Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Viimeksi muokannut Mexico65, 08 Marras 2006, 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Tuosta on poikien kanssa puhuttu jo pitkän aikaa. Heti Ford Racing Partsin avaus sivulla on upea slideshow uudesta tulokkaasta. OU JEE!!! Boss 302 crate, mutta Z-kansilla? CHI 3V kannet tuohon kuuluisivat IMO. Todellakin edullinen lohko uudeksi ja kestäväksi alakerraksi. Vielä hetki niin SOHC 427 yläkertaa saa myös uutena, mutta ei FRPP:n kautta.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Boss 302:n saa porata tehtaan luvalla 4,125" ja stroukata 3,400" ja se on vahvempi kuin vanha R302. Ts. R302:sta otetaan parhaimmillaan 1500 hv ja lohko kestää, joten ei tunnu ihan paska olevan tämä uusi tulokaskaan.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
Olishan aika makeeta funtsailla mitkä kannet ruuvaisi uuden Bossin päälle. Jos tietäisi että kestää ihan mitä vaan...
Itse tein ylimitoitetun kivikovan 347 alakerran laatukamoista ( Eagle, Wiseco... ) Mexican lohkoon ja nyt ne kyykyttää.
Oma idea on se että tehdään peruasiat niin että jos ahneus kasvaa syödessä niin antaa kasvaa vaan.
Kävin Racers Placessa ja jonotellessa käsiin tarttui kansi. Olen prätkäpuolella perehtynyt jonkun verran kansien katseluun ja meinasi paska valahtaa housuun. RHS oli nimi. Sikakorkeat kanavan pohjat ja virtaus päin venttiiliä. Onko meillä AFR haastaja?
Jos kansista täytyy innostua tosissaan niin Kaase/Jegs kannet ovat jotain hubaa. Laitan linkit kansiin ja Kaasen kirjoitukseen kansista - hyvää luettavaa.
Fastback kirjoitti:Jos kanista täytyy innostua tosissaan niin Kaase/Jegs kannet ovat jotain hubaa. Laitan linkit kansiin ja Kaasen kirjoitukseen kansista - hyvää luettavaa.
Jos uusia kansia etsii, niin tuossa olisi vähän racempaan mottiin varmasti hyvät kannet. Jos mulla olisi 302-351w rakenteilla niin tommottet kannet tilaisin ensimmäisenä.
Noihin Kaasen kansiin kannattaa oheisen perusteella perehtyä kunnolla ennen kuin ostaa. Nimittäin se ei ole välttämättä pelkät kannet, vaan se mitä niiden ympärille pitää rakentaa. Noista laatu ongelmista puhumattakaan.
cougar67 kirjoitti:Noihin Kaasen kansiin kannattaa oheisen perusteella perehtyä kunnolla ennen kuin ostaa. Nimittäin se ei ole välttämättä pelkät kannet, vaan se mitä niiden ympärille pitää rakentaa. Noista laatu ongelmista puhumattakaan.
Löysin kansista kokonaista 3 negatiivista kommenttia, mutta toki ei mitään pidä ostaa summamutikassa ennen perusteellista selvitystyötä. Käsittääkseni kansiin on tullut updeitteja sitten esittelyn. Mitä enempi mennään racempaan suuntaan niin muutoksia tulee eteen. Cobra replicassa olen viimeksi nähnyt YATES tyyliset alukannet ja ne olivat kauniit aina venttiilikoppia myöten. Tätä olen kysynyt ennenkin, että milloin täällä nähdään muita kuin edelbrockeja, afr:ia tai trickflown kansia?
Aku_81 kirjoitti:Varmaan on muutakin liikkeellä, mutta kaikista ei aina puhuta tai eivät ole pelti auki näytillä joka paikassa.
Moros, jaa että onko niitä muitakin?!? Mä tiedän yhdet lounais-suomalaiset yatesit jotka menevät sikatiukkan katuclevelandiin. Meidän pikkulohko kannet ovat ns. helppoa sikanautaa eli tasalaatuista performer rpm, afr eri muodoissa, R-trickflowta, frpp:n erilaisia kansia jne. Onko sulla havaintoa jostain paremmasta???? Jos on niin huuleni ovat sinetöidyt. Mullakin on yhden tosi eksoottiset kannet tulossa ja niistä en huutele ikinä julkisilla palstoilla. Pellin kyllä tulen avaamaan ainakin jossain miiteissä ja yritän olla astumatta asfaltilla lojuville leuoille
Ootko tulossa tulevana lauantaina tampeeelle nääs fhran tallille?
terveisin
Jari
Aku_81 kirjoitti:Varmaan on muutakin liikkeellä, mutta kaikista ei aina puhuta tai eivät ole pelti auki näytillä joka paikassa.
Moros, jaa että onko niitä muitakin?!? Mä tiedän yhdet lounais-suomalaiset yatesit jotka menevät sikatiukkan katuclevelandiin. Meidän pikkulohko kannet ovat ns. helppoa sikanautaa eli tasalaatuista performer rpm, afr eri muodoissa, R-trickflowta, frpp:n erilaisia kansia jne. Onko sulla havaintoa jostain paremmasta???? Jos on niin huuleni ovat sinetöidyt. Mullakin on yhden tosi eksoottiset kannet tulossa ja niistä en huutele ikinä julkisilla palstoilla. Pellin kyllä tulen avaamaan ainakin jossain miiteissä ja yritän olla astumatta asfaltilla lojuville leuoille
Ootko tulossa tulevana lauantaina tampeeelle nääs fhran tallille?
terveisin
Jari
Eipä mulla mitään tietoa tietääkseni oo, mutta yleensä kun sanot että mitä suomessa ei ole niin jostain aina alkaa erikoisuuksia löytymään. Näyttäähän brodix_kin tekevän kansia, kuten myös dart:in kansiakin on, eihän nuo erikoisuuksia ole joten luultavasti jossain lohkossa sellaiset majailee, brodix tuli mieleen eräästä nopeasta d-ryhmän komerosta joka taas ilmeisesti kilpailee, tosin eri tekniikalla ja värillä kuin ennen vuosituhannen vaihdetta. Omassa pannussa pysyy vielä rautakannet, maatalousmoottoriin ne kuuluvatkin