Viimmisimmät photot -73 rojektista
Valvoja: Ville K
Viimmisimmät photot -73 rojektista
Nyt se olisi vihdoinkin sävyssä, sävynä alkuperäisen njäköinen GoldGlow, lopputulos kohtalainen ... tuo konepellin musta näyttää todella mukavalta, (kuvissa vaan ei näe kovin hyvin tuota kivaa mustan silkinhohtosävyä) maalina SpiesHekkerin RallySwartz, elikkäs oikeaoppisesti maalattuna, ei kirkkaaksi lakattuna.
http://s82.photobucket.com/albums/j244/PeteSaari/
http://s82.photobucket.com/albums/j244/PeteSaari/
Viimeksi muokannut PeteP, 16 Heinä 2007, 22:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Hyvältä näyttää! Joko Beach Pony Partyyn ajossa?
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Nyt ois taas viikonloppuna mahis Kalajoelle ajella kattoon räk reisinkiä. 

Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- Esaleeni 27
- Addikti
- Viestit: 312
- Liittynyt: 15 Heinä 2004, 01:43
- Auto: Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 2010
Chevy hot-rod 30
Chrysler 04
Chevy 6.6 2010 - Paikkakunta: Oulu/Kiiminki
Kiitoksia! hyvä että joku sentään diggailee, ei nää isokoppaset oo koskaan ollu tämän eärlyvoorumin suosikkeja
Jeah, vanteethan on Esalle wanhat tutut
lainassa kylläkin Kiitos siitä nimim.voortille, lainaehdot oli niin hyvät jottei voinu kieltäytyä
ens kesinä pitäis ainakin paremmin sulaa kumi, tai lukon kanssa kumet
voortille kiitosta muutenkin, henkisestä tuesta, ja tuosta käännytystyöstä
Eiköhän kalajoellakin jossain vaiheessa käydä, reisinkiä ja mahtollisesti siiändsändisä 







Vähän jotain taas tuusailtu
Perä kunnostettu Suojasella, uusi Foort Reisinkin lukko+ masterkit Akseli ja muut mustana olevat on hiekkapuhallettu ja jauhemaalattu, Suuri Kiitos siitä avusta nimimerkiille voorti
Murikkaan suhautin ruosteenestopohojamaalia +himmeä lakka ja harmaat osat CastBlastia, elikkä hieman yritetty saada alkuperäisluukkia.. kuvissa murikka vaan näyttää kameran valossa liian oranssilta, luonnossa maltillisempi sävy. KONE nippeleinä, akseli joskus tuunattu 010 alikoon, ja laakerit komeesti punottaa
Lohko Std.koossa, tuosta sitten lähdetään leipomaan hukassa olevia heposia esiin 
http://s82.photobucket.com/albums/j244/PeteSaari/




http://s82.photobucket.com/albums/j244/PeteSaari/

Kuvan kaverihan on kokenut kairaaja :lol saattais vaan lännenmiehellä olla turhan kova taksa, vaikka hiekkapaperit antais talonpuolestaDrummer kirjoitti:Tuo mäntä-kuvien jälkeinen foto oli kiva kevennys... Tuostako meinasit pyttyjen hoonaajaa vai peräti porariaVarohan ettei tarvii hirveitä ylikokomukeja hankkia ja seinämävahvuuskin on rajoitettu
![]()
![]()
Kohtapa mie otan saman suuntaisia kuvia, saa nähdä mitä löytyy...


- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Hieno homma että lohko on std. koossa, 351c vara kun tulee 0,060" tai hiperf käytössä jopa 0,040". Ootko Pete ajatellut suoraan 0,030" vaiko jotain lohko ystävällisempää 0,010" jos sillä menisi pytyt tasaisiksi? Pienemällä ylikokoporauksella lohkon käyttöikää tulisi lisää ja toiseksi custom mäntä ei ole kuin ~ 50 USD per mäntä kalliimpi (yht. 400 usd).PeteP kirjoitti:Vähän jotain taas tuusailtuPerä kunnostettu Suojasella, uusi Foort Reisinkin lukko+ masterkit Akseli ja muut mustana olevat on hiekkapuhallettu ja jauhemaalattu, Suuri Kiitos siitä avusta nimimerkiille voorti
Murikkaan suhautin ruosteenestopohojamaalia +himmeä lakka ja harmaat osat CastBlastia, elikkä hieman yritetty saada alkuperäisluukkia.. kuvissa murikka vaan näyttää kameran valossa liian oranssilta, luonnossa maltillisempi sävy. KONE nippeleinä, akseli joskus tuunattu 010 alikoon, ja laakerit komeesti punottaa
Lohko Std.koossa, tuosta sitten lähdetään leipomaan hukassa olevia heposia esiin
http://s82.photobucket.com/albums/j244/PeteSaari/
Digikamera on kyllä lahjomaton epeli, minä olin maalannut auton pohjan kauttaaltaan ja jätin taka-akslelin maalaamatta koska se näytti "ihan hyvältä" ja mielessäni oli sen vaihtaminen Strangen tai Currien vastaavaan joten halusin välttyä hukkatyöltä. No alusta oli maalattu, uudet pakoputket vedetty ja kaikki näytti hyvältä. Otin pari kuvaa putkistosta jotta olisi päässyt kavereille brassailemaan. Kuvissa pohja näyttää tosi hyvältä mutta murikka aivan KAAMEALTA, hitto siinä näkyy kaikki mahdollinen pohjaväristä eteenpäin mikä ei paljaalla silmällä näy! Mitä tästä opimme? Ei mitään.

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Totta että tikikameran välkähys tuottaa helposti ikävää kontrastia,jota luonnonvalossa ei näy, onhan noita säätöjä camerassa, mutta enoo minäkään niin kuvaaja että jaksaisin perehtyä kaikkiin hienouksiin
Joo ehkä 030 on se, niin saa ainakin heti mäntää, ja jos kaikki pysyy muuten ehjänä,niin eiköhän tuolla aja sitten piiitkän pätkän

Joo ehkä 030 on se, niin saa ainakin heti mäntää, ja jos kaikki pysyy muuten ehjänä,niin eiköhän tuolla aja sitten piiitkän pätkän
