Niksit sopivasti sutivaan lähtöön:
Radat tuppaa olemaan sen verran liukkaita, että kun liikennevaloissa

Vaihtohetki:
Vetääkö valve floatiin asti

Kaikkea muuta mitä kannattaa huomioida:
- rengaspaineet
- yms.
ajetlet ilmeisesti automaatilla.65HT kirjoitti:Eli kuinka ajaa paras aika (katurenkailla) varttimaililla.
Niksit sopivasti sutivaan lähtöön:
Radat tuppaa olemaan sen verran liukkaita, että kun liikennevaloissasaa jarrua vasten täyskaasulla sopivasti sutivan lähdön niin stripillä tällainen lähtötyyli saa aikaa holtittomasti sutivat takarenkaat. Kuinka siis toimia?
Vaihtohetki:
Vetääkö valve floatiin astivai milloin isompaa pesään, olettaen ettei tiedä missä on suurimman tehon/väännön kierrosalueet.
Kaikkea muuta mitä kannattaa huomioida:
- rengaspaineet
- yms.
Automaatilla mennään ja kuvailemasi tapa saa renkaat sutimaan aivan liikaa. Rengaspaineiden laskua voisi tietysti ajatella.Galaxie61 kirjoitti: ajetlet ilmeisesti automaatilla.
parhaan ajan automaatin kanssa sain niin että tyhjäkäynniltä kaasu pohjaan kun lähtö on käsillä.
vaihto vähän ennen kun veto alkaa loppumaan .
renkaissa oli painetta 1½ kiloa !
Oletko koittanut lähtöä Alastaron Stripillä? Preparoitu rata on uskomattoman pitävä. Vakioturbiinilla mikä tarraa alhaalta tehokkain lähtö voisi tuo Galaxie61:n kuvailema tapa. Testaa miten toimii radalla. Optimaalisessa lähdössähän renkaan kuuluukin vähän luistaa (slickseillä...).65HT kirjoitti:Automaatilla mennään ja kuvailemasi tapa saa renkaat sutimaan aivan liikaa. Rengaspaineiden laskua voisi tietysti ajatella.Galaxie61 kirjoitti: ajetlet ilmeisesti automaatilla.
parhaan ajan automaatin kanssa sain niin että tyhjäkäynniltä kaasu pohjaan kun lähtö on käsillä.
vaihto vähän ennen kun veto alkaa loppumaan .
renkaissa oli painetta 1½ kiloa !
Kokemuksia on vain motoparkin radasta, joka ainakin tuntuu kovin liukkaalta katurenkailla. Edelliseen kertaa on tosin pari senttiä leveämmät kumit alla.Fastback kirjoitti: Oletko koittanut lähtöä Alastaron Stripillä? Preparoitu rata on uskomattoman pitävä. Vakioturbiinilla mikä tarraa alhaalta tehokkain lähtö voisi tuo Galaxie61:n kuvailema tapa. Testaa miten toimii radalla. Optimaalisessa lähdössähän renkaan kuuluukin vähän luistaa (slickseillä...).