Mistä ja mitkä vanteet -65 fb:n
- Jackripper
- Hiljaisempi
- Viesti:
- jls
- Addikti
- Auto: 1965 Fastback 351
Re: Mistä ja mitkä vanteet -65 fb:n
Herätellääs tätä talviunilta. Pari kuukautta oon surffaillut ja katellut eri vanteita, vaihtoehtoja on paljon, mutta ei viittis hirveesti investoida. Jenkkien ebayssä olis torq thrusteja aika havalla. 16 tuumaa vois olla kokona aika hyvä, mutta onko mulla mitään toivoa saada 16x7 4"bs sopimaan? Oon kyllä lueskellu taulukoita, mutta...Niin ja auto on vielä talviunilla, et en pääse mittailemaan.
Ja toiseksi kiitos tosi paljon hyvästä vastaanotosta. Oon saanu paljon viestejä missä tarjotaan apua. Hieno homma. Toisin kuin oli joskus bemariclubilaisten tapahtumassa kun eksyttiin sinne opelilla, meinas tulla turpaan...
Ja toiseksi kiitos tosi paljon hyvästä vastaanotosta. Oon saanu paljon viestejä missä tarjotaan apua. Hieno homma. Toisin kuin oli joskus bemariclubilaisten tapahtumassa kun eksyttiin sinne opelilla, meinas tulla turpaan...
Mustang FB -65
-Growing Up Is Overrated-
- 65HT
- Mega-addikti
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Viesti:
Minulla edessä ja takana 15x7 4" bs. Hyvin sopii. 4" bs oli ainakin minulle aivan optimi joten tuumaa korkeampi vanne sopinee aivan samalla lailla, kunhan rengastus on kunnossa. Minulla 215/60 edessä ja 225/60 takana pyörivät.jls kirjoitti: onko mulla mitään toivoa saada 16x7 4"bs sopimaan?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Mites olis tämmöttet? 17x8 styled steel wheels? 4,75" bs kuvien vanteissa 235/45R17 kumeilla ja artikkelin mukaan istui hyvin niin eteen kuin taakse. Tuskin tarvii sanoa että ovat maailman edullisimmat vanteet, mutta olisivat erilaiset, ei tommottia täällä ole kenelläkään näkynyt.

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- jls
- Addikti
Yllättävän hienothan nuo styled wheelsit on. Eikä varmaan olis joka autossa. Mut mä pidän kuitenkin enemmän torq thrusteista, vaikka niitä on jenkkiautoissa aika paljon. Toisaalta kuitenkaan joka toinen vastaantuleva ei oo jenkki eikä varsinkaan musse, niin eikai se haittaa. Vintage wheel works 40 tai 45 on kans tosi hienot ja vähän harvinaisemmat, mutta taitaa olla jonku verran kalliimmat.
Mustang FB -65
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Semmoiset vanteet pitää ostaa mitkä itse haluaa. Vintage Wheelworksin vanteet ovat vähän erilaisemmat mitä torqthrustit, olisivatpahan vähän erilaiset. Jos sitä aina kuuntelisi muita niin ihmiskunta kävelisi edelleen neljällä jalalla ja mulla olisi 351c+fmx mustangi. Oujee, eikun rahat likoon ja ostat mieleiset vanteet. Se kirpaisee kerran vähän enempi mutta jos on mieluisat vanteet niin sen maksaa mielellään.jls kirjoitti:Yllättävän hienothan nuo styled wheelsit on. Eikä varmaan olis joka autossa. Mut mä pidän kuitenkin enemmän torq thrusteista, vaikka niitä on jenkkiautoissa aika paljon. Toisaalta kuitenkaan joka toinen vastaantuleva ei oo jenkki eikä varsinkaan musse, niin eikai se haittaa. Vintage wheel works 40 tai 45 on kans tosi hienot ja vähän harvinaisemmat, mutta taitaa olla jonku verran kalliimmat.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Samaa mieltä Väästpäkin kanssa. Osta kerralla mieleiset ei tarvi heti olla vaihtamassa ja tulee halvemmaksi sitä kautta. En ole hetkeäkään katunut omiani, eikä ne ole torkkurastit, mitkä on hienot vanteet mutta liian yleiset mun makuuni.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- jls
- Addikti
Tässä on aika lähellä sellainen look minkä haluasin. Tarkotan siis vanteita enkä auton väriä...Onkohan no 16 vai 17 tuumaset? Ja takavanne näyttää leveemmältä kuin etunen, tai ainakin bs täytyy olla pienempi kun tuo lip näyttää leveemmältä kuin edessä. Auto on ehkä pikkasen turhan matala katukäyttöön, mutta muuten just sellanen stance kun haluasin. Ja nimenomaan kiillotetut tt. Ja vähän paksumpi takarengas, aavistuksen korkeammalle perä kuin keula, antaa mun mielestä ryhtiä tolle autolle. Tosin enhän mä mitään näistä ymmärrä
mutta mun silmään tuo stance on ihan spot on.

Kuva löytyy alkuperäisti ja isompana:
http://www.allfordmustangs.com/forums/a ... re-660.jpg

Kuva löytyy alkuperäisti ja isompana:
http://www.allfordmustangs.com/forums/a ... re-660.jpg
Mustang FB -65
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Nyt sulovileeninä ostamaan...
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=130822
Summitracingillä 760 USD sarja... nämä vain 700e... bs on tosin 3,50", voisi olla 4"
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=130822
Summitracingillä 760 USD sarja... nämä vain 700e... bs on tosin 3,50", voisi olla 4"
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Jep! Ostoon vaan jos on mieleiset. Muuten toi pinkki näyttää ihan hyvältä. Korkeutta on ihan riittävästi, perää voisi vielä hiukan tiputtaa. Takagummit on sen verran leveet, että voi olla ettei alemmas saakkaan. Takaspoikka on tosin siinäjasiinä. Värikin on mukavan pirteä.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Enpä usko että autossa on ihan vakio peräpää, saattaa olla vähän sisäpeltejä leikelty. Jotenkin tommoiseen Fastbackiin kävisi hienosti tyyliin 275/40-17 rengastus. Sisäänpäin vaan lisätilaa ja vot. Homer aloitti joten mä voin jatkaaHomer65 kirjoitti:Jep! Ostoon vaan jos on mieleiset. Muuten toi pinkki näyttää ihan hyvältä. Korkeutta on ihan riittävästi, perää voisi vielä hiukan tiputtaa. Takagummit on sen verran leveet, että voi olla ettei alemmas saakkaan. Takaspoikka on tosin siinäjasiinä. Värikin on mukavan pirteä.