ahdetun imusarjantiivisteet

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
foord
Aktiivi
Viestit: 103
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 11:42
Paikkakunta: helsinki

ahdetun imusarjantiivisteet

Viesti Kirjoittaja foord »

laitoin 302 weiandin 174 blower tavalliset felpron imusrajan tiivisteet ja nyt on ilmennyt alipainevuoto elikkä ilmeisesti olen laittanut tiivisteet jotenkin väärin. onko ahdetulla koneella jotain erityistä imusarjantiivisteitten laitossa. kannattaako turvautua jonkun johonkin ralli tiivisteisiin.
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

Eikös ahdetuissa pitäis olla ylipainevuotoa? :devil-grin:
Mustang -69 SR
foord
Aktiivi
Viestit: 103
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 11:42
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja foord »

Elikkä kun säädettiin ennakkoa ja antoi kunnolla kierroksia paukautteli pakoputkesta taikka kaasarista ja lopuksi ei käynyt kunnolla tyhjäkäyntiä remmi ahdin käy tietenkin pienillä kierroksilla alipaineella. ykden homman voisin tietenkin vielä tehdä ja tarkastaa että ennakot eivät muutu jonkun ihmeentakia.
foord
Aktiivi
Viestit: 103
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 11:42
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja foord »

En itse usko imuventtiilivikaan koska vapaasti hengittävänä kone toimi tosi hyvin. Tarkastan vielä sytkä osien toimivuus ja sitten rupean etsimään mahdollista tiiviste vuotoa
foord
Aktiivi
Viestit: 103
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 11:42
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja foord »

voiko tuo paukahtelu johtua huonosti kiinni olevasta tulpan johdosta koska yksi tulpan johto on erittäin vittumainen laitettava kiinni :S lamda kyllä näytte heittelehtivän rikkaalta laihalle kun ajoin autolla:/
fast67
Hiljaisempi
Viestit: 8
Liittynyt: 26 Syys 2005, 07:39
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja fast67 »

Oletko tarkistanut että sytytysjärjestys jakajalla oikein ko. moottorille sekä ennakkot sytkälampulla tyhjäkäynnillä sekä kierroksille nostettaessa plus venttiilien säädöt?
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Todennäköisesti reilusti laihalla.
foord
Aktiivi
Viestit: 103
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 11:42
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja foord »

kyllä tuo kone kävi tosi rikkaalla sillain että silmiä kirveli :D no tänään laitan koneen kasaan ja kokeilen uudestaan tarkistin imusarjan tiiviyden ja löysin yhden mahdollisen vuotokohandan 1" korokepalan ja ahtimen välistä. toivottavasti asia korjaantuu eikä ole vuotavasta venttiilistä johtuvaa :roll:
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Onkos homma edistynyt??
foord
Aktiivi
Viestit: 103
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 11:42
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja foord »

kyllä asia selvisi minulla oli hajonnut kannen tiiviste ja vedet ja öljyt sekasin ja ilmeisesti moottori vuoti sylintereistä painetta samalla imusarjaan siitä johtui tupsahtelu imusarjassa .nytten moottori on irti ja alan tekemään moottori remonttia
Vastaa Viestiin