Foxin lukkoperä

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Runni
Hiljaisempi
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Maalis 2007, 14:17
Paikkakunta: Vihti

Foxin lukkoperä

Viesti Kirjoittaja Runni »

minkäslainen lukko tollasen 91 gt foxin perässä noin yleensä tai alkuperäsenä on? vai onko lukkoa? tarviiko lukkoperä jonkunlaisia säännöllisiä huolto/ tarkastus toimenpiteitä? muutakun öljyn vaihdon??

en oo ite tarkemmin perehtyny tekniikkaan ku taidot on vähän mitä on. :D
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Onpi levylukko ja tarvii kitkalisäaineellisen öljyn tai lisäaineen erikseen. Ehjänä ei kaipaa muuta hoitoa.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Runni
Hiljaisempi
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Maalis 2007, 14:17
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja Runni »

selvä juttu... sitten meni tavallaan mielenkiintoseksi kun ei ainakaan kumia piirrä ku yhdellä pyörällä...
Runni
Hiljaisempi
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Maalis 2007, 14:17
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja Runni »

mitäköhän tollaselle onkelmalle nyt sitte kannattais tai pitäs tehä? uutta lukkoa? vai saako noita korjattua?
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Saa korjattua, ei tosin ole kotona kokemattoman tehtävissä, mutta eipä ole se vaihtokaan.
Ja lukkohan siis ei kuulukkaan olla absoluuttinen, vaan esim. 70%, jolloin tuo yhdellä piirtäminen voi jopa olla normaalia. Mutta todennäköisesti on kulunut.
Öljyn- ja lisäaineenvaihto voi tuoda hetkellistä lievitystä.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Avatar
stangrider
Aina äänessä
Viestit: 1341
Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
Paikkakunta: sAVO

Viesti Kirjoittaja stangrider »

Onkohan alkuperäiset mömmöt perässä?
Kannattaa ainakin aluksi avata ja katsoa onko mitä murusia tullut..

Uudet öljyt sisään ja pullo tällaista pahanhajuista tököttiä sekaan..

http://www.brothersperformance.com/cata ... dsmall.jpg
95 GT Topless and Opal Froster

http://www.stangbangers.com/
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Mun autoon tehtiin tuo remppa pari vuotta sitten. Olin itse hyvänä apuna hommassa. Ei vaikuttanut kovin vaikealta itse purku, pesu eikä kitkalevyjen vaihto, vaan se säätäminen oli hankalin osa hommassa. Paketissa on tarvittavat shimmilevyt mykana, vaan se että kuinka tiukalle lukko pitää säätää oli ongelma.
Itse olin lähinnä apurina. Purin perän, pesin sisältä ja pesin kaikki irroitetut osat.
Uusien kitkapintojen mukana tuli myös se pahan hajuinen kitka-aine (tai kitkan poistaja). Sitä sormella levittelin jokaiseen kitkapintaan niin että riitti... haju oli kauhea.
US-partsista voipi ruollaisen paketin hankkia ja siellä on kaikki tarvittava (siis kitka-ainekin) paitsi peräöljy.
Hyvin on lukko nyt toiminut rempan jälkeen. Polttelee donitseja iloisesti kahdella pyörällä :twisted:
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
hannu
Aina äänessä
Viestit: 1169
Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja hannu »

Tuoltakin vois löytyä jotain apua ja tietoa :roll: :roll:
http://www.hhp.fi/osat.html


P.S
Eikä ole pakko käyttää mitään pahanhajuisia lisäaineita kun on olemassa sitä varten "oikeat" öljyt jotka eivät haise muuta kuin öljylle.
Runni
Hiljaisempi
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Maalis 2007, 14:17
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja Runni »

no niin kiitoksia vaan vinkeistä eiköhän näillä päästä alkuun.

voiskohan joku heittää jotain karkeaa hinta arvioo tollaselle remontille?
öljyt ja lisä aine tuskin on kauheen arvokkaita mut mites on tollanen korjaussarja siihen lukkoon?
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

http://www.mustang-unl.com/itemdy01.asp ... tKey=74-01
Tuon verran tuolla maassa. Muistaakseni vähän yli satasen maksoi. Saatan olla väärässä...
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
Avatar
hannu
Aina äänessä
Viestit: 1169
Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Paikkakunta: Ikaalinen

Viesti Kirjoittaja hannu »

Runni kirjoitti:no niin kiitoksia vaan vinkeistä eiköhän näillä päästä alkuun.

voiskohan joku heittää jotain karkeaa hinta arvioo tollaselle remontille?
öljyt ja lisä aine tuskin on kauheen arvokkaita mut mites on tollanen korjaussarja siihen lukkoon?
Edelleen, ei tarvitse mitään lisä-aineita erikseen kun käyttää "kunnon" öljyä siellä perässä.
Esim Red-Linelta löytyy kahta eri vaihto-ehtoa sinne perään.

Kysyppäs noilta poijilta jos ne jotain tietäis siitä hommasta ja hinnoista http://www.hhp.fi
:roll: :oops: :roll: :?:
Runni
Hiljaisempi
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Maalis 2007, 14:17
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja Runni »

juu täytyypä kysellä ku saa vähän muutenki kateltua tota autoa ja että mitä muuta siinä täytyy ehostaa... Kesäks ois kiva laittaa kaiken näköstä pikku kivaa...


ja tietenki budjetoitua raha tilannetta niin että voi jotain tehdä... tuo HHP on ilmeisestikin aikas hyvä ja asiantunteva paikka noitten mustangien suhteen...
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Runni kirjoitti:...tuo HHP on ilmeisestikin aikas hyvä ja asiantunteva paikka noitten mustangien suhteen...
Kyllä poijjaat on tainnu "muutaman" nopean katulaitteen rakentaa alusta loppuun, myös muille kuin itselleen. Kostautunut heidän oman menestyksen menetyksenä muutamilla ratapäivillä ja slaalomissa... :vihellys:
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Vastaa Viestiin