Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Onko T-birdien hinnat tosiaan näin alhaisia verrattuna Mustangeihin?
Ihmettelin tuota samaa asiaa eli T-Birdien hintatasoa aivan äskettäin.
Nettiautossa oli myynnissä ´64 Bird ja hinta muistaakseni hiukan päälle 5000e.Yllättäen ei ole enää...
Tästä voinee vetää johtopäätöksen että joko Mustangit ovat todella ylihintaisia tai sitten Birdit aliarvostettuja.
Itse kallistuisin tuhon ensimmäiseen vaihtoehtoon...
Jukka kirjoitti:
Tästä voinee vetää johtopäätöksen että joko Mustangit ovat todella ylihintaisia tai sitten Birdit aliarvostettuja.
Itse kallistuisin tuhon ensimmäiseen vaihtoehtoon...
Niinpä ja kuitenkin t-bird on ollut varmasti aika paljon kalliimpi kuin mustang. Onhan tollasessa isossa linnussa oma viehätys, tosin hiukan liian pieni takapenkki parille isolle miehelle jos sattuvat olemaan selvinpäin
Jukka kirjoitti:
Tästä voinee vetää johtopäätöksen että joko Mustangit ovat todella ylihintaisia tai sitten Birdit aliarvostettuja.
Itse kallistuisin tuhon ensimmäiseen vaihtoehtoon...
Niinpä ja kuitenkin t-bird on ollut varmasti aika paljon kalliimpi kuin mustang. Onhan tollasessa isossa linnussa oma viehätys, tosin hiukan liian pieni takapenkki parille isolle miehelle jos sattuvat olemaan selvinpäin
Kylla ma luulen etta ainakin mun tbirdiin pari isompaakin aijjaa takapenkille mahtuu.
Joo tata hinta eroa ittekki on tullu ihmeteltya,kun tuolla hinnalla milla ite isolohko tbirdini ostin niin hyva jos saa kuvan ostettua mustangista.
Kai se sitten on erilainen haluttavuus eri mallien kesken, ohan se musse huomattavasti urheilullisemman nakoinen kuin (suurinosa) tbirdeista.
Parkkiruutuun mustangin varmaan saa paremmin mahtumaan kuin tuon mun auton...
Mustangit ylihinnoiteltuja ?
Oikea hintataso on se, millä kaupat syntyy. Vapaassa maassa kukin saa ostaa vapaasti sellaisen auton kuin haluaa käyttäen vapaan summan rahaa.
raunoh kirjoitti:Mustangit ylihinnoiteltuja ?
Oikea hintataso on se, millä kaupat syntyy. Vapaassa maassa kukin saa ostaa vapaasti sellaisen auton kuin haluaa käyttäen vapaan summan rahaa.
Noin sen voi määritellä. Mutta. Auto mikä maksoi 45.000 mk 10 vuotta sitten maksaa nykysin 20.000e (120.000 mk). Niin kauan kun ihmisillä on rahaa niin hinta on korkealla, kun raha loppuu niin hinnat laskevat. Hinnat ovat mitä ovat ja siihen pitää sopeutua jos aikoo auton saada. Mulla on vaan kutina palleissa että jossain vaiheessa tulee hinnat alas perusmalleista jos ja kun talous yskähtää tai asuntojen hinnat laskevat joskus.
T-birdien hinnat ovat oikein sopivia mun mielestä, muistan ikäni kauniin '61-'63 T-birdin hintaan 42.000 mk NIT-10 rekisterinumeroltaan. Musta hopea ja SIISTI. Onneksi ei ollut rahaa tuolloin
-----
toiset edulliset ratsut ovat Maverickit. Luvat höltyy 351w helposti ja painaa vähemmän mitä Mustangi. Siinä olisi reismeininkiä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Ainakin kilohinnaltaan T-birdit edullisia . Kyllä se tietysti vähän mietityttää jos yhden HooTee Mustangin hinnalla, voi hankkia 67 T-birdin, ahdetun 90 lukuisen T-birdin ja vielä aurinkokeleihin 84 avo Mustangin.. olishan ainakin Fordeja eri vuosikymmeniltä pihalla. Toinen juttu onkin sitten kaikki käyttömaksut ja muut kustannukset joita tulee vaikkei ajaiskaan...
Niinpä rahamiehille ei oo mikään ylihintaista Mustangikin voi olla ylihintainen siinä missä muukin esine. (paitsi ei ehkä niinkään silloin kun puhutaan harvinaisuuksista) onko sitten T-birdit alihintaisia? on selvästi jos suhteessa verrataan, vaikkapa tollaseen HT-mustangiin, yhtään väheksymättä! Väästpäk! määkin muistan kuolanneeni tuota hopeamustaa Birdiä, eipä ollu rahaa silloinkaan
PeteP kirjoitti:Niinpä rahamiehille ei oo mikään ylihintaista Mustangikin voi olla ylihintainen siinä missä muukin esine. (paitsi ei ehkä niinkään silloin kun puhutaan harvinaisuuksista) onko sitten T-birdit alihintaisia? on selvästi jos suhteessa verrataan, vaikkapa tollaseen HT-mustangiin, yhtään väheksymättä! Väästpäk! määkin muistan kuolanneeni tuota hopeamustaa Birdiä, eipä ollu rahaa silloinkaan
Se oli tosi hieno, näin auton vielä Jyväskylässä ollessani pariin kertaan. Musta hopea kaksivärimaalaus oli tosi näyttävä. Se olisi sopinut mun vanhan NIT-20 mustangin kanssa yhteen, olis ollut NIT-10 T-bird. Luotikeula thunderbirdistä saisi oivan raaserin ht mallina tai sitten oivan cruiserin avona.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Jukka kirjoitti:
Tästä voinee vetää johtopäätöksen että joko Mustangit ovat todella ylihintaisia tai sitten Birdit aliarvostettuja.
Itse kallistuisin tuhon ensimmäiseen vaihtoehtoon...
Niinpä ja kuitenkin t-bird on ollut varmasti aika paljon kalliimpi kuin mustang. Onhan tollasessa isossa linnussa oma viehätys, tosin hiukan liian pieni takapenkki parille isolle miehelle jos sattuvat olemaan selvinpäin
Kylla ma luulen etta ainakin mun tbirdiin pari isompaakin aijjaa takapenkille mahtuu.
Ois kyl pitäny tarkentaa että lähinnä tarkotin 65-mallivuoden linnun takapenkkiä ja jalkotiloja, vähän ihmetytti niiden pieneys varsinkin kun kuski alkaa olla noin 175cm pitkä(vähintään) korkea kardaanitunneli varsinkin sivuttaissuunnassa pienensi sitä. Noh, onneksi kyyti muuten oli suoraan sanottuna melko presidentillistä
ps.sen linnun saattoi bongata jyväskylän hot wheels shousta