Perhe-musti

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Perhe-musti

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Herraisa:
http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... 11029/1024

Saas nahda, tekeeko ne taas farkkuproton.. :D
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
KTM
Addikti
Viestit: 257
Liittynyt: 08 Loka 2004, 21:08
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTM »

Savolainen supermies v.tuiksmän on näköjään sotkeutunut Mustangin suunnitteluun :(
Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Kyllä siis osataan täydellisesti pilata hyvää tuotemerkkiä lisämynnin toivossa. Konseptia on rakennettu 40 vuotta ja sitten joku pilaa sen tällaisella.
Avatar
Sulkava
Mega-addikti
Viestit: 579
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
Auto: 1995 Mustang
Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

voe mahoton tuohan on ihan :pehva: eiiiiii kyllä ies savoalaishuumori yllä tuohon :roll: MUTTA näyttää jos suomalaista designiä aatellaan niin h-muotoilija monsegur Mossen ???? luomukselta :hattuwhee: mosse-musse.... :shock:
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos ;)

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Avatar
Late
Aina äänessä
Viestit: 1324
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Late »

Fordilla voitaisiin muistella 80-luvun alun mokaa kun samaa temppua yritettiin tehdä Mercury Cougarille. Fox-alustaisesta kantti-Cougarista kun esiteltiin neliovinen sedan ja farkku sporttisiksi luksusperheautoiksi. Menekki ei ollut kaksista ja rampautunut puuma pääsikin uudestaan juoksuun vasta uuden nuorekkaan kaksiovisen korimallin esittelyn myötä -83 :cat:

Toivottavasti joku Dearbornissa muistaisi tehdyt virheet. :help:
Late

-84 Mustang SVO
Avatar
Spiff
Addikti
Viestit: 184
Liittynyt: 27 Kesä 2004, 22:03

Viesti Kirjoittaja Spiff »

Miksei tällainenkin samalla? Piti olla vitsi, mutta oikeastaan aika siisti?
Kuva
raunoh
Addikti
Viestit: 400
Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja raunoh »

En oikein usko, että savolaiset olisivat sotkeutuneet Mustangin sedan/wagon-mallien suunnitteluun.

Aikoinaan oli sedan (=HT/notchback), fastback/sportsroof/hatchback ja avomalleja.

65/66-Mustangista oli aikoinaan tehty Wagon-prototyyppi, mikä ainakaan allekirjoittaneen silmissä ei näyttänyt hassummalta kuvissa, mutta muutakin mieltä tällaisesta estetiikasta voitaneen olla. Tuollaisen wagon-mallin voisin harkita ottaa, varsinkin, jos olisi vielä 4-vedolla (=talviauto), jollaisia tehtiin käsityönä (=kallis eli auton hinta tuplaantui mikä selittänee vähäisen innostuksen) Englannissa ainakin yhteen 65HT-malliin ja kolmeen 69FB-malliin. Verrokiksi, olihan sporttisesta pyhimys-Volvo P1800:sta myös Wagon-versio.

Kuluttajat ratkaisevat lopulta, onko auto kelvollinen ajettavaksi ja ulkonäöllisesti.
Avatar
Foxy Lady
Mega-addikti
Viestit: 530
Liittynyt: 31 Touko 2004, 19:51
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Foxy Lady »

Spiff kirjoitti:Miksei tällainenkin samalla? Piti olla vitsi, mutta oikeastaan aika siisti?
Kuva
IHQ :shock: :twisted: :roll: :lol: 8) :LMAO: Kunnon :ryyppy: mobiili.
Mustang GT -88 "Mustikki"
Ford Thunderbird 3.8 -93 "Töpööt"
Chrysler Voyager 3.3 -97 "Ojaneekeri"
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

uus paku transuhan melkein samannäköinen :hattuwhee:
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Farmaripera ja 800hv roots ahdettua hv. Kylla ostaisin, vaikka lukis familysedan perassa. Vois vaan sedanista tulla kottikarryt jne pienen "vaihdoksen" jalkeen
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Näyttäis ihan siltä kuin olis ympätty uuden mondeon pohjalle, eihän 4 ovisuus autosta huonoa tee päin vastoin. Tuostapa idean rosvoukseen ,ja muuttamaan 66HT 4 oviseksi HT:ksi, tätähän pitää ruveta piirteleen kuvan päälle.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
raunoh
Addikti
Viestit: 400
Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja raunoh »

ROKI: miten olisi muuttaa tuo 66HT 4-oviseksi ja farmariksi ? Kätevä peltiseppä tekee kait mitä vain, vaikka taitaa muutama tunti mennä tuollaiseen "puuhasteluun", varsinkin toimivan takaluukun tekoon ?
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Taakse "kaappari ovet"? :) Vai oliko ne enaa lailliset? 60 luvulla siis.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Lauri
Addikti
Viestit: 490
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja Lauri »

veekoo kirjoitti:Taakse "kaappari ovet"? :) Vai oliko ne enaa lailliset? 60 luvulla siis.
Onhan vieläkin uusissa autoissa käytössa kaappariovia
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

raunoh kirjoitti:ROKI: miten olisi muuttaa tuo 66HT 4-oviseksi ja farmariksi ? Kätevä peltiseppä tekee kait mitä vain, vaikka taitaa muutama tunti mennä tuollaiseen "puuhasteluun", varsinkin toimivan takaluukun tekoon ?
Joo eihän se mikään mahdoton tehtävä ole, menee vain aikaa enemmän kuin muutama tunti. Kun on sopivia palikoita joita voin hyväksi käyttää niin onnistuu, taka luukkuun vois otta tanesta tai ekkeristä hiukan muokattuna. Jos löytyy sponsoreita jotka lahjoittaa mulle käyttökelpoisen aihion, niin 2 vuoden kuluttua olis aikaa ruveta tekeen tuollasta 4 ovista farkkua, kun on ensin tehty keskeneräiset projektit pois alta. Noniin nyt sitten sponsseja ootellaan.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Vastaa Viestiin