Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Onkohan mahdollista löytäää jostain 65HT ratin sisuskaluja eli se pieni kuluva "alumiininen" töötin tappi jossa on kiinni jousi. Ilmeisesti siitä syystä ei tööttini funkkaa olleskaan. Onko ollut jollain vastaava ongelma töötissänne?
Oliko 64½ myös töötti ratissa? Minä purin ratin ja kyllä siellä kaikenlaista rojua oli, mutta töötin kohta oli kyllä ihan umpivalua, vaikka ulkopuolelta katsottuna näyttää, että ratin keskiö painuisi painettaessa sisään
Tilasin Niemensivulta kyseisen pikkupartikkelin, jonka luulen olevan kulunut ratin kuluvista osista loppuun ja töötti ei sen takia toimi..hintaa muutama ege. Toivon mukaan vika olis sitten siinä..
Huomatkaa lisäksi, että 64½ ja 65 töötin kamat siellä ratin alla ovat erilaiset samoin kuin ratti itse, ei käy ristiin kuin virpomalla = tutkikaa mitä teillä siellä on, tilatkaa sitten oikeita osia...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Eli vielä kysymys -65 orkkis ratista. Katsos kuvassa näkyy keskimutterin molemmin puolin kaksi parin cm syvyistä kierteistä "reikää". Kuuluisiko niihin jotkin mutterit? Töötin nimittäin sain toimimaan vasta kun vetäsin piuhat niistä kierteistä ulos. Jotenkin tuntuu, että jotain osaa puuttuu eli esim. nuo mutterit noista kierteistä??
ok..kiitos! Kertokaapas vielä sitten, että miten tuo virtapolitiikka pitäisi toimia tuossa kuvan ohjausrinkulassa? Maa on ratin keskellä eli siis konkreettisesti tuo mutteri. Liittyykö ihan ylhäällä oleva "tinnikkä" kysymykseeni. En saa oikein tolkkua miten töötti pitäsi toimia kun ei piuhan piuhaa tule esiin mistään.