moottorin kumityynyjen vaihto -79
moottorin kumityynyjen vaihto -79
-79 302 Mitä pitää löysätä että moottoria sais sen verran ylemmäs, että
sais ne tyynyt vaihdettua ja onko tunkilla alhaalta vai taljalla, ja mistä kestää
esim. tunkata?
sais ne tyynyt vaihdettua ja onko tunkilla alhaalta vai taljalla, ja mistä kestää
esim. tunkata?
Re: moottorin kumityynyjen vaihto -79
Enpä lähtisi tunkkaamaan konetta altapäin, vaan suosittelen koneen nostamista taljalla tai moottori nostimella.cobra79 kirjoitti:-79 302 Mitä pitää löysätä että moottoria sais sen verran ylemmäs, että
sais ne tyynyt vaihdettua ja onko tunkilla alhaalta vai taljalla, ja mistä kestää
esim. tunkata?
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Mitäs sitten kun öljypohja pullahtaa sisäänpäin. Siksi en voi suositella tuota nostotapaa.PeteP kirjoitti:Mie nostin Cliivlandia öljypohjasta hallitunkilla, hyvin kestää kun kakkosnelonen vaan alle ja etureunaa myöten jotta kantavuutta, kattoo vaan että pultit varmasti irtija rauhallinen nosto, ei sen kummempi homma.
Aiemmin kun koneen öljypohja oli valettua alumiinia niin nostin minäkin konetta öljypohjasta.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Enkä muutenkaan menis suosittelemaan foksin kohdalla, on muutenkin hommaa vaihtaa ne kumityynyt ja kun tilaa tartteis saada niin pitäis aika korkealle tunkata. Jyrin (Mexico65) kanssa nostettiin ja laskettiinkin omaan cobraan kone paikoilleen, ei ainakaan minusta siellä ollut liikaa tilaa tyynyjen vaihtoon, varmasti onnistuu kun viittii purkaa ylimääräisiä esteitä tieltä, ehkä pakosarjat jos saa?Mexico65 kirjoitti:Mitäs sitten kun öljypohja pullahtaa sisäänpäin. Siksi en voi suositella tuota nostotapaa.PeteP kirjoitti:Mie nostin Cliivlandia öljypohjasta hallitunkilla, hyvin kestää kun kakkosnelonen vaan alle ja etureunaa myöten jotta kantavuutta, kattoo vaan että pultit varmasti irtija rauhallinen nosto, ei sen kummempi homma.
Aiemmin kun koneen öljypohja oli valettua alumiinia niin nostin minäkin konetta öljypohjasta.
Ja kumityynyt on ainakin orggis kasi autossa erilaiset kuin tuoreemmissa
Go tell Alice....