Viimmisimmät photot -73 rojektista

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viimmisimmät photot -73 rojektista

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Nyt se olisi vihdoinkin sävyssä, sävynä alkuperäisen njäköinen GoldGlow, lopputulos kohtalainen ... tuo konepellin musta näyttää todella mukavalta, (kuvissa vaan ei näe kovin hyvin tuota kivaa mustan silkinhohtosävyä) maalina SpiesHekkerin RallySwartz, elikkäs oikeaoppisesti maalattuna, ei kirkkaaksi lakattuna.

http://s82.photobucket.com/albums/j244/PeteSaari/
Viimeksi muokannut PeteP, 16 Heinä 2007, 22:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
:krooh:
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Hyvältä näyttää! Joko Beach Pony Partyyn ajossa?
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

musse67 kirjoitti:Hyvältä näyttää! Joko Beach Pony Partyyn ajossa?
.... :cry: ei sitten näkyiltykkäään
Viimeksi muokannut PeteP, 17 Heinä 2007, 23:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
:krooh:
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Nonnii! nyt alkaa muistuttaa sitä mitä sen kuuluu olla :roll: Hieman vielä hommaa, lasien listat, osa verhoilua + pientä näpräämistä mut suunnitema on että loppuviikosta ajetaan katsurille, jos ei aivan kaatosade :)
:krooh:
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Nyt ois taas viikonloppuna mahis Kalajoelle ajella kattoon räk reisinkiä. :)
Avatar
Esaleeni 27
Addikti
Viestit: 312
Liittynyt: 15 Heinä 2004, 01:43
Auto: Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 2010
Chevy hot-rod 30
Chrysler 04
Chevy 6.6 2010
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Viesti Kirjoittaja Esaleeni 27 »

Komia on !!!

Varsinkin nuo vanteet :lol:

Hyviä kuvia ja tekstejä...
voorti
Aktiivi
Viestit: 40
Liittynyt: 14 Helmi 2005, 21:04

Viesti Kirjoittaja voorti »

Jep Jep! puhumattakaan etupoilerista!! ei vissiin menny ku vuos tai kaks, että sai kaverin puhuttua ympäri :twisted:

Vielä ehtii sopivasti kurvailla, loppukeästä hienolla ponilla ja tunnustella mitä mahollisesti ens/tulevina talavina tapahtuu :wink:
voorti
Aktiivi
Viestit: 40
Liittynyt: 14 Helmi 2005, 21:04

Viesti Kirjoittaja voorti »

Tai, sitte loppukesästä :lol: :lol:
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Kiitoksia! hyvä että joku sentään diggailee, ei nää isokoppaset oo koskaan ollu tämän eärlyvoorumin suosikkeja :twisted: Jeah, vanteethan on Esalle wanhat tutut :wink: lainassa kylläkin Kiitos siitä nimim.voortille, lainaehdot oli niin hyvät jottei voinu kieltäytyä :lol: ens kesinä pitäis ainakin paremmin sulaa kumi, tai lukon kanssa kumet :tuhmis: voortille kiitosta muutenkin, henkisestä tuesta, ja tuosta käännytystyöstä :D Eiköhän kalajoellakin jossain vaiheessa käydä, reisinkiä ja mahtollisesti siiändsändisä :shock:
:krooh:
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Vähän jotain taas tuusailtu :roll: Perä kunnostettu Suojasella, uusi Foort Reisinkin lukko+ masterkit Akseli ja muut mustana olevat on hiekkapuhallettu ja jauhemaalattu, Suuri Kiitos siitä avusta nimimerkiille voorti 8) Murikkaan suhautin ruosteenestopohojamaalia +himmeä lakka ja harmaat osat CastBlastia, elikkä hieman yritetty saada alkuperäisluukkia.. kuvissa murikka vaan näyttää kameran valossa liian oranssilta, luonnossa maltillisempi sävy. KONE nippeleinä, akseli joskus tuunattu 010 alikoon, ja laakerit komeesti punottaa :? Lohko Std.koossa, tuosta sitten lähdetään leipomaan hukassa olevia heposia esiin :musse:


http://s82.photobucket.com/albums/j244/PeteSaari/
:krooh:
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Tuo mäntä-kuvien jälkeinen foto oli kiva kevennys... Tuostako meinasit pyttyjen hoonaajaa vai peräti poraria :shock: Varohan ettei tarvii hirveitä ylikokomukeja hankkia ja seinämävahvuuskin on rajoitettu :lol: :lol: :wink:

Kohtapa mie otan saman suuntaisia kuvia, saa nähdä mitä löytyy...
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Drummer kirjoitti:Tuo mäntä-kuvien jälkeinen foto oli kiva kevennys... Tuostako meinasit pyttyjen hoonaajaa vai peräti poraria :shock: Varohan ettei tarvii hirveitä ylikokomukeja hankkia ja seinämävahvuuskin on rajoitettu :lol: :lol: :wink:

Kohtapa mie otan saman suuntaisia kuvia, saa nähdä mitä löytyy...
Kuvan kaverihan on kokenut kairaaja :lol saattais vaan lännenmiehellä olla turhan kova taksa, vaikka hiekkapaperit antais talonpuolesta :nenu:
:krooh:
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

PeteP kirjoitti:Vähän jotain taas tuusailtu :roll: Perä kunnostettu Suojasella, uusi Foort Reisinkin lukko+ masterkit Akseli ja muut mustana olevat on hiekkapuhallettu ja jauhemaalattu, Suuri Kiitos siitä avusta nimimerkiille voorti 8) Murikkaan suhautin ruosteenestopohojamaalia +himmeä lakka ja harmaat osat CastBlastia, elikkä hieman yritetty saada alkuperäisluukkia.. kuvissa murikka vaan näyttää kameran valossa liian oranssilta, luonnossa maltillisempi sävy. KONE nippeleinä, akseli joskus tuunattu 010 alikoon, ja laakerit komeesti punottaa :? Lohko Std.koossa, tuosta sitten lähdetään leipomaan hukassa olevia heposia esiin :musse:


http://s82.photobucket.com/albums/j244/PeteSaari/
Hieno homma että lohko on std. koossa, 351c vara kun tulee 0,060" tai hiperf käytössä jopa 0,040". Ootko Pete ajatellut suoraan 0,030" vaiko jotain lohko ystävällisempää 0,010" jos sillä menisi pytyt tasaisiksi? Pienemällä ylikokoporauksella lohkon käyttöikää tulisi lisää ja toiseksi custom mäntä ei ole kuin ~ 50 USD per mäntä kalliimpi (yht. 400 usd).

Digikamera on kyllä lahjomaton epeli, minä olin maalannut auton pohjan kauttaaltaan ja jätin taka-akslelin maalaamatta koska se näytti "ihan hyvältä" ja mielessäni oli sen vaihtaminen Strangen tai Currien vastaavaan joten halusin välttyä hukkatyöltä. No alusta oli maalattu, uudet pakoputket vedetty ja kaikki näytti hyvältä. Otin pari kuvaa putkistosta jotta olisi päässyt kavereille brassailemaan. Kuvissa pohja näyttää tosi hyvältä mutta murikka aivan KAAMEALTA, hitto siinä näkyy kaikki mahdollinen pohjaväristä eteenpäin mikä ei paljaalla silmällä näy! Mitä tästä opimme? Ei mitään. :wink:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Totta että tikikameran välkähys tuottaa helposti ikävää kontrastia,jota luonnonvalossa ei näy, onhan noita säätöjä camerassa, mutta enoo minäkään niin kuvaaja että jaksaisin perehtyä kaikkiin hienouksiin :o

Joo ehkä 030 on se, niin saa ainakin heti mäntää, ja jos kaikki pysyy muuten ehjänä,niin eiköhän tuolla aja sitten piiitkän pätkän :roll:
voorti
Aktiivi
Viestit: 40
Liittynyt: 14 Helmi 2005, 21:04

Viesti Kirjoittaja voorti »

Jep, hommahan on hyvällä alulla. Nyt taijettiin siirtyä rojektissa, omistajaa erityisen miellyttävään vaiheeseen :P . Vielä taitaa joutua pannuhuoneen ja muutamat kalikat nykäseen uuteen sävyyn :twisted: ennen ku laskee eheän voimapatin kärmeen sisuksiin.
Vastaa Viestiin