6 vai 8
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 19
- Liittynyt: 22 Elo 2004, 15:40
- Paikkakunta: Valkeakoski

- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Ei pidä paikkaansa. Kyllä sinnekin tarttee muutaman laatikon hiekkaa tai tulee hallitsematonta piruettia ja hiekotusta, kun ei pakkokakkosella pääse liikkeelle vaikka hillitsisi jarrulla. Käytännössä keula on kutosessa vaan talviajossa kevyempi, joten... Mistä kukin tykkää... Muuten kyllä kutonen on talvella parempi, koska lohkolämmitin lämmittää pienemmän padan nopeammin ja bensankulutus kylmänä on hieman inhimillisempi.djcombo kirjoitti:V6 voisi olla parempi sillon kun auto on myös talviajossa. Ei varmaankaan lähde perä heittelehtimään niin helposti kun tehoa on vähemmän.
Hauska kuin säkillinen apinoita, jos multa kysytään.

Hiekkasäkkejä....ei niitä tarvii. 6-Foxi menee talvella hienosti 16" kitkarenkailla ilman mitään ylimääräisiä painoja takakontissa, tosin lukkoperällä ja jäykähköllä alustalla saattaa olla tekemistä asian kanssa.
Upo hämää tietämättömiä jo nyt (vaikkei se ainakaan mun korvaan kuulosta kasilta ollenkaan) mutta mitenköhän sitten, kun on tuleva "upgrade" asennettu. Suomessa muuten on muutama keraamisesti päällystetty FSPP:n peltisarja kuutosessa tuplaulostuloilla (mulla vain single out kun foxiin dual ei käy) ja jatkettu tuplana loppuun asti, olisi mielenkiintoista kuulla niistä joku livenä.
Upo hämää tietämättömiä jo nyt (vaikkei se ainakaan mun korvaan kuulosta kasilta ollenkaan) mutta mitenköhän sitten, kun on tuleva "upgrade" asennettu. Suomessa muuten on muutama keraamisesti päällystetty FSPP:n peltisarja kuutosessa tuplaulostuloilla (mulla vain single out kun foxiin dual ei käy) ja jatkettu tuplana loppuun asti, olisi mielenkiintoista kuulla niistä joku livenä.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
-
- Addikti
- Viestit: 400
- Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
- Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
- Paikkakunta: Kuopio
Ajelen ihan millä tuulella satun olemaan ja mihin vuoden aikaan/kelillä ja millä motivaatiolla: joko 71 Shelby V8:lla tai 64 Mustang L-6:lla tai 79 Mustang 140 cid L-4:llä tai sitten amerikanrauta California-model 84 VW Jetta Dieselillä (jossa tehokoneena siis 52 HP standardi 1.6L diesel = 97cid). Jokaisessa on hyvät hyvät puolet, ja minkä tehossa voittaa, polttoainetaloudessa häviää, melko suorassa suhteessa.
Niinpä niin.raunoh kirjoitti:Ajelen ihan millä tuulella satun olemaan ja mihin vuoden aikaan/kelillä ja millä motivaatiolla: joko 71 Shelby V8:lla tai 64 Mustang L-6:lla tai 79 Mustang 140 cid L-4:llä tai sitten amerikanrauta California-model 84 VW Jetta Dieselillä (jossa tehokoneena siis 52 HP standardi 1.6L diesel = 97cid). Jokaisessa on hyvät hyvät puolet, ja minkä tehossa voittaa, polttoainetaloudessa häviää, melko suorassa suhteessa.

Köyhällä ei ole varaa valita.
Kasilla ajetaan,satoi tai paistoi,kun ei muuta ole.
-Jukka-
-
- Addikti
- Viestit: 400
- Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
- Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
- Paikkakunta: Kuopio
Kun ei ole Shelbyjen jälkeen varaa ostaa uutta autoa, ajelen siis ikivanhalla "84-diesel-rohjolla" (vakuutusarvoa kait 1.500 euroa noilla varusteilla, mutta käyttöarvoa sitäkin enemmän) tai karvalakki-79-Mustangilla (arvo = ???). Kun olen upottanut autoihin kaikki liikenevät säästöt 15 vuoden ajalta (ja syöty jo tulevaisuuttakin) enkä muihin harrastuksiin (ml. perhekuviot), olen saanut jotenkuten hankittua jotakin mielenkiintoista. Ei ole aihetta olla kade; kuka vain pystyy vastaavaan, jos tekee vastaavasti, mutta onpa elämä erilaista.