytöt!!!Homer65 kirjoitti:Eikös ne kettutytöt ainakin ole vapareita!!!![]()
![]()
Nehän siis VAPAUTTAA ahdettuja kettuja???
Voi olla ettei liity tähän topiikkiin, mutta![]()

Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Re: Musseprojekti, GT -88
Projekti nytkähti taas inan verran eteenpäin. Siellä on myös kuva siitä veitsivakaajasta, mitä pyydettiin yllä.
Katsokaatte
Katsokaatte
Re: Musseprojekti, GT -88
Tuosta halkeamiskohdasta oma veikkaus on, ettei se ole keskellä tuota lohkoa, eli ei mene noitten reikien kautta, vaan on moottorin pyörimissuunnan mukaisesti hieman toisella puolella.
Veitsivakaajalla minä ymmärsin sellaista, jossa veistä käännetään ja silloin vakaajan jäykkyys muuttuu. Sinulla on kuitenkin hyvänä puolena joka tapauksessa tuo uniball-rakenne.
Veitsivakaajalla minä ymmärsin sellaista, jossa veistä käännetään ja silloin vakaajan jäykkyys muuttuu. Sinulla on kuitenkin hyvänä puolena joka tapauksessa tuo uniball-rakenne.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Re: Musseprojekti, GT -88
Hahaa, voit hyvinkin olla oikeassa halkeamiskohdastaArto65FB kirjoitti:Tuosta halkeamiskohdasta oma veikkaus on, ettei se ole keskellä tuota lohkoa, eli ei mene noitten reikien kautta, vaan on moottorin pyörimissuunnan mukaisesti hieman toisella puolella.
Veitsivakaajalla minä ymmärsin sellaista, jossa veistä käännetään ja silloin vakaajan jäykkyys muuttuu. Sinulla on kuitenkin hyvänä puolena joka tapauksessa tuo uniball-rakenne.

Voipi olla, että mulla on puurot ja vellit sekaisin termistössä. Ei olis eka kerta.
Re: Musseprojekti, GT -88
Nyt kun on mennyt vähän vajaa vuosi edellisestä päivityksestä, lienee olla hyvä aika tarkastella tilannetta. Juuri mitään ei ole tapahtunut
Mutta jotain kuitenkin. Jotain osia on hankittu ja jotain jopa nykerretty kasaan. Yhdessä kohtaa meinasin plasmalla palastella koko pa$kan, jotta sais talliin lisää tilaa, mutta maltoin mieleni.
Jarruasiaa olen sen verran tohkaillut, että voinko käyttää noita Ford Racing M2320F satuloita SN95 napojen ja noiden DBA 5069 cobra levyjen kanssa? Mielestäni voi, mutta ajattelin, että lienee parempi kysyä viisaammilta. Levyjen tiedot löytyy tuolta.
Niin ja itse projektihan löytyy täältä

Mutta jotain kuitenkin. Jotain osia on hankittu ja jotain jopa nykerretty kasaan. Yhdessä kohtaa meinasin plasmalla palastella koko pa$kan, jotta sais talliin lisää tilaa, mutta maltoin mieleni.
Jarruasiaa olen sen verran tohkaillut, että voinko käyttää noita Ford Racing M2320F satuloita SN95 napojen ja noiden DBA 5069 cobra levyjen kanssa? Mielestäni voi, mutta ajattelin, että lienee parempi kysyä viisaammilta. Levyjen tiedot löytyy tuolta.
Niin ja itse projektihan löytyy täältä
Re: Musseprojekti, GT -88
Jos navalla tarkotat koko SN95 olka-akseli/napa pakettia, niin käy. bolt on.antonmies kirjoitti:Jarruasiaa olen sen verran tohkaillut, että voinko käyttää noita Ford Racing M2320F satuloita SN95 napojen ja noiden DBA 5069 cobra levyjen kanssa? Mielestäni voi, mutta ajattelin, että lienee parempi kysyä viisaammilta. Levyjen tiedot löytyy tuolta.
hiljaa hyvää tulee.

Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic