Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
laitoin 302 weiandin 174 blower tavalliset felpron imusrajan tiivisteet ja nyt on ilmennyt alipainevuoto elikkä ilmeisesti olen laittanut tiivisteet jotenkin väärin. onko ahdetulla koneella jotain erityistä imusarjantiivisteitten laitossa. kannattaako turvautua jonkun johonkin ralli tiivisteisiin.
Elikkä kun säädettiin ennakkoa ja antoi kunnolla kierroksia paukautteli pakoputkesta taikka kaasarista ja lopuksi ei käynyt kunnolla tyhjäkäyntiä remmi ahdin käy tietenkin pienillä kierroksilla alipaineella. ykden homman voisin tietenkin vielä tehdä ja tarkastaa että ennakot eivät muutu jonkun ihmeentakia.
En itse usko imuventtiilivikaan koska vapaasti hengittävänä kone toimi tosi hyvin. Tarkastan vielä sytkä osien toimivuus ja sitten rupean etsimään mahdollista tiiviste vuotoa
voiko tuo paukahtelu johtua huonosti kiinni olevasta tulpan johdosta koska yksi tulpan johto on erittäin vittumainen laitettava kiinni :S lamda kyllä näytte heittelehtivän rikkaalta laihalle kun ajoin autolla:/
Oletko tarkistanut että sytytysjärjestys jakajalla oikein ko. moottorille sekä ennakkot sytkälampulla tyhjäkäynnillä sekä kierroksille nostettaessa plus venttiilien säädöt?
kyllä tuo kone kävi tosi rikkaalla sillain että silmiä kirveli no tänään laitan koneen kasaan ja kokeilen uudestaan tarkistin imusarjan tiiviyden ja löysin yhden mahdollisen vuotokohandan 1" korokepalan ja ahtimen välistä. toivottavasti asia korjaantuu eikä ole vuotavasta venttiilistä johtuvaa
kyllä asia selvisi minulla oli hajonnut kannen tiiviste ja vedet ja öljyt sekasin ja ilmeisesti moottori vuoti sylintereistä painetta samalla imusarjaan siitä johtui tupsahtelu imusarjassa .nytten moottori on irti ja alan tekemään moottori remonttia