nettiä plärätessä huomasin että uudempaan neulalaakeroituun/kevlarsynkronoituun World Class lootaan pitää ehdottomasti olla ATF:t eikä MTL:t. MTL on ilmeisesti nannaa NWC:lle, mutta ei uudemmalle T5:lle.
Ettei menis liian helpoksi, perimätiedon mukaan loota on vuodelta -85, eli silloin on ollut ilmeisesti musseissa molempia lootia, NWC ja WC.
Tägistä ei havaintoa...JR:lle en kehtaa joka päivä soittaa...

Mikä neuvoksi.
Miten tunnistan WC ja NWC lootien erot ulospäin?
Ja luonnollisesti asialla on tulenpalava kiire.
Kiitos
EDIT:
vasemmalla WC ja oikealla NWC plommit.
a) mistähänkohtaa laatikkoa löytyy? Ilmeisesti kytkinkopan sisältä jonne ei näe?
b) onko erona itse plommin muoto/materiaali ja/vai laatikon valu siinä ympärillä?
