6 vai 8

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
Avatar
mika
Addikti
Viestit: 176
Liittynyt: 29 Syys 2004, 21:39
Paikkakunta: piippola

6 vai 8

Viesti Kirjoittaja mika »

kumpi kone musses pitää olla 6 vai 8 ja perustelut.....miks
Make Hakala
Hiljaisempi
Viestit: 19
Liittynyt: 22 Elo 2004, 15:40
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Make Hakala »

Terve.
Kun nyt edes jompikumpi, että saat auton liikkeelle. :oops: Ei sen koolla niin ole väliä, kunhan toimii, sano vaimo. :lol:
Avatar
mika
Addikti
Viestit: 176
Liittynyt: 29 Syys 2004, 21:39
Paikkakunta: piippola

Viesti Kirjoittaja mika »

:shock: no itel ei väliä kumpi kuhan toimii tarvittaessa mut on mielipiteitä siitä et mikä sen pitää olla.tietty ne joil 8 ni se ehoton ja ainoo.joil 6 ni pääasia et on ja tyytyväinen siihen mut lähinnä haen vastausta siihen et ne kumminki alustaltaan ja osittain tekniikaltaanki erilaisia et kumpi niist parempi jos sillai vakiosta puhutaan.ja siit mielipiteitä ja teiltä alan asiantuntijoilta pikkasen tietoo
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

No tietenkin V8, koska tehoa on enemmän, kiihtyvyys on parempi ja putkistosta kuuluu parempi pörinä. Kova sen olla pitää!!!

Jani
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Ei 6 vai 8 vaan 6 ja 8.

V8 silloin kun tarvii vääntää ja kuutonen silloin kun katseita kääntää - edes sääliviä.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

V6 voisi olla parempi sillon kun auto on myös talviajossa. Ei varmaankaan lähde perä heittelehtimään niin helposti kun tehoa on vähemmän.

Jani :o
Avatar
Kimi
Addikti
Viestit: 295
Liittynyt: 27 Touko 2004, 09:28
Paikkakunta: Castlefull
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Vai onko kutvosessa sittenkään vähemmän tehoa - ei välttämättä.
"Matkalaukku" on varsin metka kone, ja kyllä meidän "asiantuntijat" kahviautomaatilla tunnistivat kasin pörinän kun UPO paikoittui kadun vastakkaiselle puolelle, eli se niistä äänistä...
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

djcombo kirjoitti:V6 voisi olla parempi sillon kun auto on myös talviajossa. Ei varmaankaan lähde perä heittelehtimään niin helposti kun tehoa on vähemmän.
Ei pidä paikkaansa. Kyllä sinnekin tarttee muutaman laatikon hiekkaa tai tulee hallitsematonta piruettia ja hiekotusta, kun ei pakkokakkosella pääse liikkeelle vaikka hillitsisi jarrulla. Käytännössä keula on kutosessa vaan talviajossa kevyempi, joten... Mistä kukin tykkää... Muuten kyllä kutonen on talvella parempi, koska lohkolämmitin lämmittää pienemmän padan nopeammin ja bensankulutus kylmänä on hieman inhimillisempi.

Hauska kuin säkillinen apinoita, jos multa kysytään. :twisted:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
MustangGT
Mega-addikti
Viestit: 776
Liittynyt: 24 Touko 2004, 05:46
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MustangGT »

Molempi parempi :D
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Pitääkö tälläistäkin kysyä? :wink:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Hiekkasäkkejä....ei niitä tarvii. 6-Foxi menee talvella hienosti 16" kitkarenkailla ilman mitään ylimääräisiä painoja takakontissa, tosin lukkoperällä ja jäykähköllä alustalla saattaa olla tekemistä asian kanssa.

Upo hämää tietämättömiä jo nyt (vaikkei se ainakaan mun korvaan kuulosta kasilta ollenkaan) mutta mitenköhän sitten, kun on tuleva "upgrade" asennettu. Suomessa muuten on muutama keraamisesti päällystetty FSPP:n peltisarja kuutosessa tuplaulostuloilla (mulla vain single out kun foxiin dual ei käy) ja jatkettu tuplana loppuun asti, olisi mielenkiintoista kuulla niistä joku livenä.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
raunoh
Addikti
Viestit: 400
Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja raunoh »

Ajelen ihan millä tuulella satun olemaan ja mihin vuoden aikaan/kelillä ja millä motivaatiolla: joko 71 Shelby V8:lla tai 64 Mustang L-6:lla tai 79 Mustang 140 cid L-4:llä tai sitten amerikanrauta California-model 84 VW Jetta Dieselillä (jossa tehokoneena siis 52 HP standardi 1.6L diesel = 97cid). Jokaisessa on hyvät hyvät puolet, ja minkä tehossa voittaa, polttoainetaloudessa häviää, melko suorassa suhteessa.
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

raunoh kirjoitti:Ajelen ihan millä tuulella satun olemaan ja mihin vuoden aikaan/kelillä ja millä motivaatiolla: joko 71 Shelby V8:lla tai 64 Mustang L-6:lla tai 79 Mustang 140 cid L-4:llä tai sitten amerikanrauta California-model 84 VW Jetta Dieselillä (jossa tehokoneena siis 52 HP standardi 1.6L diesel = 97cid). Jokaisessa on hyvät hyvät puolet, ja minkä tehossa voittaa, polttoainetaloudessa häviää, melko suorassa suhteessa.
Niinpä niin. :D

Köyhällä ei ole varaa valita.
Kasilla ajetaan,satoi tai paistoi,kun ei muuta ole.
-Jukka-
Avatar
2065
Mega-addikti
Viestit: 855
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja 2065 »

fiilisjuttuja....vaikea toista neuvoa... :shock:
raunoh
Addikti
Viestit: 400
Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja raunoh »

Kun ei ole Shelbyjen jälkeen varaa ostaa uutta autoa, ajelen siis ikivanhalla "84-diesel-rohjolla" (vakuutusarvoa kait 1.500 euroa noilla varusteilla, mutta käyttöarvoa sitäkin enemmän) tai karvalakki-79-Mustangilla (arvo = ???). Kun olen upottanut autoihin kaikki liikenevät säästöt 15 vuoden ajalta (ja syöty jo tulevaisuuttakin) enkä muihin harrastuksiin (ml. perhekuviot), olen saanut jotenkuten hankittua jotakin mielenkiintoista. Ei ole aihetta olla kade; kuka vain pystyy vastaavaan, jos tekee vastaavasti, mutta onpa elämä erilaista.
Vastaa Viestiin