Mihin laatikkoöljynlämpömittarin anturi?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Mihin laatikkoöljynlämpömittarin anturi?

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Otsikko kertookin kaiken. Kyseessä C4.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Sama kyssäri. Laatikkona vaan AOD?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Eiköhän sen paikka määräydy samalla tavalla kuin moottoriöljyn lämpötila anturinkin paikka.
Anturin asennuspaikka tulee öljypohjaan, asennus mieluummin sivulle kuin alas.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Onnistuuko tämä perinteisellä kaavalla: pulttikaupasta ostetaan oikeilla kierteillä oleva mutteri ja hitsataan se öljypohjaan poratun reiän ympärille? Vai pitääkö olla joku "virallinen" juttu?

Nyt kun laatikon öljypohja otetaan irti, mitä siinä samalla kannattaa tehdä/tarkistaa? Tietysti öljynvaihto, mutta muuta?

Kysyy nimimerkillä: "mitähän sieltä löytyy kun öljypohjan poistaa" :oops:
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

65HT kirjoitti:Onnistuuko tämä perinteisellä kaavalla: pulttikaupasta ostetaan oikeilla kierteillä oleva mutteri ja hitsataan se öljypohjaan poratun reiän ympärille? Vai pitääkö olla joku "virallinen" juttu?

Nyt kun laatikon öljypohja otetaan irti, mitä siinä samalla kannattaa tehdä/tarkistaa? Tietysti öljynvaihto, mutta muuta?

Kysyy nimimerkillä: "mitähän sieltä löytyy kun öljypohjan poistaa" :oops:
Onnistuu kuvaamallasi menetelmällä.

Suodatin kannattaa samalla vaihtaa kun pohja auki.
Vastaa Viestiin