Musseprojekti, GT -88

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Jos jotain kiinnostaa, tuolla on aloittelemani stangiprojekti. Sinne tulee lisää shittii sitä mukaan kun homma etenee...
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Täällä on piinaavan projektikrapulan jälkeen ruvennut tapahtumaan jotain. Täytyypi sano, että nytten kun tuosta on sisusta napsittu pois, niin en kyllä ihmettele, että koppa on niin löysä. Pistehitsi siellä ja toinen tuolla...

Mutta pikkuhiljaa homma etenee, mikä lienee tärkeintä.
Avatar
MustangGT
Mega-addikti
Viestit: 776
Liittynyt: 24 Touko 2004, 05:46
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja MustangGT »

:lol: Escort RS5000 :D Aika osuva nimi :mrgreen:
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

RS5000, sitten pitää olla ducktail-spoileri. Pistäpä vielä kuvaa tuosta veitsivakaajasta.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja Eve »

Voisit varmaan linkittää tän projektin myös tuonne : http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... c&start=30

Löytyy varmaan lisää kiinnostuneita fox-kopan omistajia. :wink:
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Arto65FB kirjoitti:RS5000, sitten pitää olla ducktail-spoileri. Pistäpä vielä kuvaa tuosta veitsivakaajasta.
Pitääpi tempaista kun talliin menen
Eve kirjoitti:Voisit varmaan linkittää tän projektin myös tuonne : http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... c&start=30

Löytyy varmaan lisää kiinnostuneita fox-kopan omistajia. :wink:
Varsinaisesti mitään mullistavaa tämä projekti ei tuo esille ja turboahtamisesta ei tuolla juuri perusteta. Käyn kuitenkin laittamassa sinnekin vinkkiä, jos kaikki kettukoppa harrastajat ei täällä käy.
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Itse itselleni satikuita antaen, ei pitäisi huudella ennen kuin katsoo. Kettuporukassahan on verrattaen paljon ahtaajia.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Eikös ne kettutytöt ainakin ole vapareita!!! :lol: :lol: :lol: Nehän siis VAPAUTTAA ahdettuja kettuja???

Voi olla ettei liity tähän topiikkiin, mutta :keppiheppa: :keppiheppa:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Homer65 kirjoitti:Eikös ne kettutytöt ainakin ole vapareita!!! :lol: :lol: :lol: Nehän siis VAPAUTTAA ahdettuja kettuja???

Voi olla ettei liity tähän topiikkiin, mutta :keppiheppa: :keppiheppa:
Ei kaikki kettutytöt!!! :twisted:
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Projekti nytkähti taas inan verran eteenpäin. Siellä on myös kuva siitä veitsivakaajasta, mitä pyydettiin yllä.

Katsokaatte
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Tuosta halkeamiskohdasta oma veikkaus on, ettei se ole keskellä tuota lohkoa, eli ei mene noitten reikien kautta, vaan on moottorin pyörimissuunnan mukaisesti hieman toisella puolella.

Veitsivakaajalla minä ymmärsin sellaista, jossa veistä käännetään ja silloin vakaajan jäykkyys muuttuu. Sinulla on kuitenkin hyvänä puolena joka tapauksessa tuo uniball-rakenne.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Arto65FB kirjoitti:Tuosta halkeamiskohdasta oma veikkaus on, ettei se ole keskellä tuota lohkoa, eli ei mene noitten reikien kautta, vaan on moottorin pyörimissuunnan mukaisesti hieman toisella puolella.

Veitsivakaajalla minä ymmärsin sellaista, jossa veistä käännetään ja silloin vakaajan jäykkyys muuttuu. Sinulla on kuitenkin hyvänä puolena joka tapauksessa tuo uniball-rakenne.
Hahaa, voit hyvinkin olla oikeassa halkeamiskohdasta :lol:

Voipi olla, että mulla on puurot ja vellit sekaisin termistössä. Ei olis eka kerta.
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Päivitetty

En paljoa saanut vkl aikaan, mutta jotain kuitenkin
antonmies
Aktiivi
Viestit: 64
Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Toijala
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Nyt kun on mennyt vähän vajaa vuosi edellisestä päivityksestä, lienee olla hyvä aika tarkastella tilannetta. Juuri mitään ei ole tapahtunut :lol:

Mutta jotain kuitenkin. Jotain osia on hankittu ja jotain jopa nykerretty kasaan. Yhdessä kohtaa meinasin plasmalla palastella koko pa$kan, jotta sais talliin lisää tilaa, mutta maltoin mieleni.

Jarruasiaa olen sen verran tohkaillut, että voinko käyttää noita Ford Racing M2320F satuloita SN95 napojen ja noiden DBA 5069 cobra levyjen kanssa? Mielestäni voi, mutta ajattelin, että lienee parempi kysyä viisaammilta. Levyjen tiedot löytyy tuolta.

Niin ja itse projektihan löytyy täältä
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Musseprojekti, GT -88

Viesti Kirjoittaja musse67 »

antonmies kirjoitti:Jarruasiaa olen sen verran tohkaillut, että voinko käyttää noita Ford Racing M2320F satuloita SN95 napojen ja noiden DBA 5069 cobra levyjen kanssa? Mielestäni voi, mutta ajattelin, että lienee parempi kysyä viisaammilta. Levyjen tiedot löytyy tuolta.
Jos navalla tarkotat koko SN95 olka-akseli/napa pakettia, niin käy. bolt on.

hiljaa hyvää tulee. :)
Vastaa Viestiin