Korin ruostesuojaus

On sulla muodot Mustangin...
Avatar
Sulkava
Mega-addikti
Viestit: 579
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
Auto: 1995 Mustang
Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....

Korin ruostesuojaus

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

elikkä kotelot ovet jne oliskohan jossain kuvaa SN95 jotta mihin niitä reikiä porataan joista sitä ainetta sumutellaan ???? että tulisi kaikki paikat suojattua :shock:
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos ;)

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Eikos SN95 foksissa oo jo tulpat kaikissa koteloissa? Vai loytyyko joku, johon ei paase kuin poraamalla..?
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
Sulkava
Mega-addikti
Viestit: 579
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
Auto: 1995 Mustang
Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

kynnyskotelot ??? ja se oven ala takareuna ja siit taaksepäin ???? :shock: meinaan KAIKKI tuppaa ruostuun siitä oven karmin alkulmasta... :cry:
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos ;)

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Eagle
Aktiivi
Viestit: 52
Liittynyt: 01 Joulu 2004, 17:46
Paikkakunta: etelä-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Eagle »

Eikö verhoilujen purkamisella auta asiaa?
Eagle
Avatar
Sulkava
Mega-addikti
Viestit: 579
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
Auto: 1995 Mustang
Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

aattelin kyl että poraisi raikiä OIKEISIIN paikkoihin mm ovissa...tulppia on jo iso kasa varattuna..verhoilua ei oikeen viittis vielä purkamaan...... :shock:
elikkä onkos siinä kotelorakenneta jossakin kohdin ????? :roll: kun ei tiiiiä......ja ruoste raiskoo muuten Heppoo... :cry:
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos ;)

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Oviin sun ei kannata porailla, lähtee paneelit sen verran helposti pois että ei ole monen minuutin homma. kahvojen muovit irti ja ylemmän alta ruuvi auki. Paneelin päissä saattaa olla ruuvit, omasta autostani ne ainakin puuttui, reijät tosin oli. Kun ruuvit on auki, paneeli nousee ylös ja muovi koukut tulee pois koloistaan.
Avatar
MouTine
Mega-addikti
Viestit: 688
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 23:10

Viesti Kirjoittaja MouTine »

Minuakin kiinnostaa!
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Avatar
Sulkava
Mega-addikti
Viestit: 579
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
Auto: 1995 Mustang
Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

joo ovipahvit menee mulla muutenkin vaihtoon = uudet kajarit erillissarjat..mutta kynnyskotelot ???ja siis siitä taakseppäin????? :shock:
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos ;)

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Sulkava kirjoitti:mutta kynnyskotelot ???ja siis siitä taakseppäin????? :shock:
Paasiskohan sinne kasijarruvaijerin reiasta? Siis siita kun se tulee ulos kotelosta sellasen kumitutin kautta (joka ei pysy millaan paikallaan..) Pitkalla varrella suihkis jne?
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
clark
Aktiivi
Viestit: 59
Liittynyt: 09 Joulu 2005, 20:24
Auto: Mustang 1969 Sportsroof
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja clark »

Moi,

Itsellä on tullut tässä viimeiset 5kk tehtyä peltitöitä -69 musseen. Huomasin itsellä saman ongelman kynnyskoteloiden kanssa. Esim. takaikkunoiden koteloiden pohjassa on kookkaat reiät, mistä vesi valuu alaspäin kynnyskoteloihin. Sitten kun sinne kertyy riittävästi hiekkaa tms. niin sisältäpäin mätänee.

Itse pokkautin uudet kynnyskotelot ja porasin reilun puolen metrin välein kynnyskoteloiden alareunaan 12mm reiät. Ne on helppo halutessa tulpata. Kotelot pääsee rei'istä nyt hyvin suojaamaan.

Mielestäni originaaleja kynnyskoteloita ei kattavasti oikein pääse putsaamaan mistään. Jostain reiästä suihkiminen "savihiekka" mössön päälle ei taida juuri auttaa.

Kynnyskoteloiden lisäksi omassani totesin toiseksi vaaranpaikaksi kuskin ja apukuskin jalkotilan alla pohjassa runkopalkin kupeessa olevat kotelorakenteet.
Vastaa Viestiin