Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
minkäslainen lukko tollasen 91 gt foxin perässä noin yleensä tai alkuperäsenä on? vai onko lukkoa? tarviiko lukkoperä jonkunlaisia säännöllisiä huolto/ tarkastus toimenpiteitä? muutakun öljyn vaihdon??
en oo ite tarkemmin perehtyny tekniikkaan ku taidot on vähän mitä on.
Saa korjattua, ei tosin ole kotona kokemattoman tehtävissä, mutta eipä ole se vaihtokaan.
Ja lukkohan siis ei kuulukkaan olla absoluuttinen, vaan esim. 70%, jolloin tuo yhdellä piirtäminen voi jopa olla normaalia. Mutta todennäköisesti on kulunut.
Öljyn- ja lisäaineenvaihto voi tuoda hetkellistä lievitystä.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
------Ford Mustang Mach-E------
Mun autoon tehtiin tuo remppa pari vuotta sitten. Olin itse hyvänä apuna hommassa. Ei vaikuttanut kovin vaikealta itse purku, pesu eikä kitkalevyjen vaihto, vaan se säätäminen oli hankalin osa hommassa. Paketissa on tarvittavat shimmilevyt mykana, vaan se että kuinka tiukalle lukko pitää säätää oli ongelma.
Itse olin lähinnä apurina. Purin perän, pesin sisältä ja pesin kaikki irroitetut osat.
Uusien kitkapintojen mukana tuli myös se pahan hajuinen kitka-aine (tai kitkan poistaja). Sitä sormella levittelin jokaiseen kitkapintaan niin että riitti... haju oli kauhea.
US-partsista voipi ruollaisen paketin hankkia ja siellä on kaikki tarvittava (siis kitka-ainekin) paitsi peräöljy.
Hyvin on lukko nyt toiminut rempan jälkeen. Polttelee donitseja iloisesti kahdella pyörällä
Mustang GT -88 "Mustikki" Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt" Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
no niin kiitoksia vaan vinkeistä eiköhän näillä päästä alkuun.
voiskohan joku heittää jotain karkeaa hinta arvioo tollaselle remontille?
öljyt ja lisä aine tuskin on kauheen arvokkaita mut mites on tollanen korjaussarja siihen lukkoon?
Runni kirjoitti:no niin kiitoksia vaan vinkeistä eiköhän näillä päästä alkuun.
voiskohan joku heittää jotain karkeaa hinta arvioo tollaselle remontille?
öljyt ja lisä aine tuskin on kauheen arvokkaita mut mites on tollanen korjaussarja siihen lukkoon?
Edelleen, ei tarvitse mitään lisä-aineita erikseen kun käyttää "kunnon" öljyä siellä perässä.
Esim Red-Linelta löytyy kahta eri vaihto-ehtoa sinne perään.
Kysyppäs noilta poijilta jos ne jotain tietäis siitä hommasta ja hinnoista http://www.hhp.fi
juu täytyypä kysellä ku saa vähän muutenki kateltua tota autoa ja että mitä muuta siinä täytyy ehostaa... Kesäks ois kiva laittaa kaiken näköstä pikku kivaa...
ja tietenki budjetoitua raha tilannetta niin että voi jotain tehdä... tuo HHP on ilmeisestikin aikas hyvä ja asiantunteva paikka noitten mustangien suhteen...
Runni kirjoitti:...tuo HHP on ilmeisestikin aikas hyvä ja asiantunteva paikka noitten mustangien suhteen...
Kyllä poijjaat on tainnu "muutaman" nopean katulaitteen rakentaa alusta loppuun, myös muille kuin itselleen. Kostautunut heidän oman menestyksen menetyksenä muutamilla ratapäivillä ja slaalomissa...
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...