Kaasarin säädöt

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
IronHorse
Mega-addikti
Viestit: 537
Liittynyt: 31 Joulu 2006, 13:18

Kaasarin säädöt

Viesti Kirjoittaja IronHorse »

Toin tuossa mennä kesänä jenkkilän reissulta uuden Edelbrock kaasarin HT-67:n 289:in. Mitenkähän lienee laitteen valmistajan tekemien perussäätöjen laita, meinaan vaan että toimiikohan kaasari edes sen vertaa että pääsee ajamalla jonkin korjaamon mittalaitteiden ääreen?

tese
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Edelbrockista en tiedä mutta ostin joskus halvalla uuden Holleyn, joka oli kalibroitu -77 318-360 Moparin vaniin. Holley toimi hienosti enkä ole muuta muuttanut kuin toisiopuolen jousta löysemmäksi.

Eli sanoisin, että kiinni vaan ja käyntiin.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

kiinni vaan koneeseen , luultavasti ei tarvii muuta kun tyhjäkäynti ruuvin kääntelyä !
IronHorse
Mega-addikti
Viestit: 537
Liittynyt: 31 Joulu 2006, 13:18

Viesti Kirjoittaja IronHorse »

Kiitokset kannustuksesta, pitänee alkaa ruuvailemaan.
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Voipa toimia yllättävän hyvin suoraan paketista, bolt on ja käyntiin.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Vastaa Viestiin