Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Arto65FB kirjoitti: Epäilen, en usko sähköön, eihän se edes näy missään.
Niimpä. Kaikki sähkölaitteethan toimivat savulla ja/tai äänellä. Kun sellainen tulee sähkölaitteesta ulos - ei se enää toimi...
Väri väriin ja loput maihin. Niin helpoa se on.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
En löytänyt kysymykselle oikein sopivaa valmista aihetta enkä uutta kehtaa taas avata joten laitan tänne. Liittyyhän tämä edelbrockin power pakettiin eli kysymys kuuluu:
Nyt kun otin koneen nokalta ja pakosarjat irti, niin katsoin että oikean puolen pakokanavat ovat kansissa paljon nokisemmat kuin vasemmalla, samoin olivat tulpat sekä pakosarjan tiiviste palanut tiukemmin kiinni. Mikähän voisi aiheuttaa toisen puolen nokeentumista enemmän?
Moottorilla ei ole tosin ajettu kuin ehkä sata kilometriä sekä paljon tyhjäkäyntiä.