Moottorin irrotus/kiinnitys

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Jepulis! laita kierrelukitetta vetolevyn pultteihin, sitä sinistä joka ei jämähdä pysyvästi :D
:krooh:
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Kiitos ja kumarrus!! 8)
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

:peukku: pistähän tarinaa kun mylly testattu!
:krooh:
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Nyt on kaikkien vaikeuksien jälkeen savut otettu ja ärhäkkästihän tuo kävi :D .
Mutta toiminta jatkuu :bileet: : ilmeisesti olen onnistunut turmelemaan turbiinin siipipyöriä tai jotain, sillä semmoinen rahina ja ujellus alkoi kuulumaan kun turbiiniin alkoi mennä öljyä. Eikä ujellus hävinnyt kun lisäsi laatikkoon öljyä. Moottorin nostamisen valmistelut on jo aloitettu ja vappuna olisi tarkoitus vikaa selvittää.
Vastaa Viestiin