Sytysjärjestys 302?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Cosander
Aktiivi
Viestit: 80
Liittynyt: 23 Kesä 2005, 10:50

Sytysjärjestys 302?

Viesti Kirjoittaja Cosander »

Mikä on syttyjärjestys 302 -94
Ja onko ykkös pytty vassemmalla puolella eka sylinteri?
4-8
3-7
2-6
1-5
Onko näin?
8-7
6-5
4-3
2-1
Vai?
simo 89 gt
Hiljaisempi
Viestit: 26
Liittynyt: 01 Elo 2005, 20:41
Paikkakunta: vantaa

sytytys

Viesti Kirjoittaja simo 89 gt »

kyllähän se ykkönen on vasen ja eka,siis tuo ylempi kuvaamasi järjestys.
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Lauri
Addikti
Viestit: 490
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja Lauri »

Ohi aiheesta
Tämä on vähän tottumiskysymys, mutta mun mielestä on loogista että autossa on vain yksi vasen ja yksi oikea puoli. Eli ykköspytty olisi oikealla ensimmäinen. Olen todennut sen paremmaksi ettei tarvitse enää "katsella autoa edestä" niin jää yksi erehtymisen mahdollisuus pois. Selvyyden vuoksi, Suomessa ratti on useimmissa autoissa vasemmalla puolella :wink:
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Ykkössylinteri on etummainen oikealla, eli apparin puolella ja jatkuu oikeaa puolta 2,3,4. Vitossylinteri on kuskin puolella etummainen ja jatkuu 6,7,8 kohti jarrupääsylinteriä.

Sytkäjärjestyksiä on kaksi (alunperin koneen mukaan, mutta oikeasti siis nokan mukaan)

221-302: 1-5-4-2-6-3-7-8

351W & 302H.O.: 1–3–7–2–6–5–4–8
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Mitä jos sytkäjärjestys menee just pieleen eli väärällä vaihtoehdolla? Käynnistyykö moottori ja kuinka se käy?
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Tahavo kirjoitti:Mitä jos sytkäjärjestys menee just pieleen eli väärällä vaihtoehdolla? Käynnistyykö moottori ja kuinka se käy?
Käynnistyy ja käy helevetin huonosti :evil: :oops: :cry: :lol: :lol: :lol: !!!

Ainakin jos yrittää RF-rullanokkaa saada 289:n sytkäjärjestyksellä käymään...??? :shock:
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
SamiM
Aina äänessä
Viestit: 1519
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Leppävesi

Viesti Kirjoittaja SamiM »

Arto65FB kirjoitti:351W & 302H.O.: 1–3–7–2–6–5–4–8
& 351C :lieska:
Vastaa Viestiin