Sorry, paha lukuvirhe itsellä. Noinhan se on. Tuolla tapaa on kyllä aivan kelvoton verrattuna alkuperäiseen kaavioon. Taitaa jäädä tekemättä.SamiM kirjoitti: Epoksi-modauksen jälkeen et voi estää ylivaihdetta menemästä päälle silloin kun vauhtia on tarpeeksi ja kaasu ei ole pohjassa.
Vakiona AOD:ssä on 1, D ja OD asennot, epoksi-modauksen jälkeen asennot muuttuvat käytännössä 1, 2, ja 3/4 -asennoiksi, eli ylivaihdetta ei voi erikseen sulkea käytöstä pois. Tästä johtuu (epoksilla-modattuna), että aina kun keppi on 3/4-asennossa ja vauhtia on tarpeeksi, menee ylivaihde päälle. Näin käy silloin kun kaasu ei ole pohjassa. Eli radalla jos kiihdytät, pääset tavoitenopeuteen kolmosella ja löysäät kaasua niin ylivaihde menee päälle.
Tehosta taikka väännöstä ei ole vielä faktaa, ensi viikolla mitä luultavemmin tiedossaSamiM kirjoitti: Paljonko sitä tehoa ja vääntöä on sitten oikeasti nyt ja mahdollisesti tulevaisuudessa?
Vakion direct shaftin saa kuulemma poikki vakiotekniikallakin, mutta mielestäni se vaatii jo "taitoa" kuljettajaltakin. 280 FWHP/500 Nm Clevelandin perässä on kestänyt vakioakseli rata- ja katurankaisut. Kolmonen on mennyt päälle useammin kuin pari kertaa kaasu lattiassa. Tässähän vaikuttaa sekin, kuinka tiukaksi vaihdot on asetettu. Ko. autossa vaihdot on sen verran tiukalla, että kakkoselle vaihtaessa rengas vinkaisee sopivassa tilanteessa (esim. vasemmalle kaartaessa 1-2-vaihdossa irtoaa pito molemmista renkaista hetkeksi, teho ei riitä enempään). Cruisaillessa laatikko pelaa kuitenkin suht pehmeästi. Siinä on Baumannin kitti pehmeimmillä asetuksilla.

Tosin ei tästä nyt mitään työmatka-kimppakyyti-matkailuautoa olla tekemässä
