Ei ole omaa kuvaa, mutta tässä malli:
Etupään halkeilua
Etupään halkeilua
Mistäköhän johtuu ainakin 69-70 mallien "iskareista eteenpäin" halkeilu?
Ei ole omaa kuvaa, mutta tässä malli:

Ei ole omaa kuvaa, mutta tässä malli:
Eikös toi kuva oo just iskarin takapuolelta? Vasemmassa reunassa näkyy konepellin sarana ja jarruputkia. Pahasti kyllä näyttää että ainakin tossa kuvassa olisi pakkelilla ruosteita jenkkityyliin korjailtu.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Paras kuva mitä netistä löysin, ja aika lähellä samaa. Onkohan ylirasitusta? Auttaisko se tanko joka kulkee konehuoneen läpi iskarista toiseen? Varmaan sillä on joku hieno nimikin?musse67 kirjoitti:Eikös toi kuva oo just iskarin takapuolelta? Vasemmassa reunassa näkyy konepellin sarana ja jarruputkia. Pahasti kyllä näyttää että ainakin tossa kuvassa olisi pakkelilla ruosteita jenkkityyliin korjailtu.
Siihen auttaa kun vaihtaa ko pellit molemmille puolille. Ovat jo tehtaalta lähtiessä hitsattu huonosti tulipeltiin kiinni, samaten lahonneessa cowlin yläpellissä ei jatkopätkä pysy enää paikoillaan, nämä jatkot ja cowlin korjaukset joutuu tekemään suorasta pellistä, reproja kun ei ole ainakaan 71-73 malleihin. Siinäpä sitä pientä talvi-iltojen askaretta tiedossa, omaan projektiini juuri tein nämä askareet, hommana menee earlyjen kanssa samalla kaavalla.
71 Mach1 351C 4v
Ford Mondeo Wagon 2017 1,6 Ecoboost
Ford Mondeo Wagon 2017 1,6 Ecoboost
Jotain se Monte-Carlo bar varmaan auttaa noin yleisestikkin velton etupään kanssa. Luin joskus sellasesta, että kaverilla oli ollut irti export-brace jonkin aikaa ja vaihtoi uudet jouset keulille, niin eipä mennykkään enää takaisin...Spiff kirjoitti: Auttaisko se tanko joka kulkee konehuoneen läpi iskarista toiseen? Varmaan sillä on joku hieno nimikin?
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Joopa joo! siinä on taas yksi tee itse paikka joka on vain kittiä. Jos on ehjä kova pelti tuossa kohti ei katkea mihinkään, jos on länki paikallaan tai ne pelti viritykset. Tuokin on ollut vain ilman sisälokareita alkuajat ja on päässyt ruostumaan, sitten kittimaakari on leiponut tökerösti kitillä paskat piiloon. UUdet vaihto palat vaan paikalleen niin rupee kestämään.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302