Automaatin cooleri
Ei ole väliä muulla kuin että ilma tulee pois jäähyttimestä kun öljy alkaa virtaamaan. Eli jos kenno niin että liitännät alhaalla ja ylhäällä, niin laatikolta tuleva alaliitäntään, niin ilmaantuu hyvin. Jos panee liitännät toisinpäin niin jää vaara, että kenno ei täyty kokonaan ja silloin menee kennon kapasiteettia hukkaan kun ei öljy kierrä koko kennon alalla.65HT kirjoitti:Oliko coolerin asennolla väliä? Pystyyn toki jotta ilma siihen käy parhaiten, mutta voiko sisään-/ulosmeno olla ylös, alas tai sivulle?
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Taidan laittaa coolerin siten että liitännät on molemmat alaspäin. Sille ei liene estettä, helpointen saa ainakin letkut vedettyä siihen sillai. Näin päin olen nähnyt niitä jollakin asennettuna.
Vai kuinka?
Vai kuinka?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Tästä syystä se on mullakin vaaka-asennossa, letkut alaspäin.65HT kirjoitti:Taidan laittaa coolerin siten että liitännät on molemmat alaspäin. Sille ei liene estettä, helpointen saa ainakin letkut vedettyä siihen sillai. Näin päin olen nähnyt niitä jollakin asennettuna.
Vai kuinka?
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey