Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Kyllä siis osataan täydellisesti pilata hyvää tuotemerkkiä lisämynnin toivossa. Konseptia on rakennettu 40 vuotta ja sitten joku pilaa sen tällaisella.
voe mahoton tuohan on ihan eiiiiii kyllä ies savoalaishuumori yllä tuohon MUTTA näyttää jos suomalaista designiä aatellaan niin h-muotoilija monsegur Mossen ???? luomukselta mosse-musse....
Fordilla voitaisiin muistella 80-luvun alun mokaa kun samaa temppua yritettiin tehdä Mercury Cougarille. Fox-alustaisesta kantti-Cougarista kun esiteltiin neliovinen sedan ja farkku sporttisiksi luksusperheautoiksi. Menekki ei ollut kaksista ja rampautunut puuma pääsikin uudestaan juoksuun vasta uuden nuorekkaan kaksiovisen korimallin esittelyn myötä -83
Toivottavasti joku Dearbornissa muistaisi tehdyt virheet.
En oikein usko, että savolaiset olisivat sotkeutuneet Mustangin sedan/wagon-mallien suunnitteluun.
Aikoinaan oli sedan (=HT/notchback), fastback/sportsroof/hatchback ja avomalleja.
65/66-Mustangista oli aikoinaan tehty Wagon-prototyyppi, mikä ainakaan allekirjoittaneen silmissä ei näyttänyt hassummalta kuvissa, mutta muutakin mieltä tällaisesta estetiikasta voitaneen olla. Tuollaisen wagon-mallin voisin harkita ottaa, varsinkin, jos olisi vielä 4-vedolla (=talviauto), jollaisia tehtiin käsityönä (=kallis eli auton hinta tuplaantui mikä selittänee vähäisen innostuksen) Englannissa ainakin yhteen 65HT-malliin ja kolmeen 69FB-malliin. Verrokiksi, olihan sporttisesta pyhimys-Volvo P1800:sta myös Wagon-versio.
Kuluttajat ratkaisevat lopulta, onko auto kelvollinen ajettavaksi ja ulkonäöllisesti.
Farmaripera ja 800hv roots ahdettua hv. Kylla ostaisin, vaikka lukis familysedan perassa. Vois vaan sedanista tulla kottikarryt jne pienen "vaihdoksen" jalkeen
Näyttäis ihan siltä kuin olis ympätty uuden mondeon pohjalle, eihän 4 ovisuus autosta huonoa tee päin vastoin. Tuostapa idean rosvoukseen ,ja muuttamaan 66HT 4 oviseksi HT:ksi, tätähän pitää ruveta piirteleen kuvan päälle.
ROKI: miten olisi muuttaa tuo 66HT 4-oviseksi ja farmariksi ? Kätevä peltiseppä tekee kait mitä vain, vaikka taitaa muutama tunti mennä tuollaiseen "puuhasteluun", varsinkin toimivan takaluukun tekoon ?
raunoh kirjoitti:ROKI: miten olisi muuttaa tuo 66HT 4-oviseksi ja farmariksi ? Kätevä peltiseppä tekee kait mitä vain, vaikka taitaa muutama tunti mennä tuollaiseen "puuhasteluun", varsinkin toimivan takaluukun tekoon ?
Joo eihän se mikään mahdoton tehtävä ole, menee vain aikaa enemmän kuin muutama tunti. Kun on sopivia palikoita joita voin hyväksi käyttää niin onnistuu, taka luukkuun vois otta tanesta tai ekkeristä hiukan muokattuna. Jos löytyy sponsoreita jotka lahjoittaa mulle käyttökelpoisen aihion, niin 2 vuoden kuluttua olis aikaa ruveta tekeen tuollasta 4 ovista farkkua, kun on ensin tehty keskeneräiset projektit pois alta. Noniin nyt sitten sponsseja ootellaan.