Mihin laatikkoöljynlämpömittarin anturi?
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Mihin laatikkoöljynlämpömittarin anturi?
Otsikko kertookin kaiken. Kyseessä C4.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Eiköhän sen paikka määräydy samalla tavalla kuin moottoriöljyn lämpötila anturinkin paikka.
Anturin asennuspaikka tulee öljypohjaan, asennus mieluummin sivulle kuin alas.
Anturin asennuspaikka tulee öljypohjaan, asennus mieluummin sivulle kuin alas.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Onnistuuko tämä perinteisellä kaavalla: pulttikaupasta ostetaan oikeilla kierteillä oleva mutteri ja hitsataan se öljypohjaan poratun reiän ympärille? Vai pitääkö olla joku "virallinen" juttu?
Nyt kun laatikon öljypohja otetaan irti, mitä siinä samalla kannattaa tehdä/tarkistaa? Tietysti öljynvaihto, mutta muuta?
Kysyy nimimerkillä: "mitähän sieltä löytyy kun öljypohjan poistaa"
Nyt kun laatikon öljypohja otetaan irti, mitä siinä samalla kannattaa tehdä/tarkistaa? Tietysti öljynvaihto, mutta muuta?
Kysyy nimimerkillä: "mitähän sieltä löytyy kun öljypohjan poistaa"

(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Onnistuu kuvaamallasi menetelmällä.65HT kirjoitti:Onnistuuko tämä perinteisellä kaavalla: pulttikaupasta ostetaan oikeilla kierteillä oleva mutteri ja hitsataan se öljypohjaan poratun reiän ympärille? Vai pitääkö olla joku "virallinen" juttu?
Nyt kun laatikon öljypohja otetaan irti, mitä siinä samalla kannattaa tehdä/tarkistaa? Tietysti öljynvaihto, mutta muuta?
Kysyy nimimerkillä: "mitähän sieltä löytyy kun öljypohjan poistaa"
Suodatin kannattaa samalla vaihtaa kun pohja auki.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic