
Korin ruostesuojaus
- Sulkava
- Mega-addikti
- Viestit: 579
- Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
- Auto: 1995 Mustang
- Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....
Korin ruostesuojaus
elikkä kotelot ovet jne oliskohan jossain kuvaa SN95 jotta mihin niitä reikiä porataan joista sitä ainetta sumutellaan ???? että tulisi kaikki paikat suojattua 

Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos
Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Soutuneuvos

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
- Sulkava
- Mega-addikti
- Viestit: 579
- Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
- Auto: 1995 Mustang
- Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....
aattelin kyl että poraisi raikiä OIKEISIIN paikkoihin mm ovissa...tulppia on jo iso kasa varattuna..verhoilua ei oikeen viittis vielä purkamaan......
elikkä onkos siinä kotelorakenneta jossakin kohdin ?????
kun ei tiiiiä......ja ruoste raiskoo muuten Heppoo... 

elikkä onkos siinä kotelorakenneta jossakin kohdin ?????


Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos
Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Soutuneuvos

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Oviin sun ei kannata porailla, lähtee paneelit sen verran helposti pois että ei ole monen minuutin homma. kahvojen muovit irti ja ylemmän alta ruuvi auki. Paneelin päissä saattaa olla ruuvit, omasta autostani ne ainakin puuttui, reijät tosin oli. Kun ruuvit on auki, paneeli nousee ylös ja muovi koukut tulee pois koloistaan.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- clark
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 09 Joulu 2005, 20:24
- Auto: Mustang 1969 Sportsroof
- Paikkakunta: Joensuu
Moi,
Itsellä on tullut tässä viimeiset 5kk tehtyä peltitöitä -69 musseen. Huomasin itsellä saman ongelman kynnyskoteloiden kanssa. Esim. takaikkunoiden koteloiden pohjassa on kookkaat reiät, mistä vesi valuu alaspäin kynnyskoteloihin. Sitten kun sinne kertyy riittävästi hiekkaa tms. niin sisältäpäin mätänee.
Itse pokkautin uudet kynnyskotelot ja porasin reilun puolen metrin välein kynnyskoteloiden alareunaan 12mm reiät. Ne on helppo halutessa tulpata. Kotelot pääsee rei'istä nyt hyvin suojaamaan.
Mielestäni originaaleja kynnyskoteloita ei kattavasti oikein pääse putsaamaan mistään. Jostain reiästä suihkiminen "savihiekka" mössön päälle ei taida juuri auttaa.
Kynnyskoteloiden lisäksi omassani totesin toiseksi vaaranpaikaksi kuskin ja apukuskin jalkotilan alla pohjassa runkopalkin kupeessa olevat kotelorakenteet.
Itsellä on tullut tässä viimeiset 5kk tehtyä peltitöitä -69 musseen. Huomasin itsellä saman ongelman kynnyskoteloiden kanssa. Esim. takaikkunoiden koteloiden pohjassa on kookkaat reiät, mistä vesi valuu alaspäin kynnyskoteloihin. Sitten kun sinne kertyy riittävästi hiekkaa tms. niin sisältäpäin mätänee.
Itse pokkautin uudet kynnyskotelot ja porasin reilun puolen metrin välein kynnyskoteloiden alareunaan 12mm reiät. Ne on helppo halutessa tulpata. Kotelot pääsee rei'istä nyt hyvin suojaamaan.
Mielestäni originaaleja kynnyskoteloita ei kattavasti oikein pääse putsaamaan mistään. Jostain reiästä suihkiminen "savihiekka" mössön päälle ei taida juuri auttaa.
Kynnyskoteloiden lisäksi omassani totesin toiseksi vaaranpaikaksi kuskin ja apukuskin jalkotilan alla pohjassa runkopalkin kupeessa olevat kotelorakenteet.