Hieno T-bird

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

Hevostyttö
Hiljaisempi
Auto: -66 Ford Galaxie 500
Muistoissa Mustang -65 ht

Hieno T-bird

Viesti Kirjoittaja Hevostyttö »

Ostakaa joku tää pois ettei mun tarvi! :shock: :roll-roll:
http://www.nettiauto.com/1242233

Onko T-birdien hinnat tosiaan näin alhaisia verrattuna Mustangeihin?
JYK-90
Addikti
Auto: Mustang HT 1965, Viritetty
Mustang GT 2007
Ford Ranchero GT 1974
Tesla Model S 75D 2018

Viesti Kirjoittaja JYK-90 »

Osta pois vaan ennen kuin muut ehtii. Laitetaan tallilla autot kahteen kerrokseen niin mahtuu!! :D
-Mustang HT 65 'Viritetty'
-Mustang GT 2007
-Ranchero GT 1974
-Fender Mustang I 20W
-Tesla Model S 75D
PeteP
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Pikkujätkänä istuin usein tollasen kyydissä 8) täytyy sanoa että kyyti oli loistavaa!

Toinen hieno Voortti http://www.nettiauto.com/1202241 ,Tuokin on tuttu auto menneiltä vuosilta.
:krooh:
SamiM
Aina äänessä

Re: Hieno T-bird

Viesti Kirjoittaja SamiM »

Hevostyttö kirjoitti:Ostakaa joku tää pois ettei mun tarvi! :shock: :roll-roll:

Onhan tuo hieno päällepäin, kuten mainoksessa lukee, muttei kovin hieno pinnan alta noiden kuvien perusteella.
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Hevostyttö kirjoitti:Ostakaa joku tää pois ettei mun tarvi! :shock: :roll-roll:

Ihmettelin tuota samaa asiaa eli T-Birdien hintatasoa aivan äskettäin.
Nettiautossa oli myynnissä ´64 Bird ja hinta muistaakseni hiukan päälle 5000e.Yllättäen ei ole enää...
Tästä voinee vetää johtopäätöksen että joko Mustangit ovat todella ylihintaisia tai sitten Birdit aliarvostettuja. :roll: :roll:
Itse kallistuisin tuhon ensimmäiseen vaihtoehtoon...
-Jukka-
Aku_81
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Jukka kirjoitti: Tästä voinee vetää johtopäätöksen että joko Mustangit ovat todella ylihintaisia tai sitten Birdit aliarvostettuja. :roll: :roll:
Niinpä ja kuitenkin t-bird on ollut varmasti aika paljon kalliimpi kuin mustang. Onhan tollasessa isossa linnussa oma viehätys, tosin hiukan liian pieni takapenkki parille isolle miehelle jos sattuvat olemaan selvinpäin :shock:
Go tell Alice....
birdi
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja birdi »

Aku_81 kirjoitti:
Jukka kirjoitti: Tästä voinee vetää johtopäätöksen että joko Mustangit ovat todella ylihintaisia tai sitten Birdit aliarvostettuja. :roll: :roll:
Niinpä ja kuitenkin t-bird on ollut varmasti aika paljon kalliimpi kuin mustang. Onhan tollasessa isossa linnussa oma viehätys, tosin hiukan liian pieni takapenkki parille isolle miehelle jos sattuvat olemaan selvinpäin :shock:
Kylla ma luulen etta ainakin mun tbirdiin pari isompaakin aijjaa takapenkille mahtuu. :lol:

Joo tata hinta eroa ittekki on tullu ihmeteltya,kun tuolla hinnalla milla ite isolohko tbirdini ostin niin hyva jos saa kuvan ostettua mustangista.

Kai se sitten on erilainen haluttavuus eri mallien kesken, ohan se musse huomattavasti urheilullisemman nakoinen kuin (suurinosa) tbirdeista.

Parkkiruutuun mustangin varmaan saa paremmin mahtumaan kuin tuon mun auton...
raunoh
Addikti
Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,

Viesti Kirjoittaja raunoh »

Mustangit ylihinnoiteltuja ?
Oikea hintataso on se, millä kaupat syntyy. Vapaassa maassa kukin saa ostaa vapaasti sellaisen auton kuin haluaa käyttäen vapaan summan rahaa.
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

raunoh kirjoitti:Mustangit ylihinnoiteltuja ?
Oikea hintataso on se, millä kaupat syntyy. Vapaassa maassa kukin saa ostaa vapaasti sellaisen auton kuin haluaa käyttäen vapaan summan rahaa.
Noin sen voi määritellä. Mutta. Auto mikä maksoi 45.000 mk 10 vuotta sitten maksaa nykysin 20.000e (120.000 mk). Niin kauan kun ihmisillä on rahaa niin hinta on korkealla, kun raha loppuu niin hinnat laskevat. Hinnat ovat mitä ovat ja siihen pitää sopeutua jos aikoo auton saada. Mulla on vaan kutina palleissa että jossain vaiheessa tulee hinnat alas perusmalleista jos ja kun talous yskähtää tai asuntojen hinnat laskevat joskus.

T-birdien hinnat ovat oikein sopivia mun mielestä, muistan ikäni kauniin '61-'63 T-birdin hintaan 42.000 mk NIT-10 rekisterinumeroltaan. Musta hopea ja SIISTI. Onneksi ei ollut rahaa tuolloin :roll:

-----
toiset edulliset ratsut ovat Maverickit. Luvat höltyy 351w helposti ja painaa vähemmän mitä Mustangi. Siinä olisi reismeininkiä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
stangrider
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja stangrider »

Ainakin kilohinnaltaan T-birdit edullisia :? . Kyllä se tietysti vähän mietityttää jos yhden HooTee Mustangin hinnalla, voi hankkia 67 T-birdin, ahdetun 90 lukuisen T-birdin ja vielä aurinkokeleihin 84 avo Mustangin.. olishan ainakin Fordeja eri vuosikymmeniltä pihalla. Toinen juttu onkin sitten kaikki käyttömaksut ja muut kustannukset joita tulee vaikkei ajaiskaan...
95 GT Topless and Opal Froster

http://www.stangbangers.com/
PeteP
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Niinpä rahamiehille ei oo mikään ylihintaista :lol: Mustangikin voi olla ylihintainen siinä missä muukin esine. (paitsi ei ehkä niinkään silloin kun puhutaan harvinaisuuksista) onko sitten T-birdit alihintaisia? on selvästi jos suhteessa verrataan, vaikkapa tollaseen HT-mustangiin, yhtään väheksymättä! Väästpäk! määkin muistan kuolanneeni tuota hopeamustaa Birdiä, eipä ollu rahaa silloinkaan :)
:krooh:
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

PeteP kirjoitti:Niinpä rahamiehille ei oo mikään ylihintaista :lol: Mustangikin voi olla ylihintainen siinä missä muukin esine. (paitsi ei ehkä niinkään silloin kun puhutaan harvinaisuuksista) onko sitten T-birdit alihintaisia? on selvästi jos suhteessa verrataan, vaikkapa tollaseen HT-mustangiin, yhtään väheksymättä! Väästpäk! määkin muistan kuolanneeni tuota hopeamustaa Birdiä, eipä ollu rahaa silloinkaan :)
Se oli tosi hieno, näin auton vielä Jyväskylässä ollessani pariin kertaan. Musta hopea kaksivärimaalaus oli tosi näyttävä. Se olisi sopinut mun vanhan NIT-20 mustangin kanssa yhteen, olis ollut NIT-10 T-bird. Luotikeula thunderbirdistä saisi oivan raaserin ht mallina tai sitten oivan cruiserin avona.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Aku_81
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

birdi kirjoitti:
Aku_81 kirjoitti:
Kylla ma luulen etta ainakin mun tbirdiin pari isompaakin aijjaa takapenkille mahtuu. :lol:
Ois kyl pitäny tarkentaa että lähinnä tarkotin 65-mallivuoden linnun takapenkkiä ja jalkotiloja, vähän ihmetytti niiden pieneys varsinkin kun kuski alkaa olla noin 175cm pitkä(vähintään) korkea kardaanitunneli varsinkin sivuttaissuunnassa pienensi sitä. Noh, onneksi kyyti muuten oli suoraan sanottuna melko presidentillistä :lol:

ps.sen linnun saattoi bongata jyväskylän hot wheels shousta 8)
Go tell Alice....
Vastaa Viestiin