Sytysjärjestys 302?
Sytysjärjestys 302?
Mikä on syttyjärjestys 302 -94
Ja onko ykkös pytty vassemmalla puolella eka sylinteri?
4-8
3-7
2-6
1-5
Onko näin?
8-7
6-5
4-3
2-1
Vai?
Ja onko ykkös pytty vassemmalla puolella eka sylinteri?
4-8
3-7
2-6
1-5
Onko näin?
8-7
6-5
4-3
2-1
Vai?
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 26
- Liittynyt: 01 Elo 2005, 20:41
- Paikkakunta: vantaa
sytytys
kyllähän se ykkönen on vasen ja eka,siis tuo ylempi kuvaamasi järjestys.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Ohi aiheesta
Tämä on vähän tottumiskysymys, mutta mun mielestä on loogista että autossa on vain yksi vasen ja yksi oikea puoli. Eli ykköspytty olisi oikealla ensimmäinen. Olen todennut sen paremmaksi ettei tarvitse enää "katsella autoa edestä" niin jää yksi erehtymisen mahdollisuus pois. Selvyyden vuoksi, Suomessa ratti on useimmissa autoissa vasemmalla puolella

Ykkössylinteri on etummainen oikealla, eli apparin puolella ja jatkuu oikeaa puolta 2,3,4. Vitossylinteri on kuskin puolella etummainen ja jatkuu 6,7,8 kohti jarrupääsylinteriä.
Sytkäjärjestyksiä on kaksi (alunperin koneen mukaan, mutta oikeasti siis nokan mukaan)
221-302: 1-5-4-2-6-3-7-8
351W & 302H.O.: 1–3–7–2–6–5–4–8
Sytkäjärjestyksiä on kaksi (alunperin koneen mukaan, mutta oikeasti siis nokan mukaan)
221-302: 1-5-4-2-6-3-7-8
351W & 302H.O.: 1–3–7–2–6–5–4–8
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Käynnistyy ja käy helevetin huonostiTahavo kirjoitti:Mitä jos sytkäjärjestys menee just pieleen eli väärällä vaihtoehdolla? Käynnistyykö moottori ja kuinka se käy?






Ainakin jos yrittää RF-rullanokkaa saada 289:n sytkäjärjestyksellä käymään...???

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT